Komunikaty PR

Medallia uznana za lidera w dziedzinie platform zarządzania opiniami klientów

2023-03-29  |  09:00
Biuro prasowe

Raport niezależnej firmy badawczej wskazuje, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”

 

28 marca 2023 r. – Firma Medallia, Inc, globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników, została uznana za lidera rynku w badaniu „The Forrester Wave™: Customer Feedback Management, Q1 2023”. Raport ocenił dziewięciu dostawców rozwiązań do analizy informacji zwrotnych od klientów na podstawie 31 kryteriów. Forrester wskazuje w raporcie, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”.

 

Medallia otrzymała najwyższe oceny w kategoriach „Aktualna oferta” i „Strategia” spośród wszystkich ocenianych dostawców. W raporcie zauważono, że „jednym z haseł, którym kieruje się Medallia jest „Enterprise-Grade Everything” i firma spełnia tę obietnicę praktycznie w każdym obszarze, który ocenialiśmy”. Medallia uzyskała najwyższe możliwe oceny w 24 z 31 analizowanych kryteriów, w tym: mechanizmy pozyskiwania informacji zwrotnych, udostępnianie i ujednolicanie danych, przetwarzanie języka naturalnego (NLP), analityka mowy, czy pomiar i analiza CX.

 

„Medallia zbudowała kompletną platformę klasy korporacyjnej i stale nadaje tempo innowacjom” – powiedział Joe Tyrell, dyrektor generalny Medallia. „Dzięki temu, że klient znajduje się w centrum zainteresowań przedsiębiorstwa, organizacje mogą szybciej podejmować właściwe decyzje, wdrażać natychmiastowe działania i osiągać znakomite wyniki. Jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy uznani przez Forrester za lidera w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów” – dodaje ekspert z firmy Medallia.

 

Platforma Medallia do zarządzania opiniami klientów zapewnia holistyczne zrozumienie konsumentów w czasie rzeczywistym oraz ujednolicenie informacji zwrotnych we wszystkich punktach kontaktu. Rozwiązanie pozwala na analitykę predykcyjną i zorientowaną na działanie, która wykorzystuje analizę tematyczną opartą na sztucznej inteligencji, aby zidentyfikować klientów wymagających uwagi. Platforma Medallia umożliwia sprawne przygotowanie spersonalizowanych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym każdy pracownik może mieć dostęp do istotnych informacji, co przekłada się na wiodące w branży zaangażowanie użytkowników. Dodatkowo rozwiązanie pozwala na optymalizacje działań w celu rozwiązania indywidualnych problemów klientów i wprowadzenie systemowych usprawnień oraz może być skalowane w zależności od potrzeb organizacji – od pojedynczego działu do globalnego programu obejmującego setki tysięcy użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.