Komunikaty PR

Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami

2021-04-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania link ( 0.08 MB )

Green Caffè Nero nawiązało współpracę z Glovo, oferując dostawy ulubionej kawy, ciast czy przekąsek wprost do domu lub biura. W wygodny sposób można skorzystać z oferty kawiarni, która za pośrednictwem aplikacji Glovo dostępna jest dla klientów z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Po kilkutygodniowym pilotażu usługi obejmującym dokładną weryfikację jakości dostaw, ruszyły dostawy napojów, lunchów i kanapek oraz ciast ze stałej oferty Green Caffè Nero przez kurierów Glovo na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Dostawy będą odbywały z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego, a napoje i posiłki jak zawsze przygotowywane będą z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dotyczących zasad higieny i bezpieczeństwa.

– Jesteśmy znani z atmosfery naszych kawiarni i wszyscy już bardzo tęsknimy za gwarem kawiarnianym, z możliwością spotkań czy po prostu odpoczynku. Już siódmy miesiąc z rzędu nie jesteśmy z powodu zakazów w stanie tego oferować i jedyną możliwością skorzystania z naszej oferty pozostawała sprzedaż na wynos. Postanowiliśmy te możliwość poszerzyć i wraz z Glovo od teraz oferujemy naszym gościom dowóz naszych napojów i jedzenia do domu lub biura – powiedział Adam Ringer. – Dostępna oferta obejmuje znane naszym gościom bestsellery, w tym latte, cappuccino, czy cortado, a także przekąski i ciasta, obejmujące bagietki, tortille, klasyczną bezę, czy ciasto Charleston – dodał Adam Ringer.

Aby skorzystać z usługi wystarczy ściągnąć aplikację Glovo lub odwiedzić stronę www.glovoapp.com/pl, odnaleźć kategorię „Kawa i przekąski”, wybrać Green Caffè Nero i tam dokonać wyboru oraz opłacić zamówienie. Każde zamówienie będzie wydawane z papierową kartą stałego klienta z odpowiednią liczbą pieczątek, które następnie można będzie przy dowolnej transakcji w kawiarni przenieść na wirtualną kartę stałego klienta w aplikacji Green Caffè Nero. O innych zmieniających się okresowo ofertach i promocjach, takich jak np. dostawy na preferencyjnych warunkach, na bieżąco informować będzie aplikacja Glovo. Zamówienia będą realizowane z wykorzystaniem technologii Q-Commerce od Glovo. To system ultraszybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut od złożenia zamówienia.

– Napoje przygotowywane są w momencie pojawienia się kuriera w wybranym lokalu, aby zapewnić odpowiednią temperaturę, a na czas transportu kubki są odpowiednio zabezpieczone, co gwarantuje ich stabilność podczas dostawy. Warto jednocześnie dodać, że do oferty wprowadzone zostały jedynie produkty, które spełniają odpowiednią dla Green Caffè Nero, wysoką jakość – dodał Adam Ringer.

– Green Caffè Nero od początku przywiązywało ogromną wagę do jakości dostaw, a my z radością wyszliśmy tym wysokim standardom naprzeciw. Nasza współpraca świetnie wpisuje się w cel, jaki postawiliśmy sobie w Glovo – rozszerzanie sieci partnerstw o nowe, ciekawe dla klientów kategorie. Chcemy, by nasza oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska. – Mam ogromną nadzieję na sukces naszych działań. Wiemy, że Polacy kochają kawę i dobre jedzenie, a my chcemy im je w tym trudnym okresie dostarczać wprost pod drzwi ich domów – dodał Carlos Silván.

Kawiarnie Green Caffè Nero cały czas działają w opcji na wynos z nadzieją, że wkrótce nadejdzie możliwość przyjmowania gości w letnich ogródkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.