„Be Your Own BOSS” Pierwszy salon w nowej odsłonie w stolicy, w Promenadzie
BOSS zdążył już wypracować sobie renomę u polskiego konsumenta. Pre BOSSed to zupełnie nowy koncept aranżacji sklepu, powstały w ramach strategii rozwoju firmy „CLAIM 5”, mającej przyczynić się m.in. do wzmocnienia wizerunku marki jako lifestyle’owej. Po Rzymie, Frankfurcie czy Konstancji przyszedł czas na Warszawę. Jest to pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w tym mieście. Klienci zlokalizowanej na warszawskiej Pradze galerii Promenada mają do dyspozycji nowoczesną, elegancką przestrzeń, w której dominuje camel, czerń i biel. W asortymencie znalazły się najwyższej jakości: odzież męska, dodatki, obuwie oraz perfumy.
– Promenada to flagowe centrum Atrium Poland Real Estate, o bardzo silnej pozycji na rynku, którego popularność stale rośnie, a przez ostatni czas zyskaliśmy wielu najemców marek premium. Dobiega też końca kompleksowa modernizacja naszego centrum. Nowy design będzie nawiązywał do kultowych modowych ulic
i domów towarowych, a galeria stanie się najnowocześniejszym obiektem handlowym po prawej stronie Wisły. Otwarcie pierwszego w stolicy salonu BOSS o koncepcie PreBOSSed to zarówno wynik, jak i potwierdzenie posiadanej przez nas renomy. Bardzo cieszy nas ta współpraca i jesteśmy przekonani, że oferta tej prestiżowej marki doskonale uzupełni portfolio Promenady – mówi Anna Tana, Dyrektor Działu Leasingu.
BOSS zajął lokal na poziomie 0 centrum Atrium Promenada o powierzchni 237 mkw. Klientom galerii oferuje innowacyjne kolekcje w stylu biznesowym, casual i sportowym.
Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/ oraz https://przebudowa.warszawa.promenada.com/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.