KFC powraca z kultową ofertą Wtorkowego Kubełka
Wtorkowy Kubełek od KFC powraca! Już 1 października 2024 rusza najbardziej wyczekiwana promocja sezonu. Dzięki temu ikonicznemu przysmakowi wtorki staną się jeszcze przyjemniejsze.
Kubełek KFC - część popkultury!
Wtorkowy kubełek to nie tylko smak, ale także element popkultury. Zajadała się nim sama Wisława Szymborska, a także bohaterowie takich produkcji jak “Seks w Wielkim Mieście”, “Green Book”, “Stranger Things”, “Friends”, czy “Shameless – Niepokorni”. W Japonii nie może zabraknąć go na świątecznym stole, a Ostrów Wielkopolski może pochwalić się nawet wyjątkowym boiskiem w jego kształcie.
A jak wtorek, to kubełek z KFC!
Wtorkowy kubełek to prawdziwa gratka dla każdego fana kurczaka, idealna do dzielenia się z rodziną i przyjaciółmi. Ta oferta to absolutny klasyk, który na stałe wpisał się w kalendarz smakoszy. Nic dziwnego, że okazyjna wersja tego przysmaku cieszy się taką popularnością Kentucky Fried Chicken, lider w serwowaniu chrupiącego kurczaka oferuje kubełek obfitości – 14 kawałków kurczaka, a w tym 8 smakowitych Hot Wingsów, 4 Stripsy i 2 Nóżki – dla każdego coś smacznego. To uczta, której nie można przegapić!
Klasyka smaku od 1939 roku
To dobry moment, aby powrócić do klasyki. Przepis na legendarnego kurczaka KFC, opracowany w 1939 roku, owiany jest tajemnicą - mówi się, że jest ukryty w specjalnym sejfie chronionym czujnikami ruchu, betonowym włazem i całodobowy monitoringiem. Na szczęście, ten wyjątkowy smak czeka na Was w najbliższej restauracji KFC.
Oferta dostępna od 1 października
W tym roku Wtorkowy Kubełek zawita do restauracji 1 października i można go dorwać w cenie 24,99 zł. Oferta obowiązuje stacjonarnie w restauracjach KFC do odwołania.
Wpadnij w najbliższy wtorek do KFC i rozkoszuj się smakiem chrupiącego kurczaka, który pokochały miliony!

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.