Komunikaty PR

Lody i desery KOSMOS ruszają na podbój (wszech)świata

2023-03-13  |  10:30

Po lody sięgamy już nie tylko w upalne dni. Zimne desery sprawdzają się idealnie przez cały rok. A to za sprawą różnorodnych smaków, które pozwalają trafić w najbardziej wyszukane gusta. Lody mogą być nie tylko samodzielnym deserem, lecz także dodatkiem do kawy, koktajli czy ciast. Wybierają je zarówno dorośli, jak i dzieci, a wśród zwolenników lodowych przekąsek wyodrębnić można dwie grupy: fanów klasycznych, mlecznych smaków oraz tych, którzy częściej wybierają lekkie, owocowe sorbety. Najważniejszy jest jednak smak, a ten w lodach premium KOSMOS wypracowany został tak, aby zadowolić największych lodowych smakoszy.

Tajemnica każdego ze smaków lodów premium KOSMOS tkwi w połączeniu specjalnie wyselekcjonowanych naturalnych składników. Bazą lodów klasycznych, która pozwala na stworzenie kosmicznego smaku, jest pełne wiejskie mleko połączone z kremową śmietanką, a w przypadku sorbetów – ponad 50 proc. owoców w składzie.

“Smak jest dla nas najważniejszy, dlatego podczas tworzenia marki testowaliśmy wiele receptur, aby finalnie wybrać taką, która sprawi, że lody KOSMOS będą gęste, mleczne i przede wszystkim bogate w smaku. Dużą wagę przykładamy do selekcji produktów, które wykorzystujemy w produkcji. Stawiamy na najlepsze jakościowo owoce, a czekolada, którą wykorzystujemy przy produkcji naszych smaków, jest mieszanką kakaowców z upraw ekologicznych Madagaskaru oraz Santo Domingo” –  mówi Michał Molenda, Dyrektor Kreatywny marki KOSMOS.

“Produkcja naszych lodów to proces, który jest dopracowany na każdym etapie – od doboru najlepszych składników i wypracowania satysfakcjonującego smaku, poprzez projekty opakowań, aż po utrzymanie świetnych relacji z dostawcami. Naszym celem na kolejne lata jest rozbudowanie oferty smakowej i obecność lodziarnio-kawiarni KOSMOS w kolejnych miastach w Polsce” – mówi Bartłomiej Białobrzeski, Brand Manager marki KOSMOS.

Oferta lodów premium KOSMOS skierowana jest również do osób, które eliminują z diety nabiał. Bez grama mleka, śmietanki i jajek – to wersja dla wegan, wegetarian i alergików.

Oprócz lodowych deserów, KOSMOS dysponuje także bogatą ofertą słodkich przekąsek. Praliny, monoporcje, czekolady, desery lodowe i pierniczki serwowane są w kosmicznej odsłonie – niezwykle efektownej polewie “galaxy” – która nadaje im unikalnego charakteru. Wszystko to podane w towarzystwie dobrej kawy z pewnością dostarczy nieziemskich doznań kulinarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.