Komunikaty PR

KFC serwuje idealny Dzień Matki – wygraj niezapomniane chwile

2023-05-25  |  15:00
Biuro prasowe

Dzień Matki już tuż-tuż, a wiadomo, że najlepszym prezentem dla wszystkich mam niewątpliwie będzie czas spędzony wspólnie ze swoim dzieckiem. W tym roku marka KFC zachęca wszystkich fanów złocistego, chrupiącego kurczaka do przygotowania dla swoich mam czegoś wyjątkowego i  przychodzi z arycymistrzowskim konkursem, w którego centrum będą właśnie nasze mamy. Aby wygrać wspaniałe nagrody trzeba użyć wyobraźni i w dniach 26 -28 maja przedstawić na Instagramie marki wizję na idealny Dzień Matki. Trzy najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone voucherami o wartości 1500 zł do wykorzystania na zaplanowany wyjątkowy czas z mamą oraz voucherami na dania z karty KFC.

Czym obdarować mamę w tym wyjątkowym dniu? – to pytanie zadaje sobie każdy z nas. Zależy nam, aby obdarować rodzicielkę czymś wyjątkowym, niezapomnianym oraz osobistnym. Taki właśnie jest wspólny czas z mamą. Różny w zależności od jej marzeń, ale zawsze pełen relaksu. W realizacji idealnego Dnia Mamy pomoże swoim fanom KFC, które organizuje wyjątkowy konkurs. 

Marka KFC umożliwi spełnienie marzeń trzem zwycięzcom konkursu, których obdaruje voucherami o wartości 1500 zł każdy do wykorzystania na stronie wyjątkowyprezent.pl. Do wyboru jest wiele różnych aktywności, które zrealizować można w dogodnym dla siebie i mamy terminie. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy opisać swój idealny Dzień Mamy pod postem na Instagramie marki KFC, który pojawi się już 26 maja. Liczy się pomysł. Czy nasza mama potrzebuje się zrelaksować, a może ma jakieś niespełnione, zwariowane i ekscytujące marzenie? Zabawę zaczynamy w Dzień Matki i potrwa ona aż do 28.05. Ogłoszenie wyników odbędzie się 29 maja na Instagramie pod postem konkursowym. KFC zadbało również, aby wspólnie spędzony czas był wypełniony pysznym jedzeniem - zwycięzcy otrzymają dodatkowo vouchery do restauracji.

Od połowy maja, specjalnie dla wszystkich fanów soczystego i chrupiącego kurczaka, w restauracjach KFC od piątku do niedzieli trwa wyjątkowa promocja - 50% taniej na drugi kubełek. Będzie ona obowiązywała także w Dniu Matki, więc to kolejna okazja do zaproszenia mamy na wspólny posiłek i spędzenia z nią miło czas. W końcu najważniejsze, co możemy dać drugiej osobie, to nasz czas. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.