Komunikaty PR

Dokładamy swoją cegiełkę

2020-05-05  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Już kolejny miesiąc zmagamy się z pandemią koronawirusa, próbując się dostosować do trudnych warunków, w których przyszło nam żyć i pracować. Laboratoria spółki J.S. Hamilton pracują bez zakłóceń,
a firma robi wszystko, co w swojej mocy, by chronić miejsca pracy i zapewnić bezpieczeństwo pracownikom oraz kontrahentom.

Zatrzymanie gospodarki na kilka tygodni zbiera swoje żniwo. Mniej jest zleceń, trudnej utrzymać dotychczasowe warunki współpracy z partnerami, a także utrzymać ciągłość usług i produkcji. J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. od samego początku pandemii stara się wspierać swoich klientów, proponując szkolenia online na tematy dotyczące wymagań, z jakimi muszą się zmagać polskie przedsiębiorstwa w nowej rzeczywistości. 

Dotychczas odbyły się trzy bezpłatne webinary, ale zainteresowanie jest tak duże, że planowane są kolejne. Na każdy z webinarów zgłasza się około 400 uczestników i jak dotąd są to przeważnie pracownicy firm produkcyjnych z branży spożywczej – mówi Artur Waśkiewicz, Wiceprezes Zarządu J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. Nasi eksperci odpowiadają na pytania związane z nowymi zagrożeniami w branży, przedstawiają procedury zarządzania sytuacją kryzysową w zakładzie spożywczym i pokazują, jak postępować, by zapewnić ciągłość funkcjonowania przedsiębiorstw w czasie epidemii. Poza przemysłem spożywczym planujemy również szkolenia dla branży kosmetycznej, przemysłu opakowaniowego i farmaceutycznego – mamy już grafik na najbliższy miesiąc.

Więcej informacji i zapisy na szkolenia: 
https://hamilton.com.pl/oferta/szkolenia/szkolenia-specjalistyczne-on-line/

Spółka J.S. Hamilton również wewnętrznie zmaga się z konsekwencjami pandemii, starając się sprostać nowym wymogom, określając priorytety swojej działalności i wprowadzając pracę zdalną czy narzędzia chroniące bezpieczeństwo pracowników. Pracownicy są naszym skarbem, mają ogromną wiedzę i potencjał – jest przekonany Artur Waśkiewicz. Doceniamy ich lojalność i odwagę, szczególnie tych, którzy wykonują pracę w laboratorium, gdzie na co dzień mają do czynienia z drobnoustrojami. Na bieżąco podejmujemy kroki zabezpieczające zdrowie wszystkich naszych pracowników, dbamy o zachowanie najwyższych standardów higieny i zapewniamy środki ochrony indywidualnej.

Nowe warunki pracy wiążą się ze zwiększoną częstotliwością dezynfekcji powierzchni roboczych specjalistycznymi środkami ochrony, zaopatrzeniem laboratoriów w dodatkowe środki higieny, wprowadzenie pracy zmianowej oraz w niedziele dla osób, które wykazują obawy przed większymi skupiskami. Przeszkoliliśmy pracowników pobierających próbki w zakresie ochrony indywidualnej oraz nakazaliśmy bezwzględne przestrzeganie wewnętrznych procedur naszych klientów – wymienia Artur Waśkiewicz. Wprowadziliśmy też ochronne zasady pracy dla pracowników biur, zachęcając ich do pracy zdalnej, odwołując spotkania bezpośrednie z klientami, zarówno w kraju jak i za granicą oraz ograniczając dostęp osób spoza firmy do niezbędnego minimum.

Zarząd J.S. Hamilton Poland Sp. z o. podjął też uchwałę o przekazaniu środków na wsparcie szpitala zakaźnego w Gdyni, dzięki którym zakupiono sprężarkę do podłączania respiratorów potrzebnych pacjentom zakażonym koronawirusem. 

W obecnej sytuacji staramy się pomagać sobie nawzajem i wspierać instytucje, którym to wsparcie jest najbardziej potrzebne – wyjaśnia Artur Waśkiewicz Wiceprezes Zarządu. Nasza decyzja o wsparciu szpitala w Gdyni-Redłowie jest ważna również dla naszych pracowników i ich rodzin. Zakupiony sprzęt medyczny daje szansę na szybsze wyleczenie pacjentów, co jest niezmiernie ważne szczególnie teraz, gdy choroba wywołana koronawirusem może zdarzyć się każdemu z nas, również naszym pracownikom czy ich bliskim, dlatego powinniśmy inwestować w środki ratujące życie.

W obliczu kryzysu, jakiego jesteśmy świadkami J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. dokłada swoją cegiełkę, by pomóc zminimalizować jego skutki, dzieląc się tym, co najcenniejsze, czyli wiedzą i doświadczeniem.

 

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. stanowi grupę firm zlokalizowanych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej świadczących szeroki wachlarz wyspecjalizowanych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania. Spółka oferuje szeroki zakres akredytowanych analiz laboratoryjnych żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów, próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej, przeprowadzanie testów konsumenckim oraz badanie sprzętu elektronicznego i elektrycznego. 

Kontakt dla mediów: Karina Grygielska, agencja Face it! k.grygielska@agencjafaceit.pl, tel. +48 601 369 597

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.