Klub fitness UP nowym najemcą w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
30 maja w ETC Swarzędz rozpoczął działalność UP. Klub fitness, zajmujący powierzchnię ponad 1 500 mkw oferuje m.in. ponad 200 stoisk w 8 strefach wyposażonych w sprzęty marek premium, zajęcia grupowe oraz indywidualne. Klubowicze mogą skorzystać z usług fizjoterapeutycznych, na miejscu są także honorowane karty MEDICOVER Sport.
ETC Swarzędz rozszerzyło swoje portfolio o nowe, wyjątkowe miejsce – klub fitness UP. Najemca gwarantuje nowoczesne zaplecze treningowe udostępniając ponad 200 stacji ze sprzętami najwyższej jakości marek takich jak OLYMP, Nautilus, StairMaster, StarTrac, Schwinn, Tiguar, czy DARE. W bogatej ofercie marki obok zajęć grupowych (m.in. joga, UP Cycling, boks czy zumba) oraz indywidualnych prowadzonych przez trenerów personalnych do dyspozycji jest także sauna sucha i solarium. UP to miejsce, gdzie klienci holistycznie zadbają o swoje zdrowie. Mają szansę skorzystać z usług fizjoterapeuty oraz opieki medycznej, a także porad żywieniowych i zajęć edukacyjnych o tematyce pro-środowiskowej. Idąc za ekologicznym duchem czasu marka wspiera też trend „zero waste”. Stosuje na co dzień materiały z recyklingu oraz rozwiązania pozwalające oszczędzić energię czy wodę. W przyszłości Klub planuje także organizację wydarzeń prozdrowotnych i ekologicznych.
- UP to klub fitness oferujący wysoką jakość świadczonych usług z wyraźną misją ekologiczną w tle. Filozofia marki wpisuje się w najnowsze trendy świadomego dbania o zdrowie oraz o planetę. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Tym bardziej cieszymy się, że mamy okazję współpracować z nowoczesnym klubem i współtworzyć z nim wyjątkowe i prozdrowotne miejsce na mapie Swarzędza. – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.
Pierwsze zajęcia ruszyły w poniedziałek 30 maja. Do niedzieli 5 czerwca trwać będą tzw. „drzwi otwarte”, podczas których goście bezpłatnie mogą zapoznać się z ofertą oraz zespołem UP. W tych dniach zajęcia odbywać się będą od godz. 10:00 do 21:00 (od poniedziałku do soboty) oraz od 10:00 do 18:00 (w niedzielę). Od poniedziałku 6 czerwca obowiązywać będą stałe godziny funkcjonowania klubu:
Pon-pt. 6:00-22:00
Sobota 9:00-19:00
Niedziela 10:00-18:00
Zajmujący ponad 1 500 mkw. UP zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Centrum Handlowego ETC Swarzędz – nad sklepem Reserved. Zapisy na zajęcia prowadzone są na stronie https://www.up-fit.pl/swarzedz/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.