Komunikaty PR

Innowacja od YOPE - probiotyczne produkty do czyszczenia powierzchni domowych

2023-02-24  |  16:00
Biuro prasowe

Nowa linia YOPE Probiotics to kontrola zapachów i dogłębne czyszczenie powierzchni domu, które jest dobre dla środowiska, a jednocześnie bezpieczne dla domowników. Wszystko dzięki przełomowej technologii mycia z użyciem probiotyków.


Świat bakterii to prawdziwe pole bitwy. Choć na co dzień nie dostrzegamy tego gołym okiem, w końcu i nas dosięgają efekty tej rywalizacji. Brud, brzydkie zapachy w domu, a nawet choroby, które nas dotykają, mają swoje źródło w tej mikro sferze. 

Zanieczyszczenia są idealnym miejscem do rozwoju patogennych bakterii, które można uznać za naszych naturalnych wrogów. Dlatego przez lata były one zwalczane poprzez dezynfekcję powierzchni, drażniącymi substancjami takimi jak np. chlor. Badania dowodzą, że na wyjałowionej powierzchni z czasem powstaje o 75% więcej chorobotwórczych bakterii. Dlatego też trzeba było znaleźć nowe metody walki z nimi.

Linia YOPE Probiotics jest rozwiązaniem powyższego problemu. W składzie nowych produktów znajdują się składniki nazywane zieloną chemią, to m.in. soda oczyszczona czy kwasek cytrynowy. Jednak prawdziwą tajną bronią są organizmy mikrobiologiczne — szczepy bakterii Lactobacillus, czyli pałeczki kwasu mlekowego. Są one bakteriami niepatogennymi. W naturze ich zadaniem jest przetwarzanie odpadów. I to samo zadanie spełniają w środkach do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni domu od YOPE. Swoim działaniem likwidują warunki, w których mogłyby rozwijać się kultury chorobotwórczych bakterii. Namnażanie się dobrych bakterii sprawia, że dla tych patogennych nie ma już miejsca.

W rodzinie YOPE Probiotics znajdują się trzy produkty, które zadbają o bezpieczne i ekologiczne sprzątanie. Ich skład to aż w 97% składniki pochodzenia naturalnego.

 

  • PROBIOTYCZNY PŁYN DO MYCIA KUCHNI, który skutecznie, bez szorowania dezynfekuje i usuwa zabrudzenia oraz osady ze wszystkich zmywalnych powierzchni kuchennych — szafek, blatu czy nawet wnętrza piekarnika. Wnikając w szczeliny i zagłębienia eliminuje także nieprzyjemne zapachy i chorobotwórcze patogeny. Produkt sprzedawany jest w butelce ze spryskiwaczem dla łatwiejszego rozprowadzania płynu. Jego pojemność to aż 500 ml, a cena to jedyne 19,99 zł.
     
  • PROBIOTYCZNY PŁYN DO MYCIA KABIN PRYSZNICOWYCH, który czyści zarówno płytki ceramiczne, fugi, brodziki, jak i armaturę. Swoim działaniem ogranicza rozwój pleśni tworzącej się na ścianach i wilgotnych miejscach oraz obniża ryzyko wystąpienia alergii skórnych u ludzi. Produkt sprzedawany jest również w 500 ml butelce ze spryskiwaczem, a jego koszt to 19,99 zł.
     
  • PROBIOTYCZNA PASTA CZYSZCZĄCA, która jest uniwersalnym środkiem czyszczącym do wszystkich powierzchni — tych w kuchni, w łazience czy nawet na balkonie bądź w pomieszczeniu gospodarczym. Intensywnie oczyszcza wszystkie rodzaje powierzchni, takie jak ściany, armaturę czy płytki, nie niszcząc ich. Pasta w słoiczku o pojemności 200 ml, kosztuje 13,99 zł.


Wszystkie produkty z linii YOPE Probiotics są biodegradowalne, nietoksyczne oraz bezpieczne dla środowiska, ludzi i zwierząt.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.