Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka

Mama, mamusia, mamunia… W erze znikających wafelków to właśnie ona jest największą bohaterką i zawsze wie, gdzie można je znaleźć. 26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. To doskonała okazja, aby pokazać mamie, że to, co robi na co dzień jest zauważane i doceniane.
Mama nasza bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka.
Czy to wafel waniliowy? Może z musem jest – gofrowy?
Zaginęły! Już ich nie ma? Ktoś je schrupał, schował – ściema!
Żeby dopaść te wafelki, trzeba spytać Rodzicielki!
Na Dzień Matki prezenciki: Familijne i liściki.
Mama zawsze znajdzie chwilę, aby dzieciom było milej
Każdej Mamie – najlepszego, dziś wafelka zje całego!
Choć w życiu zdarzają się trudne sytuacje, Mama-bohaterka zawsze jest na posterunku, aby pomóc, wysłuchać i pocieszyć dobrym słowem, przegonić pochmurny nastrój w tylko jej znany, słodki sposób.
Czy mama pogoni Dinożarła?
Dinożarł Waflożarł schował się wieczorem pod łóżkiem pewnego chłopca i schrupał jego porcję wafli Familijnych Gofrowych z musem czekoladowym. Co za pech! I wtedy pojawiła się Ona… Mama - bohaterka ze świeżutką paczką słodko pachnących i niezwykle chrupiących wafelków. Rozstawiła specjalną pułapkę na gada głodomora, otuliła malca kocykiem i ucałowała dla odwagi na dobranoc. Dziecka sen uratowany, tylko dzięki wsparciu Mamy!
Randka i… wróbelki?
Nastolatka szykuje się na pierwszą randkę pochrupując wafle Familijne o smaku śmietankowym. Nagle usłyszała świst i trzaśnięcie okna. To stado wróbelków wpadło przez okno, złapało paczkę wafli i… uleciało w siną dal. Czy to zły znak? Czy to znaczy, że z randki nici? Wtem Mama wbiega do pokoju. Żartuje, zaplata córce piękny warkocz, a zza pleców wyciąga na osłodę… paczkę wafelków! Mamo, powiedz, skąd wiedziałaś? Randkę mi uratowałaś!
Z okazji Dnia Matki Familijne życzą wszystkim bohaterskim Mamom wszystkiego, co najsłodsze!

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.