Komunikaty PR

E-sklep AZETA PL dostarcza kosmetyki tego samego dnia

2021-09-14  |  10:40
Biuro prasowe

Rynek e-commerce rośnie w dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na świecie. Jednocześnie rosną wymagania konsumentów, którzy coraz częściej jako kluczowy aspekt zakupów internetowych wskazują szybkość dostawy zamówienia, co z kolei wymusza zmiany w sektorze logistyki. Odpowiedzią na te wyzwania jest dostawa realizowana tego samego dnia, którą ostatnio swoim klientom zaoferował e-sklep z kosmetykami i suplementami diety AZETA PL. Obecnie z tego rozwiązania mogą korzystać klienci z Warszawy, ale już niedługo, z kosmetyków dostarczonych parę godzin po złożeniu zamówienia będą mogli cieszyć się klienci z kolejnych polskich miast.

 

DOSTAWA DERMOKOSMETYTKÓW Z E-SKLEPU TEGO SAMEGO DNIA

Dostawa tego samego dnia to nadal nowa i jeszcze niedoceniona forma doręczenia produktów zakupionych w sklepie internetowym. Klienci obecnie postrzegają ją jako opcję dostawy do punktu odbioru czy sklepu niż do domu. Sytuacja zmienia się powoli, a kupujący dopiero przekonują się o korzyściach takiego rozwiązania. „Gdy planowaliśmy wejście na polski rynek, zauważyliśmy, że niewiele e-sklepów z kosmetykami oferuje dostarczenie zamówionych produktów tego samego dnia, pod same drzwi, a przecież takie rozwiązanie oferuje wiele korzyści – oszczędza czas, pieniądze, a kosmetyki czy suplementy diety klienci otrzymują parę godzin po zamówieniu” – mówi Mindaugas Raguotis, Country Manager i członek zarządu AZETA PL. 

Dziś, klient e-sklepu AZETA PL w Warszawie, a niedługo w innych polskich miastach, może zamówić wybrane przez siebie produkty, na przykład dermokosmetyki, aż do godziny 16:00 i otrzymać zamówienie jeszcze tego samego dnia, w godzinach między 18:00 a 22:00. Sklep internetowy niedawno rozszerzył tę usługę także na sobotę. Po złożeniu zamówienia, każdy klient otrzymuje wiadomość w formie SMS-a i ma możliwość śledzenia przesyłki kurierskiej w czasie rzeczywistym na mapie, więc dokładnie wie, kiedy otrzyma paczkę.

W ostatnim miesiącu, z dostawy tego samego dnia skorzystało około 7,5% kupujących w AZETA PL, a e-sklep obserwuje rosnące zainteresowanie tą formą. „Dostawa kosmetyków pod drzwi jeszcze tego samego dnia to nowe rozwiązanie, które stało się niezbędne w czasie pandemii. Uważamy, że popularność tej formy dostawy będzie rosnąć, co na pewno zaobserwujemy tej jesieni. Już teraz mogę jednak powiedzieć, że opinie klientów są bardzo pozytywne.” – dodaje Mindaugas Raguotis.

 

DOŚWIADCZENIE BLISKIE ZAKUPOM TRADYCYJNYM

Pandemia sprawiła, że klienci bardziej swobodnie i z większym zaufaniem dokonują zakupów online. Mimo wszystko, część z nich, kiedy to możliwe nadal korzysta z możliwości zrobienia zakupów w sposób tradycyjny, ponieważ zyskują produkt natychmiast. Pomysłem sklepu internetowego AZETA PL jest to, aby dzięki dostawie tego samego dnia, zakupy online przypominały zakupy stacjonarne, a klienci mogli otrzymać kosmetyki tak szybko, jak to możliwe. „Staramy się stworzyć jeszcze lepsze doświadczenie zakupowe niż to znane ze sklepu tacjonarnego. Chcemy, aby nasi klienci cieszyli się korzyściami rozwiązań e-commerce - szerszym asortymentem i lepszymi cenami, a także, aby mogli podobnie jak w sklepie stacjonarnym – otrzymać zakupy prawie natychmiast” – dodaje Mindaugas Raguotis. 

 

PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW W MIEŚCIE

Dostawa zamówienia ze sklepu internetowego tego samego dnia może niedługo okazać się przyszłością handlu detalicznego w większych miastach. Wskazuje na to doświadczenie przyniesione z krajów Bałtyckich, w których taka usługa działa i cieszy się sporą popularnością od 2019 roku. E-sklep AZETA PL już teraz planuje zaoferowanie szybkiej przesyłki swoich kosmetyków mieszkańcom z kolejnych miast – Łodzi, Wrocławia i Poznania, by w długiej perspektywie dotrzeć ze swoją ofertą do 10 największych miast w Polsce. W innych lokalizacjach na terenie Polski e-sklep AZETA PL dostarcza kosmetyki następnego dnia roboczego.

 

O AZETA PL

AZETA PL zdrowie i uroda to e-sklep należący do Grupy AZETA, która powstała w 2014 roku jako internetowy sklep z kosmetykami i artykułami dla zdrowia i urody. AZETA działa obecnie w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Grupa zatrudnia prawie 80 pracowników. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje! Biuro prasowe
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok
Konsument Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:15

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.