Komunikaty PR

Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.

2021-02-22  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Electrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie działania z zakresu edukacji ekologicznej. Firma będąca liderem kategorii AGD w Dow Jones Sustainability World Index skupi się wokół promowania działań mających na celu przedłużenie życia odzieży oraz wspieraniu idei gospodarki cyrkularnej.

Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.

Działania Electrolux PerfectCare to odsłona globalnej strategii zrównoważonego rozwoju marki Electrolux, które prowadzone są pod hasłem „Make it last”.

W styczniu br. wystartowała kolejna odsłona kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, która zachęca do dbania o ubrania i bardziej świadomych zakupów. Tym razem Tomasz Ossoliński,  projektant i krawiec znany ze swojego proekologicznego podejścia do mody, w krótkich video zachęca do konstruowania tzw. szafy kapsułowej. Dzięki przemyślanym zakupom i odpowiednio dobranym ubraniom, wykonanym z dobrej jakości tkanin, nigdy nie staniemy przed dylematem, co na siebie założyć. 

Materiały video powstałe w tej odsłonie kampanii zobaczyć można na Facebooku, Instagramie, YouTube i stronie internetowej marki Electrolux. Wspierają ją działania performance. 

Na początku tego roku Electrolux uruchomił podcast „Klimatyczne rozmowy” w którym aktywistka środowiskowa, Ania Pięta (Muda Talks) rozmawia z zaproszonymi ekspertami o ekologii, ochronie środowiska, konsumpcjonizmie i zrównoważonym rozwoju. Podcast dostępny jest m.in. na Spotify, YouTube oraz na platformie Apple Podcasts. 

- Przemysł odzieżowy to jeden z najbardziej obciążających naszą planetę. Każdego roku produkcja nowych ubrań pochłania ponad 93 miliardy m³ wody, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik. Aby dać możliwość każdemu, kto chce kontrybuować do zmniejszenia ilości wyrzucanych ubrań, stworzyliśmy produkty, które przedłużą ich życie. Z takim zamysłem powstała linia pralek i suszarek PerfectCare. Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o środowisko naturalne, zarówno poprzez produkty tworzone z myślą o naszej planecie, jak i poprzez działania edukacyjne, które mają za zadanie uświadomić, że to od naszych codziennych, małych wyborów zależy to, w jakim otoczeniu będą żyć kolejne pokolenia - mówi Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux. 

Oprócz prowadzenia kampanii produktowych marka będzie kontynuować proekologiczne działania edukacyjne oraz realizować niestandardowe projekty zachęcające zarówno do bardziej przemyślanych zakupów, dbania o posiadane ubrania, jak i do dawania swojej garderobie „drugiego życia”. Electrolux wspiera także ideę cyrkularności. Marka przerobiła siatki wielkoformatowe wykorzystywane w kampaniach miejskich na pojemne torby wielorazowego użytku. Torby w ramach aktywacji w mediach społecznościowych trafią do konsumentów. 

W sierpniu zeszłego roku Electrolux PerfectCare wystartowała z kampanią „Pierz, susz, noś dłużej. W trakcie trwania kampanii marka realizowała działania edukacyjne z zakresu ekologii. Korzystając z bota uczestnicy konkursu odpowiadali na pytania na temat ekologii i przedłużania życia ubrań. W zabawie wzięło udział ponad 16 tys. osób. Od 30 października ubiegłego roku marka prowadziła aktywację konsumencką, w ramach której wysokość zniżek na produkty z linii PerfectCare uwarunkowana była ilością używanych ubrań przekazanych firmie ”Ubrania do oddania”, która wspiera cyrkularny obieg odzieży.  

Kampania opiera się na globalnym przesłaniu marki “Make it last”, której celem jest zmiana podejścia do dbania o odzież. Wybór produktów z linii Electrolux PerfectCare pozwala na pranie i suszenie z wykorzystaniem systemów, które wpływają na oszczędność wody i energii, a przede wszystkim zapewniają dbałość o tkaniny. Kampanie inspirują także do wspierających ekologię wyborów i dają pokazują, jak jak konsumenci poprzez drobne zmiany zachowań mogą dbać o środowisko naturalne. Electrolux pokazuje, że niewielkie zmiany również mają wpływ na klimat.

Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.