Komunikaty PR

Crunlight – idealne na każdą okazję. Takie jak Ty!

2022-06-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 1.33 MB )

Piękna pogoda za oknem napełnia pozytywną energią i wzbudza chęci do rozwijania swoich zainteresowań oraz poszukiwania nowych pasji. Joga w plenerze lub fotografowanie przyrody – każdy sposób na spędzenie letniego dnia jest dobry, gdy towarzyszą mu przekąski Crunlight, które pasują nie tylko do aktywności na świeżym powietrzu. Idealnie sprawdzą się również podczas kursu malarstwa lub ceramiki. Niezależnie czy jesteś miłośniczką spędzania czasu pośród natury, czy domatorką – Crunlighty to doskonały wybór w każdych warunkach.                                                                          

Dni wypełnione promieniami słonecznymi ładują wewnętrzne baterie i pozytywnie nastrajają. Warto wykorzystać płynące ze wspaniałej aury motywacyjne fluidy i spróbować nowych aktywności – wybrać się na dawno odkładane zajęcia sportowe lub artystyczne. Aby dodatkowo dodać swojemu życiu energii warto wprowadzić do niego odrobinę koloru. Jedną z barw, która pasuje każdej nowoczesnej kobiecie jest fuksja, idealnie wkomponowująca się w stylizacje zarówno sportowe, jak i casualowe oraz eleganckie. Wyśmienitym dodatkiem – również w tym entuzjastycznym, energetycznym kolorze – są przekąski Crunlight, które nie tylko świetnie się prezentują, ale też dodadzą smaku każdej z chwil.

Crunlighty dostępne są w trzech aromatycznych smakach: pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Dzięki różnorodności wariantów każda kobieta znajdzie wersję dopasowaną do siebie, bez względu na to czy drzemie w niej wewnętrzna anielica czy diablica. Niezależnie od wariantu, Crunlighty są pełne lekkości i smaku, nie zawierają barwników, oleju palmowego oraz wzmacniaczy smaku. Ich poręczne, nadające się do recyklingu opakowanie zmieści się do każdej torebki, dzięki czemu swoją ulubioną przekąskę można mieć zawsze przy sobie.

Czas, aby korzystać z lata, dołączyć do społeczności #Crungirls i patrzeć na życie przez „fuksjowe” okulary. Nowe zainteresowania i umiejętności doprawione szczyptą koloru i smaku to zawsze dobry wybór. Tak samo, jak prażynki Crunlight.

  • Prażynki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2,59 zł/op. 70 g

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.