Komunikaty PR

„Be Your Own BOSS” Pierwszy salon w nowej odsłonie w stolicy, w Promenadzie

2022-11-02  |  14:30
Biuro prasowe

BOSS zdążył już wypracować sobie renomę u polskiego konsumenta. Pre BOSSed to zupełnie nowy koncept aranżacji sklepu, powstały w ramach strategii rozwoju firmy „CLAIM 5”, mającej przyczynić się m.in. do wzmocnienia wizerunku marki jako lifestyle’owej. Po Rzymie, Frankfurcie czy Konstancji przyszedł czas na Warszawę. Jest to pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w tym mieście. Klienci zlokalizowanej na warszawskiej Pradze galerii Promenada mają do dyspozycji nowoczesną, elegancką przestrzeń, w której dominuje camel, czerń i biel. W asortymencie znalazły się najwyższej jakości: odzież męska, dodatki, obuwie oraz perfumy.

 

Promenada to flagowe centrum Atrium Poland Real Estate, o bardzo silnej pozycji na rynku, którego popularność stale rośnie, a przez ostatni czas zyskaliśmy wielu najemców marek premium. Dobiega też końca kompleksowa modernizacja naszego centrum. Nowy design będzie nawiązywał do kultowych modowych ulic
i domów towarowych, a galeria stanie się najnowocześniejszym obiektem handlowym po prawej stronie Wisły. Otwarcie pierwszego w stolicy salonu BOSS o koncepcie PreBOSSed to zarówno wynik, jak i potwierdzenie posiadanej przez nas renomy. Bardzo cieszy nas ta współpraca i jesteśmy przekonani, że oferta tej prestiżowej marki doskonale uzupełni portfolio Promenady
mówi Anna Tana, Dyrektor Działu Leasingu.

 

BOSS zajął lokal na poziomie 0 centrum Atrium Promenada o powierzchni 237 mkw. Klientom galerii oferuje innowacyjne kolekcje w stylu biznesowym, casual i sportowym.

 

Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/ oraz https://przebudowa.warszawa.promenada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.