eKarty prezentowe Empik, Empik Go, CDA Premium dostępne w sklepach Żabka
Żabka rozbudowuje swoją ofertę usług prepaid dostępnych w sklepach sieci, wprowadzając do sprzedaży eKarty podarunkowe Empik i Empik Go oraz karty CDA Premium. To doskonały i zawsze trafiony pomysł na prezent.
eKarty Empik teraz również w Żabce
eKarty Empik i Empik Go to dwa produkty, dzięki którym można po pierwsze – wygodnie i szybko dokonać transakcji w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce (mobile i online), a po drugie – cieszyć się z dostępu do tysięcy audiobooków, ebooków i podcastów na telefonie, tablecie czy czytniku, bez konieczności podawania danych karty płatniczej lub posiadania konta bankowego.
eKarta Empik to przedpłacona karta „na okaziciela”, którą można zrealizować na zakupy w sklepie internetowym Empik.com. Dotyczy blisko miliona produktów oznaczonych „oferta Empik.com” z kategorii tj. książki, muzyka, filmy, zabawki, dom i ogród, elektronika, sport, zdrowie i uroda, dziecko i mama czy artykuły szkolne i papiernicze. Obecnie w Żabce dostępne są eKarty o nominałach: 25, 50, 100 i 200 zł ważne przez rok od daty zakupu.
Natmiast Empik Go to aplikacja dająca dostęp do ponad 100 tysięcy e-booków, audiobooków czy słuchowisk. Aplikacja działa na smartfonach, tabletach i wszystkich najpopularniejszych modelach czytników. W ramach jednego, wygodnego abonamentu można korzystać z usługi jednocześnie na 2 urządzeniach. W ofercie Żabki znajduje się najpopularniejszy nielimitowany abonament Empik Go Max na okres 1, 3, 6 lub 12 miesięcy. Przy zakupie karty Empik Go na rok oszczędność sięga blisko 120 zł.
CDA Premium – Żabka zapewnia filmowe emocje
W ofercie Żabki zagościły także karty podarunkowe CDA Premium w dwóch wariantach cenowych: 20 zł – zapewniająca 30 dni korzystania z CDA Premium oraz 55 zł – dająca możliwość korzystania z CDA Premium przez okres 90 dni.
CDA Premium to jeden z najdynamiczniej rozwijających się serwisów wideo na życzenie, zapewniający obecnie dostęp do ponad 10 tys. filmów, seriali i bajek. Z platformy można korzystać jednocześnie na trzech różnych urządzeniach – bez reklam, długoterminowych umów, w dowolnym czasie i miejscu. Wystarczy zainstalować aplikację na telewizor, komputer, tablet lub telefon oraz wykupić subskrypcję. Aplikacja CDA na urządzenia mobilne została pobrana przez klientów już ponad 11 mln razy, a serwis może pochwalić się społecznością niemal 460 tys. aktywnych subskrybentów.
Wystarczy, że klient kupi wybrany nominał CDA Premium w Żabce, zaloguje się na swoje konto na platformie CDA i wprowadzi znajdujący się na paragonie kod. Proces przebiega szybko i bezpiecznie. Produkt umożliwia korzystanie z filmowych emocji dostępnych na www.cda.pl/premium bez konieczności podawania w internecie danych karty kredytowej lub posiadania konta bankowego.
____________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.