Komunikaty PR

Klub fitness UP nowym najemcą w ETC Swarzędz

2022-06-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

30 maja w ETC Swarzędz rozpoczął działalność UP. Klub fitness, zajmujący powierzchnię ponad 1 500 mkw oferuje m.in. ponad 200 stoisk w 8 strefach wyposażonych w sprzęty marek premium, zajęcia grupowe oraz indywidualne. Klubowicze mogą skorzystać z usług fizjoterapeutycznych, na miejscu są także honorowane karty MEDICOVER Sport.

ETC Swarzędz rozszerzyło swoje portfolio o nowe, wyjątkowe miejsce – klub fitness UP. Najemca gwarantuje nowoczesne zaplecze treningowe udostępniając ponad 200 stacji ze sprzętami najwyższej jakości marek takich jak OLYMP, Nautilus, StairMaster, StarTrac, Schwinn, Tiguar, czy DARE. W bogatej ofercie marki obok zajęć grupowych (m.in. joga, UP Cycling, boks czy zumba) oraz indywidualnych prowadzonych przez trenerów personalnych do dyspozycji jest także sauna sucha i solarium. UP to miejsce, gdzie klienci holistycznie zadbają o swoje zdrowie. Mają szansę skorzystać z usług fizjoterapeuty oraz opieki medycznej, a także porad żywieniowych i zajęć edukacyjnych o tematyce pro-środowiskowej. Idąc za ekologicznym duchem czasu marka wspiera też trend „zero waste”. Stosuje na co dzień materiały z recyklingu oraz rozwiązania pozwalające oszczędzić energię czy wodę. W przyszłości Klub planuje także organizację wydarzeń prozdrowotnych i ekologicznych.

UP to klub fitness oferujący wysoką jakość świadczonych usług z wyraźną misją ekologiczną w tle. Filozofia marki wpisuje się w najnowsze trendy świadomego dbania o zdrowie oraz o planetę. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Tym bardziej cieszymy się, że mamy okazję współpracować z nowoczesnym klubem i współtworzyć z nim wyjątkowe i prozdrowotne miejsce na mapie Swarzędza. – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park. 

Pierwsze zajęcia ruszyły w poniedziałek 30 maja. Do niedzieli 5 czerwca trwać będą tzw. „drzwi otwarte”, podczas których goście bezpłatnie mogą zapoznać się z ofertą oraz zespołem UP. W tych dniach zajęcia odbywać się będą od godz. 10:00 do 21:00 (od poniedziałku do soboty) oraz od 10:00 do 18:00 (w niedzielę). Od poniedziałku 6 czerwca obowiązywać będą stałe godziny funkcjonowania klubu:

Pon-pt. 6:00-22:00 

Sobota 9:00-19:00

Niedziela 10:00-18:00 

Zajmujący ponad 1 500 mkw. UP zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Centrum Handlowego ETC Swarzędz – nad sklepem Reserved. Zapisy na zajęcia prowadzone są na stronie https://www.up-fit.pl/swarzedz/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.