Komunikaty PR

Marka ORKISZ doceniona przez ekspertów na arenie międzynarodowej

2023-06-29  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Orkisz ma powody do celebracji. Alkohol segmentu ultra premium zdobył trzy medale w międzynarodowych konkursach branżowych – podwójne złoto, złoto oraz srebro! Wyróżnienia zostały przyznane m.in. za wysoką jakość, nietuzinkowy design butelki oraz niepowtarzalny smak.

Trunek dla prawdziwego konesera

ORKISZ to wódka z segmentu ultra premium, która zadowoli każdego konesera mocnych trunków. Wytwarzana jest z wyjątkowej prapszenicy Triticum spelta. Wytwarzana jest w małych ilościach dzięki czemu charakteryzuje ją niezrównana łagodność oraz subtelny i niepowtarzalny smak. Opakowanie wódki Orkisz cechuje minimalistyczny design. Ponadto wyróżnia się zamknięciem w postaci korka, co stanowi unikalne rozwiązanie dla tego rodzaju alkoholi. Na tyle butelki znajduje się zadruk nadający jej głębi – widnieją na nim kłosy pszenicy orkisz. Na froncie widać nadrukowany logotyp i złote piktogramy, odwołujące się do tradycji wytwarzania tego trunku. Wyjątkowość marki doceniło eksperckie, międzynarodowe jury przyznając jej medale w konkursach Monde Selection, San Francisco World Spirits Competition oraz The SIP Awards.

„Bardzo cieszymy się, że wódka Orkisz została doceniona przez międzynarodowych destylatorów i koneserów trunków. Otrzymanie trzech medali, w tym aż dwóch złotych, to ogromne wyróżnienie dla marki i wszystkich, którzy za tym sukcesem stoją. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom najwyższą jakość alkoholu i wyjątkowy smak potwierdzony nagrodami” mówi Arkadiusz Słota, Senior Brand Manager marki ORKISZ w Stock Polska.

Podwójne złoto w The SIP Awards

The SIP Awards to jedyny na świecie konkurs degustacji alkoholi, w którym jurorami są sami konsumenci. Tegorocznych uczestników oceniało jury w składzie 310 entuzjastów alkoholi zaproszone do oceny produktów w formule degustacji w ciemno podczas specjalnych sesji panelowych. W jubileuszowej, 15 edycji, wzięły udział 1 382 marki alkoholi z całego świata. W nagrodach The SIP Awards doskonałość nie jest jedynie subiektywna, ale jest poparta szczegółowymi wytycznymi. Każdy sędzia konsumencki ocenia alkohole na podstawie aromatu, smaku i wykończenia. Podwójny złoty medal jest więc tym bardziej wyjątkowym wyróżnieniem dla jakości marki Orkisz.

Złoty medal w konkursie Monde Selection

Monde Selection jest wiodącym międzynarodowym instytutem, który ocenia jakość produktów konsumenckich na podstawie różnych parametrów tj. smak, aromat, tekstura, wygląd i innych czynników wpływających na jakość i atrakcyjność produktu. Proces oceny przeprowadzany jest przez jury składające się z 80 niezależnych ekspertów o międzynarodowej renomie, wśród których znaleźć można enologów, mistrzów sommelierów, inżynierów chemików oraz przedstawicieli mediów specjalistycznych. Złoty medal dla marki Orkisz stanowi potwierdzenie nie tylko najwyższej jakości, ale także wyjątkowego smaku i kunsztu produktu.

Srebro za oceanem

Wyróżnienie czekało na Orkisz również w Stanach Zjednoczonych. W konkursie San Francisco World Spirits Competition marka zdobyła srebrny medal. Konkurs jest jednym z największych i najstarszych w branży, a swój prestiż zawdzięcza doświadczonemu jury, które składa się z szanowanych na rynku spirytusowym ekspertów. Co roku oceniają oni jakość produktów oraz standardy produkcyjne, a wśród zwycięzców można znaleźć zarówno najbardziej znane międzynarodowe destylarnie, jak i mniejszych producentów trunków. Jury w tzw. „ślepych testach” degustuje trunki, skupiając się na smaku i jakości – w trakcie oceny nie otrzymuje żadnych dodatkowych informacji o producencie, cenie czy wyglądzie opakowania. W tegorocznej edycji konkursu organizatorzy zarejestrowali ponad 5500 produktów z różnych zakątków świata.

***

O Stock Polska

Stock Polska stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group i jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.