Manufaktura poszerza ofertę gastronomiczną o Salad Story
We wrześniu do grona najemców strefy Qulinarium w Manufakturze dołączył lider segmentu zdrowego fast foodu – Salad Story. To jedyny punkt tej sieci w Łodzi. W ofercie są dania kuchni roślinnej: wbrew nazwie nie tylko sałatki, ale także burgery, bowle, zupy i wrapy. – To znakomite uzupełnienie oferty Qulinarium o lekkie, zdrowe propozycje obiadowe. Goście Manufaktury od pierwszych dni docenili nową markę w naszym portfolio – podkreśla Anna Łajszczak, Tenants Relationship Manager w Manufakturze.
W Manufakturze działa ponad 40 restauracji, barów i kawiarni – część w komfortowej strefie Qulinarium, część na terenie galerii handlowej, a restauracje z obsługą kelnerską funkcjonują w zabytkowych budynkach pofabrycznych na rynku. Salad Story zajęło narożny lokal w strefie Qulinarium, tuż obok Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt. Klienci korzystający z oferty Salad Story mogą zamówić posiłek i zjeść go w przyjaznej, pełnej zieleni strefie gastronomicznej – czekają stoliki z wygodnymi krzesłami, blaty z hokerami i oczywiście komfortowe kanapy i fotele. Ale to nie jedyna opcja – wiele osób wybiera formułę na wynos, a także zamawia przez portale, jak choćby Glovo czy Pyszne.pl. Goście Manufaktury docenili uzupełnienie oferty Qulinarium o punkt z daniami wege. Dieta roślinna to już nie tylko światowy trend, ale przede wszystkim zdrowy styl życia.
Salad Story pozycjonuje się jako zdrowy fast food. - Chcemy dać mieszkańcom Łodzi możliwość skorzystania z szybkiego i zdrowego jedzenia oraz skomponowania własnego posiłku z ponad 50 składników. Spodziewamy się wielu gości, którzy z nami będą chcieli dbać o swoje zdrowie, chcemy inspirować mieszkańców Łodzi i nie tylko, do zdrowego stylu życia – tłumaczy Karolina Maciążek z Salad Story.
W Salad Story, jak sama nazwa wskazuje, królują sałatki, które można skomponować samodzielnie lub wybrać gotową propozycję. Ale to nie koniec – w menu nie brak również ciepłych dań, jak choćby burgerów z tak ciekawymi dodatkami jak seitan pastrami, czy wegański sos aioli.
Lokal ma 50 mkw. i znajduje się w strefie Qulinarium.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.