Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s Minis® to znany konsumentom smak w nowej, jeszcze bardziej chrupiącej odsłonie. Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska.
M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym świecie już ponad 80 lat temu. Teraz poszerza swoją ofertę o nowy format, popularne czekoladowe drażetki w miniaturowym rozmiarze, które mogą zaskoczyć pod względem smaku i tekstury. M&M’s Minis® dostępne są w trzech formatach opakowań o gramaturze: 176 g, 70 g oraz 20 g.
Świetnie nadają się do dzielenia z innymi, samodzielnego chrupania, ale też do urozmaicenia słodkich wypieków – podobnie jak inne warianty kultowych draży.
Z początkiem maja w mediach społecznościowych ruszyła nowa kampania M&M’s®. Marka zachęca w niej do eksperymentowania w kuchni i wspólnego pieczenia wraz popularnymi influencerami. W kampanii wzięli udział Michał Korkosz (Rozkoszny), Paula Bonowicz-Golec (Wszamto), Anna Baczewska (pani.pistacja), Ania Lekka (ania.lekka), Michalina Dudowicz (inmykitchen_pl). Przepisy z wykorzystaniem różnych wariantów M&M’s® będą pojawiać się w ramach dedykowanych aktywacji na Instagramie i TikToku do końca maja. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja EssenceMediacom, za działania PR Garden of Words Group.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.