Komunikaty PR

Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.

2021-02-22  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Electrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie działania z zakresu edukacji ekologicznej. Firma będąca liderem kategorii AGD w Dow Jones Sustainability World Index skupi się wokół promowania działań mających na celu przedłużenie życia odzieży oraz wspieraniu idei gospodarki cyrkularnej.

Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.

Działania Electrolux PerfectCare to odsłona globalnej strategii zrównoważonego rozwoju marki Electrolux, które prowadzone są pod hasłem „Make it last”.

W styczniu br. wystartowała kolejna odsłona kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, która zachęca do dbania o ubrania i bardziej świadomych zakupów. Tym razem Tomasz Ossoliński,  projektant i krawiec znany ze swojego proekologicznego podejścia do mody, w krótkich video zachęca do konstruowania tzw. szafy kapsułowej. Dzięki przemyślanym zakupom i odpowiednio dobranym ubraniom, wykonanym z dobrej jakości tkanin, nigdy nie staniemy przed dylematem, co na siebie założyć. 

Materiały video powstałe w tej odsłonie kampanii zobaczyć można na Facebooku, Instagramie, YouTube i stronie internetowej marki Electrolux. Wspierają ją działania performance. 

Na początku tego roku Electrolux uruchomił podcast „Klimatyczne rozmowy” w którym aktywistka środowiskowa, Ania Pięta (Muda Talks) rozmawia z zaproszonymi ekspertami o ekologii, ochronie środowiska, konsumpcjonizmie i zrównoważonym rozwoju. Podcast dostępny jest m.in. na Spotify, YouTube oraz na platformie Apple Podcasts. 

- Przemysł odzieżowy to jeden z najbardziej obciążających naszą planetę. Każdego roku produkcja nowych ubrań pochłania ponad 93 miliardy m³ wody, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik. Aby dać możliwość każdemu, kto chce kontrybuować do zmniejszenia ilości wyrzucanych ubrań, stworzyliśmy produkty, które przedłużą ich życie. Z takim zamysłem powstała linia pralek i suszarek PerfectCare. Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o środowisko naturalne, zarówno poprzez produkty tworzone z myślą o naszej planecie, jak i poprzez działania edukacyjne, które mają za zadanie uświadomić, że to od naszych codziennych, małych wyborów zależy to, w jakim otoczeniu będą żyć kolejne pokolenia - mówi Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux. 

Oprócz prowadzenia kampanii produktowych marka będzie kontynuować proekologiczne działania edukacyjne oraz realizować niestandardowe projekty zachęcające zarówno do bardziej przemyślanych zakupów, dbania o posiadane ubrania, jak i do dawania swojej garderobie „drugiego życia”. Electrolux wspiera także ideę cyrkularności. Marka przerobiła siatki wielkoformatowe wykorzystywane w kampaniach miejskich na pojemne torby wielorazowego użytku. Torby w ramach aktywacji w mediach społecznościowych trafią do konsumentów. 

W sierpniu zeszłego roku Electrolux PerfectCare wystartowała z kampanią „Pierz, susz, noś dłużej. W trakcie trwania kampanii marka realizowała działania edukacyjne z zakresu ekologii. Korzystając z bota uczestnicy konkursu odpowiadali na pytania na temat ekologii i przedłużania życia ubrań. W zabawie wzięło udział ponad 16 tys. osób. Od 30 października ubiegłego roku marka prowadziła aktywację konsumencką, w ramach której wysokość zniżek na produkty z linii PerfectCare uwarunkowana była ilością używanych ubrań przekazanych firmie ”Ubrania do oddania”, która wspiera cyrkularny obieg odzieży.  

Kampania opiera się na globalnym przesłaniu marki “Make it last”, której celem jest zmiana podejścia do dbania o odzież. Wybór produktów z linii Electrolux PerfectCare pozwala na pranie i suszenie z wykorzystaniem systemów, które wpływają na oszczędność wody i energii, a przede wszystkim zapewniają dbałość o tkaniny. Kampanie inspirują także do wspierających ekologię wyborów i dają pokazują, jak jak konsumenci poprzez drobne zmiany zachowań mogą dbać o środowisko naturalne. Electrolux pokazuje, że niewielkie zmiany również mają wpływ na klimat.

Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.