Komunikaty PR

Deli2 skorzystało na pandemii

2021-05-10  |  11:15
Biuro prasowe

 

W odpowiedzi na wzrost zainteresowania produktami premium na polskim rynku spożywczym powstały Delikatesy premium Deli2. Warszawski e-sklep jest spółką zależną doświadczonego na polskim rynku dewelopera Tower Investments S.A. W ofercie deli2.pl znajdują się produkty spożywcze od renomowanych dostawców, w tym bogaty asortyment wysokiej, docenionej przez smakoszy jakości towarów. Internetowy sklep jako jedyny w Polsce oferuje tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Do 2024 r. platforma planuje dotrzeć do 10 mln klientów.

- W wyniku realizacji założeń aktualizacji strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Tower Investments uruchomiliśmy sklep internetowy deli2.pl. Platforma działa obecnie na terenie  Warszawy i w jej okolicach, jednak nasz model biznesowy zakłada rozwój i obecność Deli2 w kolejnych miejscach na mapie Polski. Już teraz widzę duży potencjał w naszej platformie zakupowej. Myślę, że to był dobry krok dla zdywersyfikowania naszej działalności w ramach Grupy Kapitałowej Tower Investments – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. – Naszą ofertę produktów premium kierujemy przede wszystkim do osób korzystających do tej pory z lokalnych sklepów i manufaktur i pomimo tego, że w swojej ofercie mamy także kuchnie z całego świata - Włoch, Francji, Hiszpanii, czy krajów Azjatyckich - nasz biznes z dużym naciskiem rozwijamy w oparciu o lokalną gastronomię. Współpracujemy m.in. ze sprawdzonymi warszawskimi rzeźnikami, czy najlepszymi lokalnymi piekarniami piekącymi francuskie przysmaki. Nasza oferta jest mocno zróżnicowana – dodaje.

Deli2 to innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną, oferując ich zasoby na jednej platformie on-line. W ofercie sklepu dostępne są najwyższej jakości produkty spożywcze od renomowanych dostawców. Dostawy złożonych zamówień odbywają się z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności, specjalnie przystosowanymi do tego samochodami-chłodniami.

Projekt deli2 powstał w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy wcześniej korzystali ze stacjonarnych delikatesów, tj. Alma, czy Bomi, a także w następstwie potrzeb i możliwości, które powstały w trakcie trwania epidemii COVID-19.  

- Pozycja internetowych dyskontów FMCG w Polsce od lat zmienia się z tendencją wzrostową, a w wyniku pandemii cieszą się one jeszcze większym zainteresowaniem. Wybraliśmy odpowiedni moment na uruchomienie Deli2, co mam nadzieję przełoży się na dobre wyniki finansowe w najbliższych kwartałach – mówi prezes zarządu Deli2. – Deli2 łączy obecnie ofertę ponad 30 brand’ów. Klient korzystając z naszych usług w kilkanaście minut skompletuje potrzebne produkty, które następnie dostarczymy do Jego domu - w zaledwie 24 godziny. Zakupy spożywcze online na stałe zagościły w świadomości i nawykach klientów, zwłaszcza w obecnym czasie – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Pierwszy test platformy przeprowadzono w okresie przed Bożym Narodzeniem ub. roku. Spółka nie posiada własnych magazynów, a zamówienia są kompletowane i odbierane od dostawców w dniu dostawy, co zapewnia najwyższą świeżość produktów i utrzymanie ich wysokiej jakości.

- Przyjęty model sprawia, że poziom kosztów stałych utrzymuje się na zdecydowanie niższym poziomie niż w tradycyjnych e-sklepach spożywczych. Dzięki temu próg rentowności jest osiągalny już przy około 1000 zamówieniach miesięcznie. Statystycznie jest to możliwe już w pierwszym roku działalności – mówi Bartosz Kazimierczuk.

W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów. Model biznesowy projektu, oparty na łączeniu dostawców i odbiorców bez zbędnych, kosztownych magazynów za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii, otwiera perspektywę rentowności przy osiągnięciu stosunkowo niskiej liczby realizowanych zamówień. W najbliższym czasie dla spółki istotne będzie również dodawanie nowych funkcjonalności technologicznych platformy deli2.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.