Dr. Martens Pop Up Store w Gdańsku
Pod koniec kwietnia marka Dr. Martens otworzyła swój kolejny Pop Up Store, tym razem przy gdańskim centrum handlowym Forum Gdańsk. Ten kultowy brand cyklicznie organizuje swoje tymczasowe butiki i tym samym pojawia się w różnych miastach w Polsce. Na klientów czekać będzie najnowsza letnia kolekcja butów, ale nie zabraknie również ikonicznych klasyków. Akcji towarzyszyć będą liczne darmowe wydarzenia i atrakcje, w tym personalizacja butów czy koncerty młodych artystów. Pop Up w Gdańsku będzie dostępny do 4 lipca br.
Od powstania pierwszej pary ponad 60 lat temu, buty Dr. Martens cały czas towarzyszą kolejnym pokoleniom. Kultowe, wyraziste modele stały się symbolem odważnego podejścia do życia i wyrażania siebie poprzez modę.
W Pop Upie dostępna jest letnia kolekcja marki Dr. Martens, a w niej wiele różnych modeli sandałów zarówno damskich, jak i męskich idealnych na gorące dni, a także klasyczne modele w odświeżonej, pastelowej kolorystyce. Dla fanów marki nie zabraknie również ikonicznych i ponadczasowych modeli Docsów w klasycznych kolorach.
Od 10 maja zaplanowano także szereg dodatkowych darmowych atrakcji. W każdą środę w godzinach 15.00 - 19.00 trójmiejscy tatuatorzy będą personalizować buty, w piątki natomiast można poddać swoje Docsy profesjonalnej pielęgnacji. Z kolei w soboty o 18.00 młodzi artyści będą występować na balkonowej scenie w Pop Upie Dr. Martens.
Informacje praktyczne
Dr. Martens Pop Up Store znajduje się przy Kunszcie Wodnym, w sąsiedztwie centrum handlowego Forum Gdańsk (ul. Targ Sienny 7) i w tej lokalizacji będzie funkcjonował do 4 lipca 2023.
Wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.