Marka ORKISZ doceniona przez ekspertów na arenie międzynarodowej
Marka Orkisz ma powody do celebracji. Alkohol segmentu ultra premium zdobył trzy medale w międzynarodowych konkursach branżowych – podwójne złoto, złoto oraz srebro! Wyróżnienia zostały przyznane m.in. za wysoką jakość, nietuzinkowy design butelki oraz niepowtarzalny smak.
Trunek dla prawdziwego konesera
ORKISZ to wódka z segmentu ultra premium, która zadowoli każdego konesera mocnych trunków. Wytwarzana jest z wyjątkowej prapszenicy Triticum spelta. Wytwarzana jest w małych ilościach dzięki czemu charakteryzuje ją niezrównana łagodność oraz subtelny i niepowtarzalny smak. Opakowanie wódki Orkisz cechuje minimalistyczny design. Ponadto wyróżnia się zamknięciem w postaci korka, co stanowi unikalne rozwiązanie dla tego rodzaju alkoholi. Na tyle butelki znajduje się zadruk nadający jej głębi – widnieją na nim kłosy pszenicy orkisz. Na froncie widać nadrukowany logotyp i złote piktogramy, odwołujące się do tradycji wytwarzania tego trunku. Wyjątkowość marki doceniło eksperckie, międzynarodowe jury przyznając jej medale w konkursach Monde Selection, San Francisco World Spirits Competition oraz The SIP Awards.
„Bardzo cieszymy się, że wódka Orkisz została doceniona przez międzynarodowych destylatorów i koneserów trunków. Otrzymanie trzech medali, w tym aż dwóch złotych, to ogromne wyróżnienie dla marki i wszystkich, którzy za tym sukcesem stoją. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom najwyższą jakość alkoholu i wyjątkowy smak potwierdzony nagrodami” – mówi Arkadiusz Słota, Senior Brand Manager marki ORKISZ w Stock Polska.
Podwójne złoto w The SIP Awards
The SIP Awards to jedyny na świecie konkurs degustacji alkoholi, w którym jurorami są sami konsumenci. Tegorocznych uczestników oceniało jury w składzie 310 entuzjastów alkoholi zaproszone do oceny produktów w formule degustacji w ciemno podczas specjalnych sesji panelowych. W jubileuszowej, 15 edycji, wzięły udział 1 382 marki alkoholi z całego świata. W nagrodach The SIP Awards doskonałość nie jest jedynie subiektywna, ale jest poparta szczegółowymi wytycznymi. Każdy sędzia konsumencki ocenia alkohole na podstawie aromatu, smaku i wykończenia. Podwójny złoty medal jest więc tym bardziej wyjątkowym wyróżnieniem dla jakości marki Orkisz.
Złoty medal w konkursie Monde Selection
Monde Selection jest wiodącym międzynarodowym instytutem, który ocenia jakość produktów konsumenckich na podstawie różnych parametrów tj. smak, aromat, tekstura, wygląd i innych czynników wpływających na jakość i atrakcyjność produktu. Proces oceny przeprowadzany jest przez jury składające się z 80 niezależnych ekspertów o międzynarodowej renomie, wśród których znaleźć można enologów, mistrzów sommelierów, inżynierów chemików oraz przedstawicieli mediów specjalistycznych. Złoty medal dla marki Orkisz stanowi potwierdzenie nie tylko najwyższej jakości, ale także wyjątkowego smaku i kunsztu produktu.
Srebro za oceanem
Wyróżnienie czekało na Orkisz również w Stanach Zjednoczonych. W konkursie San Francisco World Spirits Competition marka zdobyła srebrny medal. Konkurs jest jednym z największych i najstarszych w branży, a swój prestiż zawdzięcza doświadczonemu jury, które składa się z szanowanych na rynku spirytusowym ekspertów. Co roku oceniają oni jakość produktów oraz standardy produkcyjne, a wśród zwycięzców można znaleźć zarówno najbardziej znane międzynarodowe destylarnie, jak i mniejszych producentów trunków. Jury w tzw. „ślepych testach” degustuje trunki, skupiając się na smaku i jakości – w trakcie oceny nie otrzymuje żadnych dodatkowych informacji o producencie, cenie czy wyglądzie opakowania. W tegorocznej edycji konkursu organizatorzy zarejestrowali ponad 5500 produktów z różnych zakątków świata.
***
O Stock Polska
Stock Polska stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group i jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.