Komunikaty PR

Festoria – gdański foodcourt dostępny dla wszystkich

2022-12-21  |  12:45
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://1drv.ms/u/s!ApaBY4rSV4Pxi-NaDSFvG_oZkG1GrQ?e=KCaUNg 

Festoria pojawiła się na gastronomicznej mapie Trójmiasta zaledwie w lipcu tego roku, a już zdążyła przerodzić się w niezwykle popularny foodcourt z bogatą i zróżnicowaną strefą gastronomiczną, z której chętnie korzystają nie tylko studenci, ale również mieszkańcy okolicznych dzielnic Gdańska. To kolejny przykład budowania elastycznej oferty w akademiku, który latem przemienia się w komfortowy hotel. W ten sposób inwestor dba o stabilność biznesu.

 

Festoria to foodcourt o powierzchni ponad 950 m2, znajdujący się na terenie gdańskiego akademika Collegia. W jej skład wchodzą cztery zróżnicowane strefy gastronomiczne. Dla miłośników kuchni włoskiej przygotowano działającą codziennie strefę pizza & pasta, gdzie serwowane są dania bazujące na specjalnie sprowadzanych, oryginalnych włoskich składnikach. Tuż obok niej znajduje się kuchnia główna z menu tygodniowym, w porze lunchowej oferuje przede wszystkim tradycyjne dania kuchni polskiej. Kuchnia działa na zasadzie bufetu - wszystkie pozycje w menu są dostępne od ręki, jest również możliwość realizacji zamówień na wynos.

 

Od wczesnych godzin porannych otwarta jest kawiarnia, w której oprócz prawdziwej włoskiej kawy, serwowane są własnoręcznie robione desery, świeżo wyciskane soki i smoothies oraz kanapki na wynos. W ciągu tygodnia bogata oferta kawiarni przyciąga nie tylko studentów, którzy chętnie spędzają tu wolny czas, ale też okolicznych mieszkańców, pracujących w trybie home office. Ostatnią strefą jest działający w weekendy drinkbar z szeroką ofertą koktajli. Ponadto, organizowane są tu różnego rodzaju wydarzenia – cotygodniowe karaoke, transmisje z wydarzeń sportowych czy nawet występy standuperów. Warto również zaznaczyć, że na terenie obiektu działa sklep, gdzie codziennie można zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne produkty. 

 

Zależało nam na tym, aby oferta gastronomiczna Festorii była możliwie jak najszersza, aby każdy mógł tu znaleźć coś dla siebie – mówi Kamil Semik, manager gastronomii. Wszystkie pozycje z naszego menu są przygotowywane ze świeżych produktów przez 8-osobowy zespół kucharzy. Klienci szczególnie doceniają prawdziwą włoską pizzę, którą przygotowujemy na bazie oryginalnych włoskich składników. Warto również zaznaczyć, że Festoria to nie tylko gastronomia. Przez kilka ostatnich miesięcy nasz foodcourt stał się również popularnym miejscem spotkań czy nawet stałym miejscem pracy zdalnej dla okolicznych mieszkańców. Coraz częściej pojawiają się również zapytania o organizację różnego rodzaju eventów. Niebawem planujemy przeprowadzenie pewnych modyfikacji, o czym na pewno poinformujemy za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych – dodaje.

 

Festoria znajduje się w budynku akademika Collegia przy ulicy Sobieskiego 13. Bezpośrednio przy kampusie Politechniki Gdańskiej i w niewielkiej odległości od Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. W sezonie turystycznym obiekt przekształcany jest w hotel zapewniający gościom aż 450 pokoi, co w letnich miesiącach pozwala mu dzierżyć miano największego obiektu tego rodzaju w Gdańsku. Na gości, oprócz foodcourtu i pokoi czekają profesjonalny fitness, play-roomy, pokoje spotkań i rozległy taras z widokiem na las.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.