Dwóch na trzech konsumentów chce ograniczyć sprzedaż produktów w plastiku

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Większość Polaków chce, aby ustawowo zmniejszyć ilość produktów dostępnych w plastikowych opakowaniach. Austriacka marka Waterdrop stara się przeciwdziałać problemowi nadmiernego spożywania cukru oraz produkcji plastiku. Firma przedstawia nową edycję microdrinków Ice Tea. Są one rozwiązaniem dla osób aktywnych, które szukają orzeźwienia w postaci zdrowego i niskokalorycznego napoju. Ponadto dostępna będzie butelka Ice Tea, wykonana z wysokiej jakości szkła borokrzemowego wolnego od BPA – szkodliwego tworzywa sztucznego.
W Polsce zużywa się około 3,5 miliona ton plastiku rocznie, jednak większość z nas chciałaby to ograniczyć. Badanie EKOBarometr dowodzi, że aż dwóch na trzech konsumentów jest za wprowadzeniem w Polsce zakazu sprzedaży owoców i warzyw w plastikowych opakowaniach. Z kolei przeciętny Polak w ubiegłym roku spożył 41,6 kg cukru, to nadal zbyt wiele, jednak o ponad kilogram mniej niż w 2021 roku. Producent Waterdrop świadomy problemów społecznych, jakimi są: nadmierne zużycie plastiku oraz picie słodzonych napojów, proponuje orzeźwiające microdrinki, niezawierające cukru ani konserwantów.
Butelki ze szkła borokrzemowego bez BPA alternatywą wobec plastiku
Austriacka marka Waterdrop wprowadza na rynek nową kolekcję Ice Tea, bogatych w ekstrakty z owoców i roślin, a także cenne witaminy C oraz B3. Kapsułki zawierają maksymalnie 4 kalorie i dostępne będą w trzech smakach do wyboru: lemon czyli zielonej herbaty o smaku cytryny, peach - czarnej herbaty o smaku brzoskwini oraz blueberry - białej herbaty o smaku jagody. Są one rozwiązaniem dla osób aktywnych, które chcą prowadzić zdrowy i aktywny tryb oraz wspierać ekologię. Lato zbliża się wielkimi krokami, a wiele osób preferuje wtedy spędzanie większej ilości czasu na świeżym powietrzu. Microdrinki Waterdrop sprawdzą się zarówno w czasie podróży, rodzinnego pikniku jak i zabaw z przyjaciółmi.
Waterdrop konsekwentnie dąży do redukcji zużycia plastiku, dlatego w nowej edycji stylowa szklana butelka Ice Tea została zaprojektowana z wytrzymałego szkła borokrzemowego. Nie zawiera ono szkodliwego dla zdrowia polimeru – BPA, który ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Badania naukowe dowodzą, że korzystanie z plastikowych opakowań może wiązać się z przeniknięciem do naszego organizmu mikroplastiku, ponieważ uwalnia się on pod wpływem ciepła. Dlatego w zestawie z butelką Ice Tea o praktycznym designie znajduje się neoprenowy pokrowiec. Materiał ten charakteryzują właściwości izolacyjne, a jego miękka i sprężysta struktura ma dodatkowo funkcję ochronną. Dzięki temu, picie ze szklanej butelki Ice Tea jest bezpieczne i pozbawione ryzyka uwalniania się mikroplastiku pod wpływem ciepła.
Ekologia
Waterdrop, którego inwestorem oraz ambasadorem jest wybitny tenisista Novak Djoković, stale rozwija swoją ofertę produktową, dostosowując ją do potrzeb klientów. Marka wierzy w to, że powinniśmy wykluczyć plastik z naszej przestrzeni, rezygnując z jednorazowych butelek na rzecz tych wielorazowych. Z tego powodu podjęła ona współpracę z organizacją Plastic Bank, której za każdy sprzedany 12 – pak kapsułek, płaci za jedną zebraną plastikową butelką. Waterdrop wspiera idee zrównoważonego rozwoju, dlatego troszczy się zarówno o zdrowie konsumentów, jak i o planetę. Firma produkuje rozpuszczalne Microdrinki, butelki ze szkła borokrzemowego oraz promuje spożywanie odpowiedniej ilości wody w czasie dnia.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.
https://waterdrop.pl/https://www.facebook.com/waterdroppolska/
https://waterdrop.pl/

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.