Flagowy sklep marki Outhorn otworzy się w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Minimalizm, atrakcyjne kroje, perfekcyjna jakość wykonania to elementy, które pozwalają budować kapsułową garderobę. Nie na sezon, a na lata. Wiedzą o tym doskonale miłośnicy ponadczasowej i użytkowej mody, dla których już 27 stycznia w VIVO! Piła otworzy się flagowy salon Outhorn. Z tej okazji klienci centrum handlowego mogą liczyć na dedykowane rabaty od marki.
W piątek, 27 stycznia, w VIVO! Piła działalność zainauguruje Outhorn. Będzie to pierwszy flagowy salon marki w Pile i 16 w Polsce. Outhorn zajmie lokal o powierzchni niemal 247 mkw., zlokalizowany między sklepami Reserved oraz H&M. Z okazji otwarcia, nowy najemca przygotował dla klientów specjalną promocję - rabat 20% dla każdej osoby, która w dniach 27-28 stycznia zakupi min. 2 produkty.
- Wierzymy, że naszego nowego najemcę – Outhorn – pokochają wszyscy fani prostoty, wygody i casualowego stylu oraz, że salon marki będzie często odwiedzany przez miłośników uniwersalnych rozwiązań w modzie. W asortymencie sklepu dostępne będą kurtki, bluzy, spodnie, stroje kąpielowe, odzież treningowa czy akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Wszystko stworzone z doskonałej jakości materiałów i w kolorach inspirowanych naturą – informuje Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.