E-sklep AZETA PL dostarcza kosmetyki tego samego dnia
Rynek e-commerce rośnie w dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na świecie. Jednocześnie rosną wymagania konsumentów, którzy coraz częściej jako kluczowy aspekt zakupów internetowych wskazują szybkość dostawy zamówienia, co z kolei wymusza zmiany w sektorze logistyki. Odpowiedzią na te wyzwania jest dostawa realizowana tego samego dnia, którą ostatnio swoim klientom zaoferował e-sklep z kosmetykami i suplementami diety AZETA PL. Obecnie z tego rozwiązania mogą korzystać klienci z Warszawy, ale już niedługo, z kosmetyków dostarczonych parę godzin po złożeniu zamówienia będą mogli cieszyć się klienci z kolejnych polskich miast.
DOSTAWA DERMOKOSMETYTKÓW Z E-SKLEPU TEGO SAMEGO DNIA
Dostawa tego samego dnia to nadal nowa i jeszcze niedoceniona forma doręczenia produktów zakupionych w sklepie internetowym. Klienci obecnie postrzegają ją jako opcję dostawy do punktu odbioru czy sklepu niż do domu. Sytuacja zmienia się powoli, a kupujący dopiero przekonują się o korzyściach takiego rozwiązania. „Gdy planowaliśmy wejście na polski rynek, zauważyliśmy, że niewiele e-sklepów z kosmetykami oferuje dostarczenie zamówionych produktów tego samego dnia, pod same drzwi, a przecież takie rozwiązanie oferuje wiele korzyści – oszczędza czas, pieniądze, a kosmetyki czy suplementy diety klienci otrzymują parę godzin po zamówieniu” – mówi Mindaugas Raguotis, Country Manager i członek zarządu AZETA PL.
Dziś, klient e-sklepu AZETA PL w Warszawie, a niedługo w innych polskich miastach, może zamówić wybrane przez siebie produkty, na przykład dermokosmetyki, aż do godziny 16:00 i otrzymać zamówienie jeszcze tego samego dnia, w godzinach między 18:00 a 22:00. Sklep internetowy niedawno rozszerzył tę usługę także na sobotę. Po złożeniu zamówienia, każdy klient otrzymuje wiadomość w formie SMS-a i ma możliwość śledzenia przesyłki kurierskiej w czasie rzeczywistym na mapie, więc dokładnie wie, kiedy otrzyma paczkę.
W ostatnim miesiącu, z dostawy tego samego dnia skorzystało około 7,5% kupujących w AZETA PL, a e-sklep obserwuje rosnące zainteresowanie tą formą. „Dostawa kosmetyków pod drzwi jeszcze tego samego dnia to nowe rozwiązanie, które stało się niezbędne w czasie pandemii. Uważamy, że popularność tej formy dostawy będzie rosnąć, co na pewno zaobserwujemy tej jesieni. Już teraz mogę jednak powiedzieć, że opinie klientów są bardzo pozytywne.” – dodaje Mindaugas Raguotis.
DOŚWIADCZENIE BLISKIE ZAKUPOM TRADYCYJNYM
Pandemia sprawiła, że klienci bardziej swobodnie i z większym zaufaniem dokonują zakupów online. Mimo wszystko, część z nich, kiedy to możliwe nadal korzysta z możliwości zrobienia zakupów w sposób tradycyjny, ponieważ zyskują produkt natychmiast. Pomysłem sklepu internetowego AZETA PL jest to, aby dzięki dostawie tego samego dnia, zakupy online przypominały zakupy stacjonarne, a klienci mogli otrzymać kosmetyki tak szybko, jak to możliwe. „Staramy się stworzyć jeszcze lepsze doświadczenie zakupowe niż to znane ze sklepu tacjonarnego. Chcemy, aby nasi klienci cieszyli się korzyściami rozwiązań e-commerce - szerszym asortymentem i lepszymi cenami, a także, aby mogli podobnie jak w sklepie stacjonarnym – otrzymać zakupy prawie natychmiast” – dodaje Mindaugas Raguotis.
PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW W MIEŚCIE
Dostawa zamówienia ze sklepu internetowego tego samego dnia może niedługo okazać się przyszłością handlu detalicznego w większych miastach. Wskazuje na to doświadczenie przyniesione z krajów Bałtyckich, w których taka usługa działa i cieszy się sporą popularnością od 2019 roku. E-sklep AZETA PL już teraz planuje zaoferowanie szybkiej przesyłki swoich kosmetyków mieszkańcom z kolejnych miast – Łodzi, Wrocławia i Poznania, by w długiej perspektywie dotrzeć ze swoją ofertą do 10 największych miast w Polsce. W innych lokalizacjach na terenie Polski e-sklep AZETA PL dostarcza kosmetyki następnego dnia roboczego.
O AZETA PL
AZETA PL zdrowie i uroda to e-sklep należący do Grupy AZETA, która powstała w 2014 roku jako internetowy sklep z kosmetykami i artykułami dla zdrowia i urody. AZETA działa obecnie w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Grupa zatrudnia prawie 80 pracowników.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.