KFC powraca z kultową ofertą Wtorkowego Kubełka
Wtorkowy Kubełek od KFC powraca! Już 1 października 2024 rusza najbardziej wyczekiwana promocja sezonu. Dzięki temu ikonicznemu przysmakowi wtorki staną się jeszcze przyjemniejsze.
Kubełek KFC - część popkultury!
Wtorkowy kubełek to nie tylko smak, ale także element popkultury. Zajadała się nim sama Wisława Szymborska, a także bohaterowie takich produkcji jak “Seks w Wielkim Mieście”, “Green Book”, “Stranger Things”, “Friends”, czy “Shameless – Niepokorni”. W Japonii nie może zabraknąć go na świątecznym stole, a Ostrów Wielkopolski może pochwalić się nawet wyjątkowym boiskiem w jego kształcie.
A jak wtorek, to kubełek z KFC!
Wtorkowy kubełek to prawdziwa gratka dla każdego fana kurczaka, idealna do dzielenia się z rodziną i przyjaciółmi. Ta oferta to absolutny klasyk, który na stałe wpisał się w kalendarz smakoszy. Nic dziwnego, że okazyjna wersja tego przysmaku cieszy się taką popularnością Kentucky Fried Chicken, lider w serwowaniu chrupiącego kurczaka oferuje kubełek obfitości – 14 kawałków kurczaka, a w tym 8 smakowitych Hot Wingsów, 4 Stripsy i 2 Nóżki – dla każdego coś smacznego. To uczta, której nie można przegapić!
Klasyka smaku od 1939 roku
To dobry moment, aby powrócić do klasyki. Przepis na legendarnego kurczaka KFC, opracowany w 1939 roku, owiany jest tajemnicą - mówi się, że jest ukryty w specjalnym sejfie chronionym czujnikami ruchu, betonowym włazem i całodobowy monitoringiem. Na szczęście, ten wyjątkowy smak czeka na Was w najbliższej restauracji KFC.
Oferta dostępna od 1 października
W tym roku Wtorkowy Kubełek zawita do restauracji 1 października i można go dorwać w cenie 24,99 zł. Oferta obowiązuje stacjonarnie w restauracjach KFC do odwołania.
Wpadnij w najbliższy wtorek do KFC i rozkoszuj się smakiem chrupiącego kurczaka, który pokochały miliony!

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.