Komunikaty PR

Beko wprowadza na rynek innowacyjne lodówki z technologią HarvestFresh™

2020-08-24  |  11:00
Biuro prasowe

 

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Innowacyjny sprzęt inspirowany naturą wykorzystuje światło do zachowania witamin oraz świeżości w owocach i warzywach. 

Badania przeprowadzone przez Intertek* wykazały, że wystawione na działanie zmiennego światła owoce i warzywa dłużej zachowują witaminy A i C, które przeciwdziałają starzeniu się i działają wzmacniająco na układ odpornościowy. W oparciu o te dane i chcąc ułatwić konsumentom stosowanie zdrowszej diety, Beco wyposażyło swoją nową linię lodówek w system HarvestFresh™, który wykorzystuje trzy kolory światła (zielony, niebieski i czerwony) naśladujące naturalny, 24-godzinny cykl słoneczny (wraz z porą ciemności). W ten sposób lodówki Beko są w stanie odtworzyć naturalne środowisko owoców i warzyw długo po ich zebraniu. Korzystanie z nich ułatwia konsumentom spożywanie świeżych posiłków, a także zmniejsza ilość marnowanej żywności.

Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii, wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy” – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.

Beko poprzez wprowadzenie technologii HarvestFresh™ chce również budować prozdrowotne postawy wśród młodych konsumentów. Marka jest partnerem klubu FC Barcelona, ​​a ostatnio wspiera również udział w Mistrzostwach znanej gry online League of Legends, promując kampanię „Jedz jak Mistrz”. Akcja ma na celu zapobieganie otyłości u dzieci poprzez inspirowanie do dokonywania zdrowszych wyborów żywieniowych, na wzór ich sportowych bohaterów.

Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh™.

*** 

O Beko
 

Beko to międzynarodowa marka AGD firmy Arçelik działająca w ponad 140 krajach. Oferuje linie produktowe, które obejmują duże i małe AGD. Beko jest wiodącym producentem sprzętów AGD w Europie. Marka jest również Globalnym Partnerem Premium FC Barcelony, sponsorem drużyny koszykarskiej Fenerbahçe Men’s Basketball Team oraz Mistrzostw Europy w League of Legends.

*Testowane przez niezależny instytut Intertek; wykonywano pomiar poziomu witamin pomidorów, zielonej papryki, marchwi, szpinaku i selera, bezpośrednio wystawionych na działanie technologii; porównywano z warunkami dnia 0 przez okres 5 dni

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.