Beko wprowadza na rynek innowacyjne lodówki z technologią HarvestFresh™
Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Innowacyjny sprzęt inspirowany naturą wykorzystuje światło do zachowania witamin oraz świeżości w owocach i warzywach.
Badania przeprowadzone przez Intertek* wykazały, że wystawione na działanie zmiennego światła owoce i warzywa dłużej zachowują witaminy A i C, które przeciwdziałają starzeniu się i działają wzmacniająco na układ odpornościowy. W oparciu o te dane i chcąc ułatwić konsumentom stosowanie zdrowszej diety, Beco wyposażyło swoją nową linię lodówek w system HarvestFresh™, który wykorzystuje trzy kolory światła (zielony, niebieski i czerwony) naśladujące naturalny, 24-godzinny cykl słoneczny (wraz z porą ciemności). W ten sposób lodówki Beko są w stanie odtworzyć naturalne środowisko owoców i warzyw długo po ich zebraniu. Korzystanie z nich ułatwia konsumentom spożywanie świeżych posiłków, a także zmniejsza ilość marnowanej żywności.
„Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii, wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy” – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.
Beko poprzez wprowadzenie technologii HarvestFresh™ chce również budować prozdrowotne postawy wśród młodych konsumentów. Marka jest partnerem klubu FC Barcelona, a ostatnio wspiera również udział w Mistrzostwach znanej gry online League of Legends, promując kampanię „Jedz jak Mistrz”. Akcja ma na celu zapobieganie otyłości u dzieci poprzez inspirowanie do dokonywania zdrowszych wyborów żywieniowych, na wzór ich sportowych bohaterów.
Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh™.
***
O Beko
Beko to międzynarodowa marka AGD firmy Arçelik działająca w ponad 140 krajach. Oferuje linie produktowe, które obejmują duże i małe AGD. Beko jest wiodącym producentem sprzętów AGD w Europie. Marka jest również Globalnym Partnerem Premium FC Barcelony, sponsorem drużyny koszykarskiej Fenerbahçe Men’s Basketball Team oraz Mistrzostw Europy w League of Legends.
*Testowane przez niezależny instytut Intertek; wykonywano pomiar poziomu witamin pomidorów, zielonej papryki, marchwi, szpinaku i selera, bezpośrednio wystawionych na działanie technologii; porównywano z warunkami dnia 0 przez okres 5 dni

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.