Komunikaty PR

Marka YOPE zachęca do leniwego dbania o siebie

2023-01-23  |  14:20
Biuro prasowe

Powstają całe książki na temat tego, jak odpowiednio pielęgnować swoje ciało, by było piękne, zadbane i wyglądało zdrowo. Opisywane w książkach kroki do idealnej skóry, cery, włosów czy dłoni są jednak często nierealne do spełnienia. Szybkie tempo życia i towarzyszące mu zmęczenie sprawia, że stojąc przed lustrem w łazience, czasem zwyczajnie już się niczego nie chce. I to jest ok. YOPE radzi w takim momencie… odpuść sobie! I zachęca do Lazy Care.

 

Lazy Care to idea dbania o siebie bez presji. Nie zawsze potrzeba 10 kroków do idealnej pielęgnacji. Czasem wystarczą zamiast tego małe rytuały i skuteczne kosmetyki, które utrzymają Twoją skórę w świetnej kondycji. Dbanie o siebie według YOPE to nie przymus, ale przyjemność. I tak warto podchodzić do codziennej pielęgnacji — bez wyrzutów sumienia, bez zmuszania się do czegokolwiek. Zamiast tego lepiej poświęcić chwilę sobie i swoim potrzebom. Odnaleźć siebie w codzienności. 

 

Trwająca właśnie kampania, zachęcać ma do leniwego dbania o siebie, zamiast do sztywnych noworocznych postanowień, w których wymagamy od siebie coraz więcej. Przekonuje do tego także Joanna Okuniewska, która w ramach współpracy z YOPE, nagrała odcinek specjalny podcastu o niewymuszonym self care - https://www.spreaker.com/user/10790604/nicniemuszenie.

Czego więc potrzeba, aby Twoje lazy care przebiegało zgodnie z Tobą? YOPE zachęca, aby celebrować krótkie chwile i z uważnością zadbać o siebie. Co może w tym pomóc? 

  • Cyfrowy detoks nawet na kilka godzin dziennie albo w wybranym dniu w tygodniu pozwoli odetchnąć od nadmiaru bodźców. 

  • Chwilę odprężenia może zapewnić nasmarowanie ciała jednym z regenerujących i odżywczych balsamów o zapachu Bzu i Wanilii, który przyniesie na myśl ciepłe miesiące. 

  • W ciągu stresującego dnia warto nasmarować powoli i uważnie dłonie, skupiając na tej czynności całą uwagę, odcinając się od bieżących problemów. Idealnie na tę okazję sprawdzi się krem Wind,  który dodatkowo będzie działał na organizm jak najlepsza  aromaterapia.

  • Przed snem, nawet gdy nie ma się sił na rozbudowane zabiegi pielęgnacyjne, warto umyć twarz i wysmarować ją kremem na noc Moon SPA. Krem pobudza regenerację komórek i dogłębnie nawilża cerę.

  • Okuniewska zachęca zaś by w ciągu dnia znaleźć kilka minut na rozciąganie, dzięki czemu można skupić się na sobie i swoim ciele oraz dać mu wytchnienie. 

 

Chwila dla siebie, drobne przyjemności, małe kroki to kwintesencja Lazy Care. Po dodaniu do tego zestawu sprawdzonych kosmetyków można sobie pozwolić na odrobinę lenistwa, bo to one będą działać za Ciebie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.