Manufaktura poszerza ofertę gastronomiczną o Salad Story
We wrześniu do grona najemców strefy Qulinarium w Manufakturze dołączył lider segmentu zdrowego fast foodu – Salad Story. To jedyny punkt tej sieci w Łodzi. W ofercie są dania kuchni roślinnej: wbrew nazwie nie tylko sałatki, ale także burgery, bowle, zupy i wrapy. – To znakomite uzupełnienie oferty Qulinarium o lekkie, zdrowe propozycje obiadowe. Goście Manufaktury od pierwszych dni docenili nową markę w naszym portfolio – podkreśla Anna Łajszczak, Tenants Relationship Manager w Manufakturze.
W Manufakturze działa ponad 40 restauracji, barów i kawiarni – część w komfortowej strefie Qulinarium, część na terenie galerii handlowej, a restauracje z obsługą kelnerską funkcjonują w zabytkowych budynkach pofabrycznych na rynku. Salad Story zajęło narożny lokal w strefie Qulinarium, tuż obok Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt. Klienci korzystający z oferty Salad Story mogą zamówić posiłek i zjeść go w przyjaznej, pełnej zieleni strefie gastronomicznej – czekają stoliki z wygodnymi krzesłami, blaty z hokerami i oczywiście komfortowe kanapy i fotele. Ale to nie jedyna opcja – wiele osób wybiera formułę na wynos, a także zamawia przez portale, jak choćby Glovo czy Pyszne.pl. Goście Manufaktury docenili uzupełnienie oferty Qulinarium o punkt z daniami wege. Dieta roślinna to już nie tylko światowy trend, ale przede wszystkim zdrowy styl życia.
Salad Story pozycjonuje się jako zdrowy fast food. - Chcemy dać mieszkańcom Łodzi możliwość skorzystania z szybkiego i zdrowego jedzenia oraz skomponowania własnego posiłku z ponad 50 składników. Spodziewamy się wielu gości, którzy z nami będą chcieli dbać o swoje zdrowie, chcemy inspirować mieszkańców Łodzi i nie tylko, do zdrowego stylu życia – tłumaczy Karolina Maciążek z Salad Story.
W Salad Story, jak sama nazwa wskazuje, królują sałatki, które można skomponować samodzielnie lub wybrać gotową propozycję. Ale to nie koniec – w menu nie brak również ciepłych dań, jak choćby burgerów z tak ciekawymi dodatkami jak seitan pastrami, czy wegański sos aioli.
Lokal ma 50 mkw. i znajduje się w strefie Qulinarium.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.