Komunikaty PR

Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka

2021-06-01  |  12:20
Biuro prasowe

Jest taki dzień w roku, który dzieci kochają szczególnie mocno. W Dniu Dziecka staramy się, aby najmłodsi spędzili czas tak jak lubią, robiąc to co sprawia, że uśmiech nie schodzi im z twarzy. Żeby osłodzić dzieciom ten dzień jeszcze bardziej, Żabka z okazji ich święta przygotowała specjalną ofertę promocyjną. Tego dnia wolno więcej. Nawet jeśli chodzi o słodycze.

1 czerwca Żabka zaprasza wszystkie dzieci i ich rodziców na lody! Tego dnia obowiązuje specjalna promocja – „Na Dzień Dziecka drugi dowolny lód na patyku za 1 zł”! W promocji szeroki wybór rodzajów i smaków lodów – Magnum w polewie czekoladowej, owocowe Kaktusy, lody na patyku Wedel – waniliowe w polewie czekoladowej z orzechami lub owocowe w białej lub mlecznej czekoladzie, czy też lody Milka w czekoladzie. Jedna osoba może zakupić do trzech promocyjnych zestawów lodów na patykach.

Do dzisiaj także, we wszystkich sklepach Żabka obowiązuje promocja „Wybrane słodycze 2+1 gratis”. Każdy znajdzie zatem dla siebie coś pysznego. Przy zakupie 2 opakowań słodyczy biorących udział w promocji, trzecie opakowanie otrzymamy gratis. W ofercie tej znajdziemy między innymi czekolady Milka, czekotubkę Wedel,  ciastka Petitki Lubisie, drażetki Smarties, drażetki Smoothies Skittles czy batony KitKat Chunky i Papita. Warto zwrócić szczególną uwagę na słodkie nowości  dostępne w tym szczególnym dniu  tylko na półkach Żabki jak żelki w kształcie Pizzy, żeli Dżunglaki, cukierki Riesen, ciastka Leibnitz cakes&cream czy czekoladę Milka z ryżem lub  truskawkową czekoladę Kit Kat. W promocji dostępny także szeroki wybór ulubionych przez dzieci czekolad, batonów i jajek niespodzianek marki Kinder oraz ich nowość - ciastka Kinder Cards.

Warto wpaść dzisiaj do Żabki w drodze do kina, na plac zabaw, na basen czy spacer lub też w drodze powrotnej. W końcu Dzień Dziecka jest tylko raz w roku.

Żabka życzy dzieciom wszystkiego co najsłodsze!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.