Glovo Prime – abonament na dostawy już dostępny w Polsce
Glovo ogłasza start nowej usługi – Glovo Prime. To miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z darmowych dostaw oraz szytych na miarę ofert z ulubionych restauracji czy sklepów partnerskich. Od dzisiaj mogą skorzystać z niej także polscy użytkownicy.
W Glovo nieustannie poszukujemy sposobów na poprawę przystępności naszych usług. Dzięki Prime użytkownicy będą mogli otrzymać nieograniczone darmowe dostawy z ponad 5000 sklepów w zamian za niewielką miesięczną opłatę abonamentową. Prime sprawia, że Glovo jest bardziej dostępne i wygodne niż kiedykolwiek wcześniej, a także przybliża nas do bycia codzienną opcją dla naszych użytkowników - mówi Carlos Silvan, menedżer generalny Glovo na Polskę.
Glovo Prime – co zawiera abonament i jak z niego skorzystać?
Glovo Prime to usługa gwarantująca nie tylko nieograniczoną darmową dostawę, ale także wachlarz specjalnych ofert dedykowanych restauracjom oraz sklepom partnerskim. To świetne rozwiązanie dla osób regularnie korzystających z dostaw jedzenia oraz zakupów wprost pod drzwi domu. Skorzystanie z abonamentu jest proste – wystarczy wybrać tę opcję w pasku bocznym aplikacji, opłacić pierwszy miesiąc i... gotowe. Sklepy oraz punkty partnerskie, które objęte są pakietem Glovo Prime, zostały wyróżnione w aplikacji fioletowym znaczkiem.
Komfort na elastycznych warunkach
Z usług abonamentowych Glovo można zrezygnować w dowolnej chwili, bez konieczności dodatkowych formalności, co daje użytkownikom maksymalny komfort korzystania z aplikacji bez zobowiązań. Miesięczna subskrypcja to koszt 12,99zł. Obejmuje dostawy na terenie całej Polski, a lista sklepów i punktów partnerskich zależna jest od lokalizacji użytkownika.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.