KFC powraca z kultową ofertą Wtorkowego Kubełka
Wtorkowy Kubełek od KFC powraca! Już 1 października 2024 rusza najbardziej wyczekiwana promocja sezonu. Dzięki temu ikonicznemu przysmakowi wtorki staną się jeszcze przyjemniejsze.
Kubełek KFC - część popkultury!
Wtorkowy kubełek to nie tylko smak, ale także element popkultury. Zajadała się nim sama Wisława Szymborska, a także bohaterowie takich produkcji jak “Seks w Wielkim Mieście”, “Green Book”, “Stranger Things”, “Friends”, czy “Shameless – Niepokorni”. W Japonii nie może zabraknąć go na świątecznym stole, a Ostrów Wielkopolski może pochwalić się nawet wyjątkowym boiskiem w jego kształcie.
A jak wtorek, to kubełek z KFC!
Wtorkowy kubełek to prawdziwa gratka dla każdego fana kurczaka, idealna do dzielenia się z rodziną i przyjaciółmi. Ta oferta to absolutny klasyk, który na stałe wpisał się w kalendarz smakoszy. Nic dziwnego, że okazyjna wersja tego przysmaku cieszy się taką popularnością Kentucky Fried Chicken, lider w serwowaniu chrupiącego kurczaka oferuje kubełek obfitości – 14 kawałków kurczaka, a w tym 8 smakowitych Hot Wingsów, 4 Stripsy i 2 Nóżki – dla każdego coś smacznego. To uczta, której nie można przegapić!
Klasyka smaku od 1939 roku
To dobry moment, aby powrócić do klasyki. Przepis na legendarnego kurczaka KFC, opracowany w 1939 roku, owiany jest tajemnicą - mówi się, że jest ukryty w specjalnym sejfie chronionym czujnikami ruchu, betonowym włazem i całodobowy monitoringiem. Na szczęście, ten wyjątkowy smak czeka na Was w najbliższej restauracji KFC.
Oferta dostępna od 1 października
W tym roku Wtorkowy Kubełek zawita do restauracji 1 października i można go dorwać w cenie 24,99 zł. Oferta obowiązuje stacjonarnie w restauracjach KFC do odwołania.
Wpadnij w najbliższy wtorek do KFC i rozkoszuj się smakiem chrupiącego kurczaka, który pokochały miliony!
Komfort nauki na nowy rok szkolny z Komfort
Wielka zbiórka ubrań i innych tekstyliów w 14 centrach NEPI Rockcastle
Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.