Darmowe dostawy z McDonald’s w Glovo Prime
Glovo Prime to miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy aplikacji mogą korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z większości restauracji, supermarketów oraz sklepów. W ofercie cały czas brakowało jednak przysłowiowej wisienki na torcie, którą jest rozszerzenie abonamentu o dostawy z McDonald’s! Glovo Prime jest pierwszą usługą subskrypcyjną oferowaną przez platformy do zamawiania jedzenia, w której dostępny jest McDonald’s.
Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać McDonald’s, a dzięki Glovo Prime mogą jeszcze częściej rozpieszczać swoje podniebienie. Abonament z darmowymi dostawami rusza idealnie na początku wakacji, dzięki czemu McDonald’s może nam towarzyszyć na plaży, w parku lub podczas letniego pikniku. Wystarczy rozsiąść się wygodnie na leżaku, poczuć piasek między palcami i delektować się smakami z McDonald’s.
Aktualnie Glovo Prime dostępne jest w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście, jednak firma cały czas analizuje możliwość rozszerzenia usługi o kolejne miasta. Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł u większości partnerów, 50 zł w przypadku McDonald’s oraz 70 zł w ramach supermarketów. Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji.
– W Glovo ciągle dodajemy nowe kategorie, żeby nasi użytkownicy mogli zamawiać wszystko, czego potrzebują - od kwiatów po kosmetyki, od sprzętu do wyposażenia wnętrz po pączki, ciastka i kawę. A co najlepsze, dzięki Glovo Prime mogą cieszyć się darmowymi dostawami – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – Teraz rozszerzamy Glovo Prime o dostawy z McDonald’s. Jesteśmy dumni, że robimy to jako pierwsi w Polsce w ramach usług subskrypcyjnych - dodaje.
McDonald’s jest dostępny w aplikacji Glovo od początku jej funkcjonowania na polskim rynku. Wspólne kampanie reklamowe i letnie promocje sprawiły, że miliony Polaków mogło skosztować McDonald’s z ekspresową dostawą do domu i nie tylko. W zeszłym roku, podczas 61. Juwenaliów Olsztyńskich, Glovo i McDonald’s uruchomili pick-up point, dzięki któremu uczestnicy imprezy mogli zamówić McDonald’s bezpośrednio na teren festiwalu.
W całej Polsce Glovo pobrało już ponad 4 miliony osób. Aplikacja dociera do ponad 50% populacji Polski oraz 80% mieszkańców polskich miast. Jednocześnie, już co czwarta restauracja w Polsce jest dostępna w Glovo.
O Glovo
Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Usługa “anything” pozwala użytkownikom zamówić w danym mieście wszystko, na co mają ochotę. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 25 rynkach i w ponad 1300 miastach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/en/
Kontakt do mediów:
Aneta Szerszeniewska e-mail:aneta.szerszeniewska@38pr.pl tel. +48 509 453 985
.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.