Dominik Strzelec ambasadorem marki Drewnochron
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Ważnym elementem wspólnych działań jest cykl filmów prezentujących sposoby na skuteczne i efektowne zabezpieczenie drewna w przydomowej przestrzeni. Komunikacja tej eksperckiej współpracy jest prowadzona z wykorzystaniem mediów społecznościowych zarówno marki Drewnochron, jak i Dominika Strzelca.
W poradnikowej serii filmów projektant, znany ze sprytnych pomysłów na metamorfozy wokół domu, pokazuje krok po kroku, jak skutecznie zabezpieczyć różnorodne elementy ogrodowej architektury, by mogły służyć przez wiele lat. Z wykorzystaniem produktów Drewnochron odnawia m.in. drewnianą huśtawkę, ławkę, donicę czy domek dla ptaków, za każdym razem podkreślając walory naturalnego surowca i dbając, by zapewnić mu skuteczną ochronę przed szkodliwym wpływem zmiennych warunków atmosferycznych.
- Dominik Strzelec niejednokrotnie potwierdził, że doskonale zna się na drewnie i ma świadomość, jak ważna jest jego solidna ochrona, by w długim okresie mogło ono zachować swoje walory funkcjonalne i estetyczne. Jednocześnie ma przy tym wiele ciekawych pomysłów na łatwe i efektowne zmiany wokół domu. Tym bardziej cieszymy się z podjętej współpracy ambasadorskiej z naszą marką, która od lat jest ekspertem w zabezpieczaniu drewna. Dominik Strzelec dowodzi, że z wykorzystaniem produktów Drewnochron pielęgnacja drewna nie musi być trudna - wystarczą dobre chęci i odrobina czasu. Pokazuje też, jak dobrać produkty i kolory, by drewno mogło zachować swoje piękno i naturalny charakter – mówi Aneta Stopa, manager marki Drewnochron.
- We wszystkich działaniach, również zawodowych, szczególnie cenię sobie styl oraz jakość i przez ich pryzmat dobieram partnerów biznesowych. Nie mogło być inaczej w przypadku marki Drewnochron. Te produkty do pielęgnacji drewna znam i stosuję osobiście, dzięki czemu w sposób naturalny i z pełnym przekonaniem mogę mówić o ich właściwościach – komentuje Dominik Strzelec, ambasador marki Drewnochron.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.