Dr. Martens Pop Up Store w Gdańsku
Pod koniec kwietnia marka Dr. Martens otworzyła swój kolejny Pop Up Store, tym razem przy gdańskim centrum handlowym Forum Gdańsk. Ten kultowy brand cyklicznie organizuje swoje tymczasowe butiki i tym samym pojawia się w różnych miastach w Polsce. Na klientów czekać będzie najnowsza letnia kolekcja butów, ale nie zabraknie również ikonicznych klasyków. Akcji towarzyszyć będą liczne darmowe wydarzenia i atrakcje, w tym personalizacja butów czy koncerty młodych artystów. Pop Up w Gdańsku będzie dostępny do 4 lipca br.
Od powstania pierwszej pary ponad 60 lat temu, buty Dr. Martens cały czas towarzyszą kolejnym pokoleniom. Kultowe, wyraziste modele stały się symbolem odważnego podejścia do życia i wyrażania siebie poprzez modę.
W Pop Upie dostępna jest letnia kolekcja marki Dr. Martens, a w niej wiele różnych modeli sandałów zarówno damskich, jak i męskich idealnych na gorące dni, a także klasyczne modele w odświeżonej, pastelowej kolorystyce. Dla fanów marki nie zabraknie również ikonicznych i ponadczasowych modeli Docsów w klasycznych kolorach.
Od 10 maja zaplanowano także szereg dodatkowych darmowych atrakcji. W każdą środę w godzinach 15.00 - 19.00 trójmiejscy tatuatorzy będą personalizować buty, w piątki natomiast można poddać swoje Docsy profesjonalnej pielęgnacji. Z kolei w soboty o 18.00 młodzi artyści będą występować na balkonowej scenie w Pop Upie Dr. Martens.
Informacje praktyczne
Dr. Martens Pop Up Store znajduje się przy Kunszcie Wodnym, w sąsiedztwie centrum handlowego Forum Gdańsk (ul. Targ Sienny 7) i w tej lokalizacji będzie funkcjonował do 4 lipca 2023.
Wszystkie atrakcje są bezpłatne.
Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Prawo
Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.