Komunikaty PR

Matcha Caffé Latte i oferta lunchowa w wiosennym menu Costa Coffee

2023-04-04  |  18:30
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Powitanie wiosny dobrze rozpocząć od mocnego pobudzenia. Matcha Caffé  Latte i Matcha Caffé  Frappè (na zimno), czyli kawa  z mlekiem w połączeniu z syropem o smaku Green Tea Matcha, zwieńczona sproszkowaną matchą, to prawdziwy zastrzyk energii. Napój ten zaskakuje wyrazistym, intensywnym i jedynym w swoim rodzaju smakiem.

„Matcha Caffé  Latte i Matcha Caffé  Frappè to alternatywa dla fanów klasycznej kawy, którzy poszukują coraz nowszych kombinacji smaków. Takie połączenie jest idealną opcją na okres wiosenno-letni, szczególnie, że dostępna jest w kawiarniach również w wersji na zimno” – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee.

W wiosennej ofercie obok Matcha Caffé Latte pojawi się również przepełniona waniliowym smakiem Viva Vanilla Light i wypełniona po brzegi słonym karmelem Salted Carmel Latte. Obie kawy dostępne będą w wersji na zimno.

Wrapy, naleśniki, quiche i zupy to propozycje oferty lunchowej, która wzbogaci wiosenne menu Costa Coffee. Wśród słonych przekąsek pojawią się mięsne opcje, takie jak: wrap z kurczakiem i pastą paprykową oraz naleśnik w stylu meksykańskim z szarpaną wieprzowiną. Wegetarianie będą mogli sięgnąć po wrapa z burakiem i sosem serowym z aromatyczną kaszą z marchewką i ciecierzycą oraz szpinakiem, naleśnika ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i oliwkami a także quiche z serem i szpinakiem na kruchym spodzie, wypełniony masą śmietanowo-jajeczną z serami feta i pleśniowym „blue”.​

“Postanowiliśmy otworzyć się na ofertę lunchową. Rozszerzamy ją stopniowo, aby jak najlepiej poznać preferencje naszych klientów. Z badań, które przeprowadziliśmy, wynika, że jedzenie i kupowanie posiłków w godzinach lunchowych spełnia różne potrzeby klientów. Goście wybierają nasze kawiarnie nie tylko w przerwie od pracy, kiedy potrzebują szybko zaspokoić głód, lecz także na spotkania towarzyskie lub biznesowe. Zależało nam więc na tym, aby otrzymali ciepłe danie, które będzie stanowić pełnowartościowy posiłek, sycący i dodający energii, ale nie obciążający. Ci, którzy są w ciągłym biegu, mogą skorzystać z opcji take away i zabrać lunch ze sobą do biura, na uczelnię lub w podróż” – dodaje Bobrukiewicz.

W ofercie lunchowej królują dwie wegetariańskie zupy. Krem z białych warzyw i inspirowana włoską zupą jarzynową – Minestrone, przygotowana na bazie warzyw z przewagą cukinii, pomidorów pelati, rzepy, marchwi, kapusty i papryki.

Wśród wiosennych nowości nie zabraknie słodkich przekąsek. Fani deserów będą mogli wybrać między tortem pomarańczowo-pistacjowymwegańskim ciastem z nadzieniem porzeczkowym z kakaową polewą oraz jadalnymi kwiatami chabru, czy ciastem cytrynowym z makiem udekorowanym skórką pomarańczy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.