Komunikaty PR

Jakość, tradycja i unikalność – czyli biznesowe upominki na Święta 2024!

2024-10-11  |  15:00
Biuro prasowe

Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz tradycyjne metody produkcji. Jakie upominki warto zamówić z wyprzedzeniem? Podpowiadamy! 

Rozpływające się w ustach praliny, pierniczki, słodkie bakalie, naturalne herbaty, aromatyczne kawy oraz organiczne trunki – to i wiele więcej zostało ukryte w świątecznych upominkach Nobilia. Dzięki limitowanym liniom produktów z łatwością można dostosować unikalny upominek do zainteresowań i upodobań przyszłych obdarowanych zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym. 

fot. Nobilia, agencja kreatywna Od kuchni 

Upominki Nobilia powstają w krótkich, limitowanych seriach – co sezon tworzymy nowe kolekcje, dostępne wyłącznie w ograniczonych ilościach. Wynika to z naszego zaangażowania w oferowanie prezentów najwyższej jakości, które są unikalne. Nasi Partnerzy, to przede wszystkim marki, które stawiają na rzemieślniczą precyzję i staranność w produkcji, a także na wykorzystywanie naturalnych składników i tradycyjnych metod wytwarzania – co nie pozwala na produkcję na masową skalę. – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia. 

fot. Nobilia, agencja kreatywna Od kuchni 

Jak wybrać biznesowe upominki na nadchodzące Święta? 

Przy wyborze upominku dla partnerów w biznesie, klientów bądź pracowników, kluczowe jest zwrócenie uwagi na jakość produktów oraz ich elegancką prezentację. Ważne jest również dopasowanie kompozycji upominkowej do zróżnicowanych potrzeb i okoliczności wręczania. W takich sytuacjach biznesowych idealnie sprawdzą się personalizowane prezenty, na które składają się jakościowe, naturalne produkty z tradycją w tle, których ciężko szukać na sklepowych półkach. 

W katalogu Boże Narodzenie 2024 marka Nobilia zaproponowała wiele nowych, atrakcyjnych form personalizacji upominków. Liczne warianty brandingu dodają prezentom pożądanego sznytu i wyjątkowości.a Wśród nich m.in.: pieczęcie lakowe umieszczane na pudełku prezentowym lub na butelce, customizowane wstążki z logo marki lub dowolnym hasłem czy brandowane czekoladki.

Marka już teraz proponuje kilka limitowanych upominków biznesowych na nadchodzące Święta:

  • Kuferek Prezentowy Exquisitus Xmas 

  • Kuferek Prezentowy Święta w Winnicy Xmas

  • Kuferek Prezentowy Monte z serii Nobilia i Marek Kondrat Polecają Xmas

  • Skład Praski Puszka Zimowa Frajda Xmas

  • Choco Maya Tuba Grande Lusso Xmas

Kiedy najlepiej zamówić świąteczne upominki? 

Wcześniejsze zamówienie pozwala na zabezpieczenie unikalnego prezentu, a także gwarantuje, że zestaw dotrze na czas, nawet przy zwiększonym natężeniu wysyłek przed Świętami. Wybierając świąteczne upominki od Nobilia, klienci mają również szansę wziąć udział w Programie Premiowym, gdzie każda wydana złotówka oznacza punkty, które można wymienić na atrakcyjne nagrody. Akcja trwa do 15 października. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Światowy Dzień Oszczędzania: zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów i danych Biuro prasowe
2024-10-31 | 14:00

Światowy Dzień Oszczędzania: zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów i danych

31 października to Światowy Dzień Oszczędzania. Temat ten jest ściśle powiązany z dbałością o bezpieczeństwo naszych finansów i danych, dlatego serwis InternetowyKantor.pl
Konsument Temu z nagrodą Konsumentów za „Najlepsze Promocje” na 2024 BLIX Awards
2024-10-29 | 09:00

Temu z nagrodą Konsumentów za „Najlepsze Promocje” na 2024 BLIX Awards

Temu zdobyło nagrodę 2024 BLIX Awards w kategorii „Najlepsze Promocje”. Wyróżnienie podkreśla popularność platformy wśród polskich konsumentów,
Konsument Luksusowa marka Bvlgari wchodzi na rynek Polski. Otwarcie butiku w Warszawie.
2024-10-17 | 14:20

Luksusowa marka Bvlgari wchodzi na rynek Polski. Otwarcie butiku w Warszawie.

W sercu stolicy, przy prestiżowym placu Trzech Krzyży 10/14, odbyła się uroczysta inauguracja pierwszego butiku legendarnej włoskiej marki jubilerskiej Bvlgari. Wydarzenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Finanse

Ekstremalne zjawiska pogodowe będą coraz częstsze. To może pociągnąć za sobą problemy z dostępnością ubezpieczeń

Częstotliwość ekstremalnych zjawisk – takich jak powodzie, podtopienia, huragany, gradobicia, pożary, susze i fale upałów – nasila się wraz ze zmianami klimatycznymi. Rosną też spowodowane nimi straty finansowe: według danych PIU w krajach UE w ostatnich 40 latach wyniosły one 487 mld euro, a w przypadku Polski – 16 mld euro. Dla ubezpieczycieli oznacza to konieczność modyfikacji podejścia do wyceny ryzyka i uwzględnienia tej tendencji w wycenie zdarzeń ubezpieczeniowych. Z czasem może to też oznaczać spadek dostępności ochrony ubezpieczeniowej.

IT i technologie

Świadoma sztuczna inteligencja może powstać jeszcze w tej dekadzie. Tego dotyczy dzisiejszy wyścig zbrojeń

Entuzjaści idei AGI, czyli ogólnej sztucznej inteligencji, która będzie mieć atrybuty umysłu ludzkiego, przekonują, że powstanie ona już w ciągu najbliższych 5–10 lat. – Ten, kto tego dokona, przejmie władzę nad całym światem – ocenia Edi Pyrek, założyciel Global Artificial Intelligence Alliance. Siła wynikająca z połączenia dostępu do zasobu wszystkich globalnych informacji, gigantycznej mocy obliczeniowej i pewnego stanu świadomości nie będzie w stanie równać się z żadnym znanym ludziom rodzajem broni.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.