KFC powraca z kultową ofertą Wtorkowego Kubełka
Wtorkowy Kubełek od KFC powraca! Już 1 października 2024 rusza najbardziej wyczekiwana promocja sezonu. Dzięki temu ikonicznemu przysmakowi wtorki staną się jeszcze przyjemniejsze.
Kubełek KFC - część popkultury!
Wtorkowy kubełek to nie tylko smak, ale także element popkultury. Zajadała się nim sama Wisława Szymborska, a także bohaterowie takich produkcji jak “Seks w Wielkim Mieście”, “Green Book”, “Stranger Things”, “Friends”, czy “Shameless – Niepokorni”. W Japonii nie może zabraknąć go na świątecznym stole, a Ostrów Wielkopolski może pochwalić się nawet wyjątkowym boiskiem w jego kształcie.
A jak wtorek, to kubełek z KFC!
Wtorkowy kubełek to prawdziwa gratka dla każdego fana kurczaka, idealna do dzielenia się z rodziną i przyjaciółmi. Ta oferta to absolutny klasyk, który na stałe wpisał się w kalendarz smakoszy. Nic dziwnego, że okazyjna wersja tego przysmaku cieszy się taką popularnością Kentucky Fried Chicken, lider w serwowaniu chrupiącego kurczaka oferuje kubełek obfitości – 14 kawałków kurczaka, a w tym 8 smakowitych Hot Wingsów, 4 Stripsy i 2 Nóżki – dla każdego coś smacznego. To uczta, której nie można przegapić!
Klasyka smaku od 1939 roku
To dobry moment, aby powrócić do klasyki. Przepis na legendarnego kurczaka KFC, opracowany w 1939 roku, owiany jest tajemnicą - mówi się, że jest ukryty w specjalnym sejfie chronionym czujnikami ruchu, betonowym włazem i całodobowy monitoringiem. Na szczęście, ten wyjątkowy smak czeka na Was w najbliższej restauracji KFC.
Oferta dostępna od 1 października
W tym roku Wtorkowy Kubełek zawita do restauracji 1 października i można go dorwać w cenie 24,99 zł. Oferta obowiązuje stacjonarnie w restauracjach KFC do odwołania.
Wpadnij w najbliższy wtorek do KFC i rozkoszuj się smakiem chrupiącego kurczaka, który pokochały miliony!

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.