E-sklep AZETA PL dostarcza kosmetyki tego samego dnia
Rynek e-commerce rośnie w dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na świecie. Jednocześnie rosną wymagania konsumentów, którzy coraz częściej jako kluczowy aspekt zakupów internetowych wskazują szybkość dostawy zamówienia, co z kolei wymusza zmiany w sektorze logistyki. Odpowiedzią na te wyzwania jest dostawa realizowana tego samego dnia, którą ostatnio swoim klientom zaoferował e-sklep z kosmetykami i suplementami diety AZETA PL. Obecnie z tego rozwiązania mogą korzystać klienci z Warszawy, ale już niedługo, z kosmetyków dostarczonych parę godzin po złożeniu zamówienia będą mogli cieszyć się klienci z kolejnych polskich miast.
DOSTAWA DERMOKOSMETYTKÓW Z E-SKLEPU TEGO SAMEGO DNIA
Dostawa tego samego dnia to nadal nowa i jeszcze niedoceniona forma doręczenia produktów zakupionych w sklepie internetowym. Klienci obecnie postrzegają ją jako opcję dostawy do punktu odbioru czy sklepu niż do domu. Sytuacja zmienia się powoli, a kupujący dopiero przekonują się o korzyściach takiego rozwiązania. „Gdy planowaliśmy wejście na polski rynek, zauważyliśmy, że niewiele e-sklepów z kosmetykami oferuje dostarczenie zamówionych produktów tego samego dnia, pod same drzwi, a przecież takie rozwiązanie oferuje wiele korzyści – oszczędza czas, pieniądze, a kosmetyki czy suplementy diety klienci otrzymują parę godzin po zamówieniu” – mówi Mindaugas Raguotis, Country Manager i członek zarządu AZETA PL.
Dziś, klient e-sklepu AZETA PL w Warszawie, a niedługo w innych polskich miastach, może zamówić wybrane przez siebie produkty, na przykład dermokosmetyki, aż do godziny 16:00 i otrzymać zamówienie jeszcze tego samego dnia, w godzinach między 18:00 a 22:00. Sklep internetowy niedawno rozszerzył tę usługę także na sobotę. Po złożeniu zamówienia, każdy klient otrzymuje wiadomość w formie SMS-a i ma możliwość śledzenia przesyłki kurierskiej w czasie rzeczywistym na mapie, więc dokładnie wie, kiedy otrzyma paczkę.
W ostatnim miesiącu, z dostawy tego samego dnia skorzystało około 7,5% kupujących w AZETA PL, a e-sklep obserwuje rosnące zainteresowanie tą formą. „Dostawa kosmetyków pod drzwi jeszcze tego samego dnia to nowe rozwiązanie, które stało się niezbędne w czasie pandemii. Uważamy, że popularność tej formy dostawy będzie rosnąć, co na pewno zaobserwujemy tej jesieni. Już teraz mogę jednak powiedzieć, że opinie klientów są bardzo pozytywne.” – dodaje Mindaugas Raguotis.
DOŚWIADCZENIE BLISKIE ZAKUPOM TRADYCYJNYM
Pandemia sprawiła, że klienci bardziej swobodnie i z większym zaufaniem dokonują zakupów online. Mimo wszystko, część z nich, kiedy to możliwe nadal korzysta z możliwości zrobienia zakupów w sposób tradycyjny, ponieważ zyskują produkt natychmiast. Pomysłem sklepu internetowego AZETA PL jest to, aby dzięki dostawie tego samego dnia, zakupy online przypominały zakupy stacjonarne, a klienci mogli otrzymać kosmetyki tak szybko, jak to możliwe. „Staramy się stworzyć jeszcze lepsze doświadczenie zakupowe niż to znane ze sklepu tacjonarnego. Chcemy, aby nasi klienci cieszyli się korzyściami rozwiązań e-commerce - szerszym asortymentem i lepszymi cenami, a także, aby mogli podobnie jak w sklepie stacjonarnym – otrzymać zakupy prawie natychmiast” – dodaje Mindaugas Raguotis.
PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW W MIEŚCIE
Dostawa zamówienia ze sklepu internetowego tego samego dnia może niedługo okazać się przyszłością handlu detalicznego w większych miastach. Wskazuje na to doświadczenie przyniesione z krajów Bałtyckich, w których taka usługa działa i cieszy się sporą popularnością od 2019 roku. E-sklep AZETA PL już teraz planuje zaoferowanie szybkiej przesyłki swoich kosmetyków mieszkańcom z kolejnych miast – Łodzi, Wrocławia i Poznania, by w długiej perspektywie dotrzeć ze swoją ofertą do 10 największych miast w Polsce. W innych lokalizacjach na terenie Polski e-sklep AZETA PL dostarcza kosmetyki następnego dnia roboczego.
O AZETA PL
AZETA PL zdrowie i uroda to e-sklep należący do Grupy AZETA, która powstała w 2014 roku jako internetowy sklep z kosmetykami i artykułami dla zdrowia i urody. AZETA działa obecnie w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Grupa zatrudnia prawie 80 pracowników.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.