Komunikaty PR

Dokładamy swoją cegiełkę

2020-05-05  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Już kolejny miesiąc zmagamy się z pandemią koronawirusa, próbując się dostosować do trudnych warunków, w których przyszło nam żyć i pracować. Laboratoria spółki J.S. Hamilton pracują bez zakłóceń,
a firma robi wszystko, co w swojej mocy, by chronić miejsca pracy i zapewnić bezpieczeństwo pracownikom oraz kontrahentom.

Zatrzymanie gospodarki na kilka tygodni zbiera swoje żniwo. Mniej jest zleceń, trudnej utrzymać dotychczasowe warunki współpracy z partnerami, a także utrzymać ciągłość usług i produkcji. J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. od samego początku pandemii stara się wspierać swoich klientów, proponując szkolenia online na tematy dotyczące wymagań, z jakimi muszą się zmagać polskie przedsiębiorstwa w nowej rzeczywistości. 

Dotychczas odbyły się trzy bezpłatne webinary, ale zainteresowanie jest tak duże, że planowane są kolejne. Na każdy z webinarów zgłasza się około 400 uczestników i jak dotąd są to przeważnie pracownicy firm produkcyjnych z branży spożywczej – mówi Artur Waśkiewicz, Wiceprezes Zarządu J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. Nasi eksperci odpowiadają na pytania związane z nowymi zagrożeniami w branży, przedstawiają procedury zarządzania sytuacją kryzysową w zakładzie spożywczym i pokazują, jak postępować, by zapewnić ciągłość funkcjonowania przedsiębiorstw w czasie epidemii. Poza przemysłem spożywczym planujemy również szkolenia dla branży kosmetycznej, przemysłu opakowaniowego i farmaceutycznego – mamy już grafik na najbliższy miesiąc.

Więcej informacji i zapisy na szkolenia: 
https://hamilton.com.pl/oferta/szkolenia/szkolenia-specjalistyczne-on-line/

Spółka J.S. Hamilton również wewnętrznie zmaga się z konsekwencjami pandemii, starając się sprostać nowym wymogom, określając priorytety swojej działalności i wprowadzając pracę zdalną czy narzędzia chroniące bezpieczeństwo pracowników. Pracownicy są naszym skarbem, mają ogromną wiedzę i potencjał – jest przekonany Artur Waśkiewicz. Doceniamy ich lojalność i odwagę, szczególnie tych, którzy wykonują pracę w laboratorium, gdzie na co dzień mają do czynienia z drobnoustrojami. Na bieżąco podejmujemy kroki zabezpieczające zdrowie wszystkich naszych pracowników, dbamy o zachowanie najwyższych standardów higieny i zapewniamy środki ochrony indywidualnej.

Nowe warunki pracy wiążą się ze zwiększoną częstotliwością dezynfekcji powierzchni roboczych specjalistycznymi środkami ochrony, zaopatrzeniem laboratoriów w dodatkowe środki higieny, wprowadzenie pracy zmianowej oraz w niedziele dla osób, które wykazują obawy przed większymi skupiskami. Przeszkoliliśmy pracowników pobierających próbki w zakresie ochrony indywidualnej oraz nakazaliśmy bezwzględne przestrzeganie wewnętrznych procedur naszych klientów – wymienia Artur Waśkiewicz. Wprowadziliśmy też ochronne zasady pracy dla pracowników biur, zachęcając ich do pracy zdalnej, odwołując spotkania bezpośrednie z klientami, zarówno w kraju jak i za granicą oraz ograniczając dostęp osób spoza firmy do niezbędnego minimum.

Zarząd J.S. Hamilton Poland Sp. z o. podjął też uchwałę o przekazaniu środków na wsparcie szpitala zakaźnego w Gdyni, dzięki którym zakupiono sprężarkę do podłączania respiratorów potrzebnych pacjentom zakażonym koronawirusem. 

W obecnej sytuacji staramy się pomagać sobie nawzajem i wspierać instytucje, którym to wsparcie jest najbardziej potrzebne – wyjaśnia Artur Waśkiewicz Wiceprezes Zarządu. Nasza decyzja o wsparciu szpitala w Gdyni-Redłowie jest ważna również dla naszych pracowników i ich rodzin. Zakupiony sprzęt medyczny daje szansę na szybsze wyleczenie pacjentów, co jest niezmiernie ważne szczególnie teraz, gdy choroba wywołana koronawirusem może zdarzyć się każdemu z nas, również naszym pracownikom czy ich bliskim, dlatego powinniśmy inwestować w środki ratujące życie.

W obliczu kryzysu, jakiego jesteśmy świadkami J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. dokłada swoją cegiełkę, by pomóc zminimalizować jego skutki, dzieląc się tym, co najcenniejsze, czyli wiedzą i doświadczeniem.

 

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. stanowi grupę firm zlokalizowanych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej świadczących szeroki wachlarz wyspecjalizowanych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania. Spółka oferuje szeroki zakres akredytowanych analiz laboratoryjnych żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów, próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej, przeprowadzanie testów konsumenckim oraz badanie sprzętu elektronicznego i elektrycznego. 

Kontakt dla mediów: Karina Grygielska, agencja Face it! k.grygielska@agencjafaceit.pl, tel. +48 601 369 597

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.