Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka

Mama, mamusia, mamunia… W erze znikających wafelków to właśnie ona jest największą bohaterką i zawsze wie, gdzie można je znaleźć. 26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. To doskonała okazja, aby pokazać mamie, że to, co robi na co dzień jest zauważane i doceniane.
Mama nasza bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka.
Czy to wafel waniliowy? Może z musem jest – gofrowy?
Zaginęły! Już ich nie ma? Ktoś je schrupał, schował – ściema!
Żeby dopaść te wafelki, trzeba spytać Rodzicielki!
Na Dzień Matki prezenciki: Familijne i liściki.
Mama zawsze znajdzie chwilę, aby dzieciom było milej
Każdej Mamie – najlepszego, dziś wafelka zje całego!
Choć w życiu zdarzają się trudne sytuacje, Mama-bohaterka zawsze jest na posterunku, aby pomóc, wysłuchać i pocieszyć dobrym słowem, przegonić pochmurny nastrój w tylko jej znany, słodki sposób.
Czy mama pogoni Dinożarła?
Dinożarł Waflożarł schował się wieczorem pod łóżkiem pewnego chłopca i schrupał jego porcję wafli Familijnych Gofrowych z musem czekoladowym. Co za pech! I wtedy pojawiła się Ona… Mama - bohaterka ze świeżutką paczką słodko pachnących i niezwykle chrupiących wafelków. Rozstawiła specjalną pułapkę na gada głodomora, otuliła malca kocykiem i ucałowała dla odwagi na dobranoc. Dziecka sen uratowany, tylko dzięki wsparciu Mamy!
Randka i… wróbelki?
Nastolatka szykuje się na pierwszą randkę pochrupując wafle Familijne o smaku śmietankowym. Nagle usłyszała świst i trzaśnięcie okna. To stado wróbelków wpadło przez okno, złapało paczkę wafli i… uleciało w siną dal. Czy to zły znak? Czy to znaczy, że z randki nici? Wtem Mama wbiega do pokoju. Żartuje, zaplata córce piękny warkocz, a zza pleców wyciąga na osłodę… paczkę wafelków! Mamo, powiedz, skąd wiedziałaś? Randkę mi uratowałaś!
Z okazji Dnia Matki Familijne życzą wszystkim bohaterskim Mamom wszystkiego, co najsłodsze!

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.