Komunikaty PR

Dominik Strzelec ambasadorem marki Drewnochron

2023-07-19  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Ważnym elementem wspólnych działań jest cykl filmów prezentujących sposoby na skuteczne i efektowne zabezpieczenie drewna w przydomowej przestrzeni. Komunikacja tej eksperckiej współpracy jest prowadzona z wykorzystaniem mediów społecznościowych zarówno marki Drewnochron, jak i Dominika Strzelca.

W poradnikowej serii filmów projektant, znany ze sprytnych pomysłów na metamorfozy wokół domu, pokazuje krok po kroku, jak skutecznie zabezpieczyć różnorodne elementy ogrodowej architektury, by mogły służyć przez wiele lat. Z wykorzystaniem produktów Drewnochron odnawia m.in. drewnianą huśtawkę, ławkę, donicę czy domek dla ptaków, za każdym razem podkreślając walory naturalnego surowca i dbając, by zapewnić mu skuteczną ochronę przed szkodliwym wpływem zmiennych warunków atmosferycznych.

- Dominik Strzelec niejednokrotnie potwierdził, że doskonale zna się na drewnie i ma świadomość, jak ważna jest jego solidna ochrona, by w długim okresie mogło ono zachować swoje walory funkcjonalne i estetyczne. Jednocześnie ma przy tym wiele ciekawych pomysłów na łatwe i efektowne zmiany wokół domu. Tym bardziej cieszymy się z podjętej współpracy ambasadorskiej z naszą marką, która od lat jest ekspertem w zabezpieczaniu drewna. Dominik Strzelec dowodzi, że z wykorzystaniem produktów Drewnochron pielęgnacja drewna nie musi być trudna - wystarczą dobre chęci i odrobina czasu. Pokazuje też, jak dobrać produkty i kolory, by drewno mogło zachować swoje piękno i naturalny charakter – mówi Aneta Stopa, manager marki Drewnochron.

- We wszystkich działaniach, również zawodowych, szczególnie cenię sobie styl oraz jakość i przez ich pryzmat dobieram partnerów biznesowych. Nie mogło być inaczej w przypadku marki Drewnochron. Te produkty do pielęgnacji drewna znam i stosuję osobiście, dzięki czemu w sposób naturalny i z pełnym przekonaniem mogę mówić o ich właściwościach – komentuje Dominik Strzelec, ambasador marki Drewnochron.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.