Komunikaty PR

Innowacja od YOPE - probiotyczne produkty do czyszczenia powierzchni domowych

2023-02-24  |  16:00
Biuro prasowe

Nowa linia YOPE Probiotics to kontrola zapachów i dogłębne czyszczenie powierzchni domu, które jest dobre dla środowiska, a jednocześnie bezpieczne dla domowników. Wszystko dzięki przełomowej technologii mycia z użyciem probiotyków.


Świat bakterii to prawdziwe pole bitwy. Choć na co dzień nie dostrzegamy tego gołym okiem, w końcu i nas dosięgają efekty tej rywalizacji. Brud, brzydkie zapachy w domu, a nawet choroby, które nas dotykają, mają swoje źródło w tej mikro sferze. 

Zanieczyszczenia są idealnym miejscem do rozwoju patogennych bakterii, które można uznać za naszych naturalnych wrogów. Dlatego przez lata były one zwalczane poprzez dezynfekcję powierzchni, drażniącymi substancjami takimi jak np. chlor. Badania dowodzą, że na wyjałowionej powierzchni z czasem powstaje o 75% więcej chorobotwórczych bakterii. Dlatego też trzeba było znaleźć nowe metody walki z nimi.

Linia YOPE Probiotics jest rozwiązaniem powyższego problemu. W składzie nowych produktów znajdują się składniki nazywane zieloną chemią, to m.in. soda oczyszczona czy kwasek cytrynowy. Jednak prawdziwą tajną bronią są organizmy mikrobiologiczne — szczepy bakterii Lactobacillus, czyli pałeczki kwasu mlekowego. Są one bakteriami niepatogennymi. W naturze ich zadaniem jest przetwarzanie odpadów. I to samo zadanie spełniają w środkach do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni domu od YOPE. Swoim działaniem likwidują warunki, w których mogłyby rozwijać się kultury chorobotwórczych bakterii. Namnażanie się dobrych bakterii sprawia, że dla tych patogennych nie ma już miejsca.

W rodzinie YOPE Probiotics znajdują się trzy produkty, które zadbają o bezpieczne i ekologiczne sprzątanie. Ich skład to aż w 97% składniki pochodzenia naturalnego.

 

  • PROBIOTYCZNY PŁYN DO MYCIA KUCHNI, który skutecznie, bez szorowania dezynfekuje i usuwa zabrudzenia oraz osady ze wszystkich zmywalnych powierzchni kuchennych — szafek, blatu czy nawet wnętrza piekarnika. Wnikając w szczeliny i zagłębienia eliminuje także nieprzyjemne zapachy i chorobotwórcze patogeny. Produkt sprzedawany jest w butelce ze spryskiwaczem dla łatwiejszego rozprowadzania płynu. Jego pojemność to aż 500 ml, a cena to jedyne 19,99 zł.
     
  • PROBIOTYCZNY PŁYN DO MYCIA KABIN PRYSZNICOWYCH, który czyści zarówno płytki ceramiczne, fugi, brodziki, jak i armaturę. Swoim działaniem ogranicza rozwój pleśni tworzącej się na ścianach i wilgotnych miejscach oraz obniża ryzyko wystąpienia alergii skórnych u ludzi. Produkt sprzedawany jest również w 500 ml butelce ze spryskiwaczem, a jego koszt to 19,99 zł.
     
  • PROBIOTYCZNA PASTA CZYSZCZĄCA, która jest uniwersalnym środkiem czyszczącym do wszystkich powierzchni — tych w kuchni, w łazience czy nawet na balkonie bądź w pomieszczeniu gospodarczym. Intensywnie oczyszcza wszystkie rodzaje powierzchni, takie jak ściany, armaturę czy płytki, nie niszcząc ich. Pasta w słoiczku o pojemności 200 ml, kosztuje 13,99 zł.


Wszystkie produkty z linii YOPE Probiotics są biodegradowalne, nietoksyczne oraz bezpieczne dla środowiska, ludzi i zwierząt.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.