Komunikaty PR

Glovo dostępne w 16 kolejnych miastach w Polsce

2021-08-06  |  01:00
Biuro prasowe

Glovo nie zwalnia tempa i rozszerza swoją działalność w Polsce. Już dzisiaj mieszkańcy kolejnych szesnastu miast, mogą składać zamówienia za pomocą aplikacji. Na początek są to dostawy z restauracji McDonald’s. Gigant branży delivery planuje kolejne inwestycje.

Rynek delivery rozwija się błyskawicznie. Nic w tym dziwnego, Polacy pokochali e-zakupy i zamówienia, które trafiają wprost w ich ręce. Glovo, obecne na polskim rynku od dwóch lat, nieustannie rozwija swoją działalność w kolejnych obszarach. By sprostać oczekiwaniom użytkowników, nie tylko uruchomili dodatkowe funkcje takie jak Glovo Prime, czyli usługi abonamentowe gwarantujące darmową dostawę oraz dostęp do ofert specjalnych, ale także poszerzają także obszar dostępności swoich usług.

Do mapy polskich miast, w których dostępne jest Glovo dołączyło właśnie szesnaście nowych miejscowości. Są nimi Zamość, Suwałki, Kędzierzyn-Koźle, Tomaszów Mazowiecki, Przemyśl, Piotrków Trybunalski, Kołobrzeg, Biała Podlaska, Stargard, Tczew, Racibórz, Krosno, Nysa, Mysłowice, Wodzisław Śląski, Puławy. Od dzisiaj ich mieszkańcy mają możliwość skorzystania z dostaw sieci restauracji McDonald’s za pomocą jednego kliknięcia. Zamówienia będą dostarczone w pełni bezpieczny sposób dzięki dostawie bezkontaktowej, w maksymalnie godzinę od momentu złożenia zamówienia.

– Polacy bardzo polubili usługi delivery. Nieustannie korzystają z nich z ogromnym entuzjazmem, oczekując bogatej oferty i dostępności usług w każdym zakątku Polski. Chcemy, by usługi Glovo dostępne były możliwie szeroko, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji na terenie kolejnych miast. Współpraca partnerska z McDonald’s to świetny start, który pozwoli poznać mieszkańcom Glovo – mówi Tomasz Suchodolski - Expansion Manager Glovo Polska.

Miejscy kurierzy Glovo dostarczają zakupy i zamówienia z restauracji w każdy dzień tygodnia, w tym także w niedziele niehandlowe. Zamówienie ulubionych kanapek w McDonald’s to idealny pomysł nie tylko na lunch czy przekąskę, ale także wieczór z przyjaciółmi. W aplikacji Glovo dostępne jest całe menu restauracji, w tym także pozycje sezonowe.

– Współpracujemy z najsilniejszymi markami na rynku, takimi jak firma Glovo, które są w stanie zapewnić naszym gościom najwyższe standardy realizacji naszych usług, dbając o bezpieczeństwo i higienę dostaw. Wspólnie regularnie zwiększamy zasięg usługi McDelivery, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów – podsumowuje Monika Dąbrowska, Manager McDelivery Lead w McDonald’s Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.