Komunikaty PR

Glovo z najszerszą ofertą restauracyjno-handlową w Polsce

2023-05-24  |  15:00

W ciągu ostatniego roku Glovo odnotowało skokowy – 40% – wzrost liczby aktywnych partnerów z branży gastronomicznej i handlowej, stając się tym samym aplikacją z najszerszym wyborem  sklepów i restauracji w Polsce. Już co czwarta restauracja w kraju jest dostępna w aplikacji Glovo.

W zeszłym roku postawiliśmy na intensywne wsparcie lokalnych przedsiębiorstw oraz dalszą ekspansję naszego zasięgu, co przełożyło się na dynamiczny wzrost naszego biznesu. Na ten moment mamy ponad 14 000 aktywnych partnerów, co oznacza, że jesteśmy w Polsce platformą z największym wyborem restauracji i sklepów. Szybko zwiększamy nasz udział rynkowy i jestem pewien, że już niedługo Glovo będzie numerem jeden także pod względem liczby realizowanych dostaw – mówi Carlos A. Silvan, General Manager Glovo Polska. Dzisiaj w Polsce działa zarówno część biznesowa, jak i technologiczna Glovo, czyli drugi po Hiszpanii największy hub, gdzie rozwijamy i wdrażamy technologie dla wszystkich 25 krajów, w których działamy – dodaje.

Glovo podwoiło również dwa inne kluczowe parametry. Po pierwsze zasięg dotarcia –  usługi dostępne są już w 200 miastach w całej Polsce, co oznacza dostęp do aplikacji dla 50% mieszkańców kraju i 80% populacji miejskiej. Po drugie, ofertę sklepów - zwiększając liczbę kategorii dostępnych w Glovo. Teraz, poprzez aplikację można zamawiać m.in. kwiaty, zakupy spożywcze, elementy wyposażenia wnętrz, lody, wyroby cukiernicze, artykuły biurowe czy nawet ubrania.

W 2023 kontynuujemy ekspansję na polskim rynku, kładąc silny nacisk na dalszy rozwój oferty w naszej aplikacji oraz – niezmiennie – podnoszenie poziomu usług zarówno dla użytkowników, partnerów, jak i kurierów. Cały czas pozyskujemy nowych partnerów - zarówno restauracje, jak i sklepy czy sieci handlowe z różnych kategorii, oferując im dodatkowy kanał sprzedaży i źródło przychodu – uzupełnia Carlos A. Silvan.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.