Beko wprowadza na rynek innowacyjne lodówki z technologią HarvestFresh™
Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Innowacyjny sprzęt inspirowany naturą wykorzystuje światło do zachowania witamin oraz świeżości w owocach i warzywach.
Badania przeprowadzone przez Intertek* wykazały, że wystawione na działanie zmiennego światła owoce i warzywa dłużej zachowują witaminy A i C, które przeciwdziałają starzeniu się i działają wzmacniająco na układ odpornościowy. W oparciu o te dane i chcąc ułatwić konsumentom stosowanie zdrowszej diety, Beco wyposażyło swoją nową linię lodówek w system HarvestFresh™, który wykorzystuje trzy kolory światła (zielony, niebieski i czerwony) naśladujące naturalny, 24-godzinny cykl słoneczny (wraz z porą ciemności). W ten sposób lodówki Beko są w stanie odtworzyć naturalne środowisko owoców i warzyw długo po ich zebraniu. Korzystanie z nich ułatwia konsumentom spożywanie świeżych posiłków, a także zmniejsza ilość marnowanej żywności.
„Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii, wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy” – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.
Beko poprzez wprowadzenie technologii HarvestFresh™ chce również budować prozdrowotne postawy wśród młodych konsumentów. Marka jest partnerem klubu FC Barcelona, a ostatnio wspiera również udział w Mistrzostwach znanej gry online League of Legends, promując kampanię „Jedz jak Mistrz”. Akcja ma na celu zapobieganie otyłości u dzieci poprzez inspirowanie do dokonywania zdrowszych wyborów żywieniowych, na wzór ich sportowych bohaterów.
Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh™.
***
O Beko
Beko to międzynarodowa marka AGD firmy Arçelik działająca w ponad 140 krajach. Oferuje linie produktowe, które obejmują duże i małe AGD. Beko jest wiodącym producentem sprzętów AGD w Europie. Marka jest również Globalnym Partnerem Premium FC Barcelony, sponsorem drużyny koszykarskiej Fenerbahçe Men’s Basketball Team oraz Mistrzostw Europy w League of Legends.
*Testowane przez niezależny instytut Intertek; wykonywano pomiar poziomu witamin pomidorów, zielonej papryki, marchwi, szpinaku i selera, bezpośrednio wystawionych na działanie technologii; porównywano z warunkami dnia 0 przez okres 5 dni

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.