Darmowe dostawy z McDonald’s w Glovo Prime
Glovo Prime to miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy aplikacji mogą korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z większości restauracji, supermarketów oraz sklepów. W ofercie cały czas brakowało jednak przysłowiowej wisienki na torcie, którą jest rozszerzenie abonamentu o dostawy z McDonald’s! Glovo Prime jest pierwszą usługą subskrypcyjną oferowaną przez platformy do zamawiania jedzenia, w której dostępny jest McDonald’s.
Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać McDonald’s, a dzięki Glovo Prime mogą jeszcze częściej rozpieszczać swoje podniebienie. Abonament z darmowymi dostawami rusza idealnie na początku wakacji, dzięki czemu McDonald’s może nam towarzyszyć na plaży, w parku lub podczas letniego pikniku. Wystarczy rozsiąść się wygodnie na leżaku, poczuć piasek między palcami i delektować się smakami z McDonald’s.
Aktualnie Glovo Prime dostępne jest w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście, jednak firma cały czas analizuje możliwość rozszerzenia usługi o kolejne miasta. Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł u większości partnerów, 50 zł w przypadku McDonald’s oraz 70 zł w ramach supermarketów. Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji.
– W Glovo ciągle dodajemy nowe kategorie, żeby nasi użytkownicy mogli zamawiać wszystko, czego potrzebują - od kwiatów po kosmetyki, od sprzętu do wyposażenia wnętrz po pączki, ciastka i kawę. A co najlepsze, dzięki Glovo Prime mogą cieszyć się darmowymi dostawami – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – Teraz rozszerzamy Glovo Prime o dostawy z McDonald’s. Jesteśmy dumni, że robimy to jako pierwsi w Polsce w ramach usług subskrypcyjnych - dodaje.
McDonald’s jest dostępny w aplikacji Glovo od początku jej funkcjonowania na polskim rynku. Wspólne kampanie reklamowe i letnie promocje sprawiły, że miliony Polaków mogło skosztować McDonald’s z ekspresową dostawą do domu i nie tylko. W zeszłym roku, podczas 61. Juwenaliów Olsztyńskich, Glovo i McDonald’s uruchomili pick-up point, dzięki któremu uczestnicy imprezy mogli zamówić McDonald’s bezpośrednio na teren festiwalu.
W całej Polsce Glovo pobrało już ponad 4 miliony osób. Aplikacja dociera do ponad 50% populacji Polski oraz 80% mieszkańców polskich miast. Jednocześnie, już co czwarta restauracja w Polsce jest dostępna w Glovo.
O Glovo
Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Usługa “anything” pozwala użytkownikom zamówić w danym mieście wszystko, na co mają ochotę. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 25 rynkach i w ponad 1300 miastach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/en/
Kontakt do mediów:
Aneta Szerszeniewska e-mail:aneta.szerszeniewska@38pr.pl tel. +48 509 453 985
.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.