Komunikaty PR

HUBburger® rozpoczyna współpracę i poszerza sieć maszyn vendingowych na stacjach

2023-04-25  |  18:00
Biuro prasowe

Hubburger.com to portal edukacyjno-lifestylowy, platforma szkoleniowa HUBedu, sieć gabinetów medycyny integracyjnej oraz sieć maszyn vendingowych, rozpoczęła współpracę z firmą Circle K, prowadząca sieć blisko 400  stacji paliw na terenie całej Polski.


Współpraca rozpoczęła się 25 stycznia 2023 roku od ustawienia maszyn vendingowych, których właścicielem jest HUBburger®, na terenie wybranych stacji paliw Circle K. Na początek były to trzy pilotażowe stacje przy ul. Wał Miedzeszyński, Grochowskiej i Nowoursynowskiej w Warszawie. Do końca Kwietnia 2023 będziemy oferowali sprzedaż już w conajmniej 28 miastach w około 50 maszynach vendingowych. Maszyny vendingowe HUBburger® oferują zróżnicowany asortyment, obejmujący legalne i najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria. Produkty dostępne są od ręki i w wygodny sposób dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD. Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Produkty CBD dostępne od 25 stycznia na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety.
Produkty dostępne w maszynach vendingowych, jak zapewnia Hubburger.com, pochodzą wyłącznie od sprawdzonych kontrahentów dysponujących odpowiednimi badaniami dla każdej partii produktów. Badania te gwarantują legalność i wysoką jakość całego asortymentu oraz bezpieczeństwo stosowania. Produkty CBD z oferty vendingowej to między innymi: pre-rollsy, olejki, susze, słodycze, kosmetyki, napoje. Dzięki temu klienci stacji Circle K mają szeroki wybór - w każdej maszynie zostanie umieszczone kilkanaście rodzajów produktów. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code telefonem lub
technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych. Już za chwilę uruchomiony zostanie portal online na którym będzie można zakupić więcej produktów konopnych oraz zdobyć wiedzę a nawet zapisać się na roczne studia podyplomowe z zakresu wiedzy konopnej. Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, marka HUBburger® wpisuje się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.
HUBburger® oferuje maszyny vendingowe również w modelu franczyzowym, dokładniej w dwóch modelach rozliczeniowych. Oferta dostępną jest już na stronie https://franchising- vending.hubburger.com/pl .

Otwierając się na potrzeby rynku i skalowanie świadomości oraz siły nabywczej w naszej branży konopnej pozwalamy na przystąpienie do naszej sieci franczyzowej. Umiejscowienie maszyn w widocznych miejscach w przestrzeni publicznej ma dla nas również ważną misje edukacyjną aby pokazać ludziom którzy nie interesowali się dotychczas zastosowaniami konopi, że z konopi można zrobić zdrowe przekąski, smaczne słodycze i wiele innych ciekawych produktów spożywczych lub suplementów diety. HUBburger® jest przedsięwzięciem długotermiowym
opartym o duże doświadczenie w biznesie konopnym i wnosi dużo dobrego do naszej świadomości o świadomym i zdrowym trybie życia. Na jesień 2023 planujemy rozszerzyć sieć maszyn do 150 a do końca roku 2024 ilość ta wzrośnie do około 900 maszyn w Europie. Widoczne na zdjęciu maszyny z 49 calowym wyświetlaczem można będzie oglądać w wybranych miejscach już na jesień 2023.
Aktualnie pracujemy nad wdrożeniem dla naszych użytkowników działów takich jak - HUBedu na którym będą się odbywać szkolenia online oraz szkolenia stacjonarne np. z wdrażania produktów konopnych do menu restauracji.
- HUBtivi Telewizja z informacjami ze świata konopii w systemie streamingowym
- Partnerskie gabinety lekarskie
- Marketplace konopny jako platforma sprzedażowa zrzeszająca producentów i dystrybutorów w branży konopnej.

25 stycznia 2023 rozpoczęliśmy współpracę z Circle K. Maszyny HUBburger® możesz znaleźć na wybranych stacjach w całej Polsce. Do dnia dzisiejszego postawiliśmy już 40 maszyn a będzie ich jeszcze więcej!

Maszyny vendingowe HUBburger® oferują najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria dostępne od ręki, które w łatwy sposób są osiągalne dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD.

Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie


Produkty CBD dostępne na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do
eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code lub technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych.

Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, wpisujemy się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.

Więcej informacji znajduje się na stronie:
https://hubburger.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje! Biuro prasowe
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok
Konsument Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:15

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.