Komunikaty PR

Crunlight – idealne na każdą okazję. Takie jak Ty!

2022-06-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 1.33 MB )

Piękna pogoda za oknem napełnia pozytywną energią i wzbudza chęci do rozwijania swoich zainteresowań oraz poszukiwania nowych pasji. Joga w plenerze lub fotografowanie przyrody – każdy sposób na spędzenie letniego dnia jest dobry, gdy towarzyszą mu przekąski Crunlight, które pasują nie tylko do aktywności na świeżym powietrzu. Idealnie sprawdzą się również podczas kursu malarstwa lub ceramiki. Niezależnie czy jesteś miłośniczką spędzania czasu pośród natury, czy domatorką – Crunlighty to doskonały wybór w każdych warunkach.                                                                          

Dni wypełnione promieniami słonecznymi ładują wewnętrzne baterie i pozytywnie nastrajają. Warto wykorzystać płynące ze wspaniałej aury motywacyjne fluidy i spróbować nowych aktywności – wybrać się na dawno odkładane zajęcia sportowe lub artystyczne. Aby dodatkowo dodać swojemu życiu energii warto wprowadzić do niego odrobinę koloru. Jedną z barw, która pasuje każdej nowoczesnej kobiecie jest fuksja, idealnie wkomponowująca się w stylizacje zarówno sportowe, jak i casualowe oraz eleganckie. Wyśmienitym dodatkiem – również w tym entuzjastycznym, energetycznym kolorze – są przekąski Crunlight, które nie tylko świetnie się prezentują, ale też dodadzą smaku każdej z chwil.

Crunlighty dostępne są w trzech aromatycznych smakach: pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Dzięki różnorodności wariantów każda kobieta znajdzie wersję dopasowaną do siebie, bez względu na to czy drzemie w niej wewnętrzna anielica czy diablica. Niezależnie od wariantu, Crunlighty są pełne lekkości i smaku, nie zawierają barwników, oleju palmowego oraz wzmacniaczy smaku. Ich poręczne, nadające się do recyklingu opakowanie zmieści się do każdej torebki, dzięki czemu swoją ulubioną przekąskę można mieć zawsze przy sobie.

Czas, aby korzystać z lata, dołączyć do społeczności #Crungirls i patrzeć na życie przez „fuksjowe” okulary. Nowe zainteresowania i umiejętności doprawione szczyptą koloru i smaku to zawsze dobry wybór. Tak samo, jak prażynki Crunlight.

  • Prażynki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2,59 zł/op. 70 g

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.