Manufaktura poszerza ofertę gastronomiczną o Salad Story
We wrześniu do grona najemców strefy Qulinarium w Manufakturze dołączył lider segmentu zdrowego fast foodu – Salad Story. To jedyny punkt tej sieci w Łodzi. W ofercie są dania kuchni roślinnej: wbrew nazwie nie tylko sałatki, ale także burgery, bowle, zupy i wrapy. – To znakomite uzupełnienie oferty Qulinarium o lekkie, zdrowe propozycje obiadowe. Goście Manufaktury od pierwszych dni docenili nową markę w naszym portfolio – podkreśla Anna Łajszczak, Tenants Relationship Manager w Manufakturze.
W Manufakturze działa ponad 40 restauracji, barów i kawiarni – część w komfortowej strefie Qulinarium, część na terenie galerii handlowej, a restauracje z obsługą kelnerską funkcjonują w zabytkowych budynkach pofabrycznych na rynku. Salad Story zajęło narożny lokal w strefie Qulinarium, tuż obok Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt. Klienci korzystający z oferty Salad Story mogą zamówić posiłek i zjeść go w przyjaznej, pełnej zieleni strefie gastronomicznej – czekają stoliki z wygodnymi krzesłami, blaty z hokerami i oczywiście komfortowe kanapy i fotele. Ale to nie jedyna opcja – wiele osób wybiera formułę na wynos, a także zamawia przez portale, jak choćby Glovo czy Pyszne.pl. Goście Manufaktury docenili uzupełnienie oferty Qulinarium o punkt z daniami wege. Dieta roślinna to już nie tylko światowy trend, ale przede wszystkim zdrowy styl życia.
Salad Story pozycjonuje się jako zdrowy fast food. - Chcemy dać mieszkańcom Łodzi możliwość skorzystania z szybkiego i zdrowego jedzenia oraz skomponowania własnego posiłku z ponad 50 składników. Spodziewamy się wielu gości, którzy z nami będą chcieli dbać o swoje zdrowie, chcemy inspirować mieszkańców Łodzi i nie tylko, do zdrowego stylu życia – tłumaczy Karolina Maciążek z Salad Story.
W Salad Story, jak sama nazwa wskazuje, królują sałatki, które można skomponować samodzielnie lub wybrać gotową propozycję. Ale to nie koniec – w menu nie brak również ciepłych dań, jak choćby burgerów z tak ciekawymi dodatkami jak seitan pastrami, czy wegański sos aioli.
Lokal ma 50 mkw. i znajduje się w strefie Qulinarium.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.