Komunikaty PR

Dokładamy swoją cegiełkę

2020-05-05  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Już kolejny miesiąc zmagamy się z pandemią koronawirusa, próbując się dostosować do trudnych warunków, w których przyszło nam żyć i pracować. Laboratoria spółki J.S. Hamilton pracują bez zakłóceń,
a firma robi wszystko, co w swojej mocy, by chronić miejsca pracy i zapewnić bezpieczeństwo pracownikom oraz kontrahentom.

Zatrzymanie gospodarki na kilka tygodni zbiera swoje żniwo. Mniej jest zleceń, trudnej utrzymać dotychczasowe warunki współpracy z partnerami, a także utrzymać ciągłość usług i produkcji. J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. od samego początku pandemii stara się wspierać swoich klientów, proponując szkolenia online na tematy dotyczące wymagań, z jakimi muszą się zmagać polskie przedsiębiorstwa w nowej rzeczywistości. 

Dotychczas odbyły się trzy bezpłatne webinary, ale zainteresowanie jest tak duże, że planowane są kolejne. Na każdy z webinarów zgłasza się około 400 uczestników i jak dotąd są to przeważnie pracownicy firm produkcyjnych z branży spożywczej – mówi Artur Waśkiewicz, Wiceprezes Zarządu J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. Nasi eksperci odpowiadają na pytania związane z nowymi zagrożeniami w branży, przedstawiają procedury zarządzania sytuacją kryzysową w zakładzie spożywczym i pokazują, jak postępować, by zapewnić ciągłość funkcjonowania przedsiębiorstw w czasie epidemii. Poza przemysłem spożywczym planujemy również szkolenia dla branży kosmetycznej, przemysłu opakowaniowego i farmaceutycznego – mamy już grafik na najbliższy miesiąc.

Więcej informacji i zapisy na szkolenia: 
https://hamilton.com.pl/oferta/szkolenia/szkolenia-specjalistyczne-on-line/

Spółka J.S. Hamilton również wewnętrznie zmaga się z konsekwencjami pandemii, starając się sprostać nowym wymogom, określając priorytety swojej działalności i wprowadzając pracę zdalną czy narzędzia chroniące bezpieczeństwo pracowników. Pracownicy są naszym skarbem, mają ogromną wiedzę i potencjał – jest przekonany Artur Waśkiewicz. Doceniamy ich lojalność i odwagę, szczególnie tych, którzy wykonują pracę w laboratorium, gdzie na co dzień mają do czynienia z drobnoustrojami. Na bieżąco podejmujemy kroki zabezpieczające zdrowie wszystkich naszych pracowników, dbamy o zachowanie najwyższych standardów higieny i zapewniamy środki ochrony indywidualnej.

Nowe warunki pracy wiążą się ze zwiększoną częstotliwością dezynfekcji powierzchni roboczych specjalistycznymi środkami ochrony, zaopatrzeniem laboratoriów w dodatkowe środki higieny, wprowadzenie pracy zmianowej oraz w niedziele dla osób, które wykazują obawy przed większymi skupiskami. Przeszkoliliśmy pracowników pobierających próbki w zakresie ochrony indywidualnej oraz nakazaliśmy bezwzględne przestrzeganie wewnętrznych procedur naszych klientów – wymienia Artur Waśkiewicz. Wprowadziliśmy też ochronne zasady pracy dla pracowników biur, zachęcając ich do pracy zdalnej, odwołując spotkania bezpośrednie z klientami, zarówno w kraju jak i za granicą oraz ograniczając dostęp osób spoza firmy do niezbędnego minimum.

Zarząd J.S. Hamilton Poland Sp. z o. podjął też uchwałę o przekazaniu środków na wsparcie szpitala zakaźnego w Gdyni, dzięki którym zakupiono sprężarkę do podłączania respiratorów potrzebnych pacjentom zakażonym koronawirusem. 

W obecnej sytuacji staramy się pomagać sobie nawzajem i wspierać instytucje, którym to wsparcie jest najbardziej potrzebne – wyjaśnia Artur Waśkiewicz Wiceprezes Zarządu. Nasza decyzja o wsparciu szpitala w Gdyni-Redłowie jest ważna również dla naszych pracowników i ich rodzin. Zakupiony sprzęt medyczny daje szansę na szybsze wyleczenie pacjentów, co jest niezmiernie ważne szczególnie teraz, gdy choroba wywołana koronawirusem może zdarzyć się każdemu z nas, również naszym pracownikom czy ich bliskim, dlatego powinniśmy inwestować w środki ratujące życie.

W obliczu kryzysu, jakiego jesteśmy świadkami J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. dokłada swoją cegiełkę, by pomóc zminimalizować jego skutki, dzieląc się tym, co najcenniejsze, czyli wiedzą i doświadczeniem.

 

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. stanowi grupę firm zlokalizowanych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej świadczących szeroki wachlarz wyspecjalizowanych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania. Spółka oferuje szeroki zakres akredytowanych analiz laboratoryjnych żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów, próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej, przeprowadzanie testów konsumenckim oraz badanie sprzętu elektronicznego i elektrycznego. 

Kontakt dla mediów: Karina Grygielska, agencja Face it! k.grygielska@agencjafaceit.pl, tel. +48 601 369 597

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.