Komunikaty PR

Glovo dostępne w 16 kolejnych miastach w Polsce

2021-08-06  |  01:00
Biuro prasowe

Glovo nie zwalnia tempa i rozszerza swoją działalność w Polsce. Już dzisiaj mieszkańcy kolejnych szesnastu miast, mogą składać zamówienia za pomocą aplikacji. Na początek są to dostawy z restauracji McDonald’s. Gigant branży delivery planuje kolejne inwestycje.

Rynek delivery rozwija się błyskawicznie. Nic w tym dziwnego, Polacy pokochali e-zakupy i zamówienia, które trafiają wprost w ich ręce. Glovo, obecne na polskim rynku od dwóch lat, nieustannie rozwija swoją działalność w kolejnych obszarach. By sprostać oczekiwaniom użytkowników, nie tylko uruchomili dodatkowe funkcje takie jak Glovo Prime, czyli usługi abonamentowe gwarantujące darmową dostawę oraz dostęp do ofert specjalnych, ale także poszerzają także obszar dostępności swoich usług.

Do mapy polskich miast, w których dostępne jest Glovo dołączyło właśnie szesnaście nowych miejscowości. Są nimi Zamość, Suwałki, Kędzierzyn-Koźle, Tomaszów Mazowiecki, Przemyśl, Piotrków Trybunalski, Kołobrzeg, Biała Podlaska, Stargard, Tczew, Racibórz, Krosno, Nysa, Mysłowice, Wodzisław Śląski, Puławy. Od dzisiaj ich mieszkańcy mają możliwość skorzystania z dostaw sieci restauracji McDonald’s za pomocą jednego kliknięcia. Zamówienia będą dostarczone w pełni bezpieczny sposób dzięki dostawie bezkontaktowej, w maksymalnie godzinę od momentu złożenia zamówienia.

– Polacy bardzo polubili usługi delivery. Nieustannie korzystają z nich z ogromnym entuzjazmem, oczekując bogatej oferty i dostępności usług w każdym zakątku Polski. Chcemy, by usługi Glovo dostępne były możliwie szeroko, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji na terenie kolejnych miast. Współpraca partnerska z McDonald’s to świetny start, który pozwoli poznać mieszkańcom Glovo – mówi Tomasz Suchodolski - Expansion Manager Glovo Polska.

Miejscy kurierzy Glovo dostarczają zakupy i zamówienia z restauracji w każdy dzień tygodnia, w tym także w niedziele niehandlowe. Zamówienie ulubionych kanapek w McDonald’s to idealny pomysł nie tylko na lunch czy przekąskę, ale także wieczór z przyjaciółmi. W aplikacji Glovo dostępne jest całe menu restauracji, w tym także pozycje sezonowe.

– Współpracujemy z najsilniejszymi markami na rynku, takimi jak firma Glovo, które są w stanie zapewnić naszym gościom najwyższe standardy realizacji naszych usług, dbając o bezpieczeństwo i higienę dostaw. Wspólnie regularnie zwiększamy zasięg usługi McDelivery, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów – podsumowuje Monika Dąbrowska, Manager McDelivery Lead w McDonald’s Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.