Komunikaty PR

Festoria – gdański foodcourt dostępny dla wszystkich

2022-12-21  |  12:45
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://1drv.ms/u/s!ApaBY4rSV4Pxi-NaDSFvG_oZkG1GrQ?e=KCaUNg 

Festoria pojawiła się na gastronomicznej mapie Trójmiasta zaledwie w lipcu tego roku, a już zdążyła przerodzić się w niezwykle popularny foodcourt z bogatą i zróżnicowaną strefą gastronomiczną, z której chętnie korzystają nie tylko studenci, ale również mieszkańcy okolicznych dzielnic Gdańska. To kolejny przykład budowania elastycznej oferty w akademiku, który latem przemienia się w komfortowy hotel. W ten sposób inwestor dba o stabilność biznesu.

 

Festoria to foodcourt o powierzchni ponad 950 m2, znajdujący się na terenie gdańskiego akademika Collegia. W jej skład wchodzą cztery zróżnicowane strefy gastronomiczne. Dla miłośników kuchni włoskiej przygotowano działającą codziennie strefę pizza & pasta, gdzie serwowane są dania bazujące na specjalnie sprowadzanych, oryginalnych włoskich składnikach. Tuż obok niej znajduje się kuchnia główna z menu tygodniowym, w porze lunchowej oferuje przede wszystkim tradycyjne dania kuchni polskiej. Kuchnia działa na zasadzie bufetu - wszystkie pozycje w menu są dostępne od ręki, jest również możliwość realizacji zamówień na wynos.

 

Od wczesnych godzin porannych otwarta jest kawiarnia, w której oprócz prawdziwej włoskiej kawy, serwowane są własnoręcznie robione desery, świeżo wyciskane soki i smoothies oraz kanapki na wynos. W ciągu tygodnia bogata oferta kawiarni przyciąga nie tylko studentów, którzy chętnie spędzają tu wolny czas, ale też okolicznych mieszkańców, pracujących w trybie home office. Ostatnią strefą jest działający w weekendy drinkbar z szeroką ofertą koktajli. Ponadto, organizowane są tu różnego rodzaju wydarzenia – cotygodniowe karaoke, transmisje z wydarzeń sportowych czy nawet występy standuperów. Warto również zaznaczyć, że na terenie obiektu działa sklep, gdzie codziennie można zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne produkty. 

 

Zależało nam na tym, aby oferta gastronomiczna Festorii była możliwie jak najszersza, aby każdy mógł tu znaleźć coś dla siebie – mówi Kamil Semik, manager gastronomii. Wszystkie pozycje z naszego menu są przygotowywane ze świeżych produktów przez 8-osobowy zespół kucharzy. Klienci szczególnie doceniają prawdziwą włoską pizzę, którą przygotowujemy na bazie oryginalnych włoskich składników. Warto również zaznaczyć, że Festoria to nie tylko gastronomia. Przez kilka ostatnich miesięcy nasz foodcourt stał się również popularnym miejscem spotkań czy nawet stałym miejscem pracy zdalnej dla okolicznych mieszkańców. Coraz częściej pojawiają się również zapytania o organizację różnego rodzaju eventów. Niebawem planujemy przeprowadzenie pewnych modyfikacji, o czym na pewno poinformujemy za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych – dodaje.

 

Festoria znajduje się w budynku akademika Collegia przy ulicy Sobieskiego 13. Bezpośrednio przy kampusie Politechniki Gdańskiej i w niewielkiej odległości od Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. W sezonie turystycznym obiekt przekształcany jest w hotel zapewniający gościom aż 450 pokoi, co w letnich miesiącach pozwala mu dzierżyć miano największego obiektu tego rodzaju w Gdańsku. Na gości, oprócz foodcourtu i pokoi czekają profesjonalny fitness, play-roomy, pokoje spotkań i rozległy taras z widokiem na las.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.