Komunikaty PR

HUBburger® rozpoczyna współpracę i poszerza sieć maszyn vendingowych na stacjach

2023-04-25  |  18:00
Biuro prasowe

Hubburger.com to portal edukacyjno-lifestylowy, platforma szkoleniowa HUBedu, sieć gabinetów medycyny integracyjnej oraz sieć maszyn vendingowych, rozpoczęła współpracę z firmą Circle K, prowadząca sieć blisko 400  stacji paliw na terenie całej Polski.


Współpraca rozpoczęła się 25 stycznia 2023 roku od ustawienia maszyn vendingowych, których właścicielem jest HUBburger®, na terenie wybranych stacji paliw Circle K. Na początek były to trzy pilotażowe stacje przy ul. Wał Miedzeszyński, Grochowskiej i Nowoursynowskiej w Warszawie. Do końca Kwietnia 2023 będziemy oferowali sprzedaż już w conajmniej 28 miastach w około 50 maszynach vendingowych. Maszyny vendingowe HUBburger® oferują zróżnicowany asortyment, obejmujący legalne i najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria. Produkty dostępne są od ręki i w wygodny sposób dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD. Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Produkty CBD dostępne od 25 stycznia na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety.
Produkty dostępne w maszynach vendingowych, jak zapewnia Hubburger.com, pochodzą wyłącznie od sprawdzonych kontrahentów dysponujących odpowiednimi badaniami dla każdej partii produktów. Badania te gwarantują legalność i wysoką jakość całego asortymentu oraz bezpieczeństwo stosowania. Produkty CBD z oferty vendingowej to między innymi: pre-rollsy, olejki, susze, słodycze, kosmetyki, napoje. Dzięki temu klienci stacji Circle K mają szeroki wybór - w każdej maszynie zostanie umieszczone kilkanaście rodzajów produktów. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code telefonem lub
technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych. Już za chwilę uruchomiony zostanie portal online na którym będzie można zakupić więcej produktów konopnych oraz zdobyć wiedzę a nawet zapisać się na roczne studia podyplomowe z zakresu wiedzy konopnej. Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, marka HUBburger® wpisuje się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.
HUBburger® oferuje maszyny vendingowe również w modelu franczyzowym, dokładniej w dwóch modelach rozliczeniowych. Oferta dostępną jest już na stronie https://franchising- vending.hubburger.com/pl .

Otwierając się na potrzeby rynku i skalowanie świadomości oraz siły nabywczej w naszej branży konopnej pozwalamy na przystąpienie do naszej sieci franczyzowej. Umiejscowienie maszyn w widocznych miejscach w przestrzeni publicznej ma dla nas również ważną misje edukacyjną aby pokazać ludziom którzy nie interesowali się dotychczas zastosowaniami konopi, że z konopi można zrobić zdrowe przekąski, smaczne słodycze i wiele innych ciekawych produktów spożywczych lub suplementów diety. HUBburger® jest przedsięwzięciem długotermiowym
opartym o duże doświadczenie w biznesie konopnym i wnosi dużo dobrego do naszej świadomości o świadomym i zdrowym trybie życia. Na jesień 2023 planujemy rozszerzyć sieć maszyn do 150 a do końca roku 2024 ilość ta wzrośnie do około 900 maszyn w Europie. Widoczne na zdjęciu maszyny z 49 calowym wyświetlaczem można będzie oglądać w wybranych miejscach już na jesień 2023.
Aktualnie pracujemy nad wdrożeniem dla naszych użytkowników działów takich jak - HUBedu na którym będą się odbywać szkolenia online oraz szkolenia stacjonarne np. z wdrażania produktów konopnych do menu restauracji.
- HUBtivi Telewizja z informacjami ze świata konopii w systemie streamingowym
- Partnerskie gabinety lekarskie
- Marketplace konopny jako platforma sprzedażowa zrzeszająca producentów i dystrybutorów w branży konopnej.

25 stycznia 2023 rozpoczęliśmy współpracę z Circle K. Maszyny HUBburger® możesz znaleźć na wybranych stacjach w całej Polsce. Do dnia dzisiejszego postawiliśmy już 40 maszyn a będzie ich jeszcze więcej!

Maszyny vendingowe HUBburger® oferują najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria dostępne od ręki, które w łatwy sposób są osiągalne dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD.

Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie


Produkty CBD dostępne na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do
eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code lub technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych.

Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, wpisujemy się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.

Więcej informacji znajduje się na stronie:
https://hubburger.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.