Komunikaty PR

Krynica Vitamin deklaruje wsparcie dla rządu

2020-09-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Polski producent gotowy wesprzeć rząd. Krynica Vitamin S.A. może produkować aż 15 mln. litrów płynu dezynfekującego miesięcznie

W związku z powrotem dzieci do szkół i zwiększonym zapotrzebowaniem na środki dezynfekujące pojawiły się obawy czy ponownie nie zabraknie środków odkażających. Każdy pamięta puste półki sklepowe na początku pandemii koronawirusa i problemy z kupnem środków dezynfekujących. Krynica Vitamin S.A. znacząco zwiększając swoje moce produkcyjne stała się jednym z liderów tej branży w Europie. Dziś jest gotowa wesprzeć rząd.

15 mln. litrów płynu dezynfekującego

„Krynica Vitamin jest dziś wiodącym w Europie producentem płynów do dezynfekcji rąk czy powierzchni. Od początku lipca spodziewając się takiego rozwoju wydarzeń, podjęliśmy decyzję o rozbudowie naszych mocy produkcyjnych” – mówi Piotr Czachorowski, Prezes Zarządu Krynicy Vitamin S.A. By zdać sobie sprawę z tego jak znacząco wzrosły moce produkcyjne i zdolności spółki wystarczy wspomnieć, że w związku z rozpoczętym rokiem szkolnym rząd zapowiedział, że do placówek edukacyjnych trafi 4 miliony litrów płynu dezynfekującego. Polska spółka jest w stanie miesięcznie produkować prawie 4 razy więcej. „Dzisiaj te moce stanowią około 15 milionów litrów płynu dezynfekującego miesięcznie.” – dodaje Piotr Czachorowski.

Wsparcie dla rządu

Znając swoje moce produkcyjne i możliwości Krynica Vitamin S.A. produkująca płyn Hygea Med jest w stanie w znaczącym stopniu zaspokoić potrzeby szkół, szpitali czy jednostek samorządowych. Podobnie jak na wiosnę jest w stanie także uzupełnić zapasy Agencji Rezerw Materiałowych. „Jestem w stanie powtórzyć i zadeklarować to co w maju mówiłem panu premierowi czy ministrowi zdrowia. Jeżeli będzie taka potrzeba Krynica Vitamin jest w stanie przekazać pełne swoje moce produkcyjne na obsługę bieżących zleceń które wynikają z bieżącej sytuacji w związku z rozwojem pandemii” – mówi Piotr Czachorowski, Prezes Zarządu Krynica Vitamin S.A.

Wytyczne dla szkół

Zaopatrzenie szkół w płyny dezynfekujące jest bardzo istotne z puntu widzenia przygotowanych dla nich wytycznych. Przy wejściu do budynku szkoły należy bowiem zamieścić informację o obowiązku dezynfekowania rąk oraz instrukcję użycia środka dezynfekującego. Wszystkim wchodzącym do budynku szkoły należy umożliwić skorzystanie z płynu do dezynfekcji rąk. Przedmioty i sprzęty znajdujące się w sali, których nie można skutecznie umyć, uprać lub dezynfekować, należy usunąć lub uniemożliwić do nich dostęp. Przybory do ćwiczeń (piłki, skakanki, obręcze itp.) wykorzystywane podczas zajęć należy czyścić lub dezynfekować.

O Krynicy Vitamin S.A.

Krynica Vitamin to producent obecny na rynku od 28 lat. W obliczu zagrożenia COVID-19 w marcu 2020 roku Zarząd Spółki podjął decyzję o natychmiastowym przestawieniu części mocy zakładu, aby jak najszybciej wdrożyć do sprzedaży płyn do dezynfekcji rąk.

Działanie firmy było odpowiedzią na realne potrzeby rynku wynikające z zagrożenia epidemicznego i konieczność podjęcia środków zapobiegawczych na poziomie gospodarstw domowych i instytucji publicznych przeciw dalszemu dynamicznemu rozprzestrzenianiu się wirusa w Polsce i zagranicą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Marzec miesiącem B Corp, ale co to oznacza? Biuro prasowe
2024-03-27 | 11:00

Marzec miesiącem B Corp, ale co to oznacza?

Kolejne wchodzące w skład grupy spółek DANONE w Polsce podmioty już w 2024 roku będą próbowały dołączyć do ruchu Benefit Corporations, czego potwierdzeniem jest przyznanie
Konsument Wiosenna akcja Ziko Dermo Premiery i Trendy #testujezzikodermo
2024-03-20 | 12:30

Wiosenna akcja Ziko Dermo "Premiery i Trendy #testujezzikodermo"

Wraz z nadejściem wiosny, 21 marca Ziko Dermo rozpocznie wiosenną akcję "Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024", podczas której Klienci będą mogli otrzymać katalog z 17
Konsument Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie
2024-03-15 | 13:00

Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie

Rośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich – 80 proc. ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry” – to aż o ponad 30 punktów proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.