Komunikaty PR

KFC powraca z kultową ofertą Wtorkowego Kubełka

2024-09-30  |  10:00
Biuro prasowe

Wtorkowy Kubełek od KFC powraca! Już 1 października 2024 rusza najbardziej wyczekiwana promocja sezonu. Dzięki temu ikonicznemu przysmakowi wtorki staną się jeszcze przyjemniejsze.

Kubełek KFC - część popkultury!

Wtorkowy kubełek to nie tylko smak, ale także element popkultury. Zajadała się nim sama Wisława Szymborska, a także bohaterowie takich produkcji jak “Seks w Wielkim Mieście”, “Green Book”, “Stranger Things”, “Friends”, czy “Shameless – Niepokorni”. W Japonii nie może zabraknąć go na świątecznym stole, a Ostrów Wielkopolski może pochwalić się nawet wyjątkowym boiskiem w jego kształcie.

A jak wtorek, to kubełek z KFC!

Wtorkowy kubełek to prawdziwa gratka dla każdego fana kurczaka, idealna do dzielenia się z rodziną i przyjaciółmi. Ta oferta to absolutny klasyk, który na stałe wpisał się w kalendarz smakoszy. Nic dziwnego, że okazyjna wersja tego przysmaku cieszy się taką popularnością Kentucky Fried Chicken, lider w serwowaniu chrupiącego kurczaka oferuje kubełek obfitości – 14 kawałków kurczaka, a w tym 8 smakowitych Hot Wingsów, 4 Stripsy i 2 Nóżki – dla każdego coś smacznego. To uczta, której nie można przegapić!

Klasyka smaku od 1939 roku

To dobry moment, aby powrócić do klasyki. Przepis na legendarnego kurczaka KFC, opracowany w 1939 roku, owiany jest tajemnicą - mówi się, że jest ukryty w specjalnym sejfie chronionym czujnikami ruchu, betonowym włazem i całodobowy monitoringiem. Na szczęście, ten wyjątkowy smak czeka na Was w najbliższej restauracji KFC.

Oferta dostępna od 1 października

W tym roku Wtorkowy Kubełek zawita do restauracji 1 października i można go dorwać w cenie 24,99 zł. Oferta obowiązuje stacjonarnie w restauracjach KFC do odwołania.

Wpadnij w najbliższy wtorek do KFC i rozkoszuj się smakiem chrupiącego kurczaka, który pokochały miliony!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Komfort nauki na nowy rok szkolny z Komfort Biuro prasowe
2024-08-09 | 14:00

Komfort nauki na nowy rok szkolny z Komfort

Oto kilka praktycznych rozwiązań, które przekształcą pokój ucznia w prawdziwą oazę skupienia. Krok 1: Zaplanuj przestrzeń Chaos i bałagan w pokoju mogą rozpraszać i
Konsument Wielka zbiórka ubrań i innych tekstyliów w 14 centrach NEPI Rockcastle
2024-08-09 | 11:10

Wielka zbiórka ubrań i innych tekstyliów w 14 centrach NEPI Rockcastle

W Polsce rocznie aż 2,5 mln ton wszystkich odpadów stanowią odpady tekstylne[1]. Chociaż połowa z nich nadaje się do odzysku, to tak się nie dzieje. Dlatego tak ważna
Konsument Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?
2024-08-05 | 11:41

Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?

  Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt? Każdy opiekun zwierzaka wie, że troska o pupila wiąże się z pewnymi kosztami. Jednak istnieje wiele sposobów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.