Komunikaty PR

Dzień Dziecka w Blue City aż przez dwa dni

2024-05-31  |  01:00
Biuro prasowe

Eksperymenty z kuchnią molekularną, park linowy, taneczno-muzyczne wyzwania z TikTokerką Arią Martelle i kilkaset nagród do rozdania. A to zaledwie kilka z szeregu atrakcji, które będą czekały na dzieci w dniach 31.05 - 01.06  w Blue City. 

Motywem przewodnim imprezy są postaci rysunkowych Sowy i Chomika, których od dłuższego czasu można spotkać w Blue City - bohaterowie pojawiają się na plakatach i ekranach przypominając o wydarzeniach czy niedzielach handlowych. Tym razem będą zapraszać dzieci i dorosłych do dwóch tematycznych stref zabaw. 

W strefie Chomika stawiamy na aktywną rozrywkę. Przez dwa dni dzieci będą mogły skorzystać z darmowego parku linowego. Trasy i przeszkody zostały przygotowane na różnym poziomie trudności, więc z wyzwania ucieszą się i maluchy i starsze dzieci. By zapewnić dzieciom maksymalne bezpieczeństwo, trasy zostały rozplanowane na niewielkiej wysokości. Park linowy to nie tylko świetna zabawa, ale też trening koordynacji ruchowej, pokonywania własnych lęków i współpracy z innymi dziećmi.

Kolejną atrakcją będzie młyńskie koło - konstrukcja do zabawy przypominająca swoim mechanizmem kołowrotek Chomika. W naszym swoich sił mogą spróbować i rodzice i dzieci. 

Strefa Sowy poświęcona jest nauce i technice. Pod okiem ekspertów kuchni molekularnej, która korzysta z praw chemii i fizyki na potrzeby gotowania, będzie można eksperymentować z robieniem własnego “kawioru” z produktów takich jak marchewka czy mandarynki. W pełni nadające się do spożycia kuleczki wyglądem i fakturą do złudzenia przypominają prawdziwy kawior. Jak to w ogóle możliwe dowiedzieć będzie się można podczas Dni Dziecka. Do tego w strefie Sowy czekać będzie wielka strefa budowy z autorskimi klockami smart_CREATION. Konstruując z nich budowle, można można poczuć się jak inżynier albo architekt. Z prostego powodu - to, co je wyróżnia,  to fakt, że w tworzeniu jest tu bardzo mało ograniczeń technicznych, co wzmaga kreatywność i sprawia, że nie tylko dzieci wciągają się w zabawę na długie godziny. 

Obok stref Sowy i Chomika wszystkie osoby, które wydadzą tego dnia co najmniej 50 złotych w Blue City, będą mogły odebrać gwarantowane drobne upominki. Do tego dla klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 100 lub 200 przewidziano co godzinę kilkadziesiąt atrakcyjnych nagród - w tym między innymi zestawy klocków Lego czy bezprzewodowe głośniki i słuchawki. 

Wszystkie atrakcje są bezpłatne i dostępne od godziny 10:00 do godziny 20:00 zarówno w piątek 31 maja jak i w sobotę 1 czerwca. Dodatkowo w południe 1 czerwca dołączy do nas Aria Martelle - TikTokerka śledzona na platformie przez ponad 380 tys. osób. 

Aria jest jedną z głównych twarzy kanału Waksy na YouTubie, gdzie wraz ze znajomymi publikują komediowe scenki, których akcja kręci się wokół sytuacji szkolnych. Pierwsze szlify w social mediach zdobywała jednak, opowiadając o życiu z perspektywy osoby z polsko-amerykańskimi korzeniami, która pół życia mieszkała za granicą, a także prezentując swoje umiejętności wokalne. 

Aria Martelle zostanie z nami aż do godziny 18:00 - będzie można z nią porozmawiać w ramach sesji Q&A, przybić piątkę czy zrobić pamiątkowe zdjęcie, ale też wziąć udział w TikTokowych wyzwaniach, które poprowadzi. Dla zwycięzców przewidziano nagrody. 

To pierwszy raz, gdy Blue City zorganizuje  autorski event z okazji Dnia Dziecka. To forma prezentu dla lokalnej społeczności i klientów centrum, które obchodzi w tym roku 20-lecie działalności

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.