Lody i desery KOSMOS ruszają na podbój (wszech)świata

Po lody sięgamy już nie tylko w upalne dni. Zimne desery sprawdzają się idealnie przez cały rok. A to za sprawą różnorodnych smaków, które pozwalają trafić w najbardziej wyszukane gusta. Lody mogą być nie tylko samodzielnym deserem, lecz także dodatkiem do kawy, koktajli czy ciast. Wybierają je zarówno dorośli, jak i dzieci, a wśród zwolenników lodowych przekąsek wyodrębnić można dwie grupy: fanów klasycznych, mlecznych smaków oraz tych, którzy częściej wybierają lekkie, owocowe sorbety. Najważniejszy jest jednak smak, a ten w lodach premium KOSMOS wypracowany został tak, aby zadowolić największych lodowych smakoszy.
Tajemnica każdego ze smaków lodów premium KOSMOS tkwi w połączeniu specjalnie wyselekcjonowanych naturalnych składników. Bazą lodów klasycznych, która pozwala na stworzenie kosmicznego smaku, jest pełne wiejskie mleko połączone z kremową śmietanką, a w przypadku sorbetów – ponad 50 proc. owoców w składzie.
“Smak jest dla nas najważniejszy, dlatego podczas tworzenia marki testowaliśmy wiele receptur, aby finalnie wybrać taką, która sprawi, że lody KOSMOS będą gęste, mleczne i przede wszystkim bogate w smaku. Dużą wagę przykładamy do selekcji produktów, które wykorzystujemy w produkcji. Stawiamy na najlepsze jakościowo owoce, a czekolada, którą wykorzystujemy przy produkcji naszych smaków, jest mieszanką kakaowców z upraw ekologicznych Madagaskaru oraz Santo Domingo” – mówi Michał Molenda, Dyrektor Kreatywny marki KOSMOS.
“Produkcja naszych lodów to proces, który jest dopracowany na każdym etapie – od doboru najlepszych składników i wypracowania satysfakcjonującego smaku, poprzez projekty opakowań, aż po utrzymanie świetnych relacji z dostawcami. Naszym celem na kolejne lata jest rozbudowanie oferty smakowej i obecność lodziarnio-kawiarni KOSMOS w kolejnych miastach w Polsce” – mówi Bartłomiej Białobrzeski, Brand Manager marki KOSMOS.
Oferta lodów premium KOSMOS skierowana jest również do osób, które eliminują z diety nabiał. Bez grama mleka, śmietanki i jajek – to wersja dla wegan, wegetarian i alergików.
Oprócz lodowych deserów, KOSMOS dysponuje także bogatą ofertą słodkich przekąsek. Praliny, monoporcje, czekolady, desery lodowe i pierniczki serwowane są w kosmicznej odsłonie – niezwykle efektownej polewie “galaxy” – która nadaje im unikalnego charakteru. Wszystko to podane w towarzystwie dobrej kawy z pewnością dostarczy nieziemskich doznań kulinarnych.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.