Flagowy sklep marki Outhorn otworzy się w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Minimalizm, atrakcyjne kroje, perfekcyjna jakość wykonania to elementy, które pozwalają budować kapsułową garderobę. Nie na sezon, a na lata. Wiedzą o tym doskonale miłośnicy ponadczasowej i użytkowej mody, dla których już 27 stycznia w VIVO! Piła otworzy się flagowy salon Outhorn. Z tej okazji klienci centrum handlowego mogą liczyć na dedykowane rabaty od marki.
W piątek, 27 stycznia, w VIVO! Piła działalność zainauguruje Outhorn. Będzie to pierwszy flagowy salon marki w Pile i 16 w Polsce. Outhorn zajmie lokal o powierzchni niemal 247 mkw., zlokalizowany między sklepami Reserved oraz H&M. Z okazji otwarcia, nowy najemca przygotował dla klientów specjalną promocję - rabat 20% dla każdej osoby, która w dniach 27-28 stycznia zakupi min. 2 produkty.
- Wierzymy, że naszego nowego najemcę – Outhorn – pokochają wszyscy fani prostoty, wygody i casualowego stylu oraz, że salon marki będzie często odwiedzany przez miłośników uniwersalnych rozwiązań w modzie. W asortymencie sklepu dostępne będą kurtki, bluzy, spodnie, stroje kąpielowe, odzież treningowa czy akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Wszystko stworzone z doskonałej jakości materiałów i w kolorach inspirowanych naturą – informuje Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.