Komunikaty PR

Medallia uznana za lidera w dziedzinie platform zarządzania opiniami klientów

2023-03-29  |  09:00
Biuro prasowe

Raport niezależnej firmy badawczej wskazuje, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”

 

28 marca 2023 r. – Firma Medallia, Inc, globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników, została uznana za lidera rynku w badaniu „The Forrester Wave™: Customer Feedback Management, Q1 2023”. Raport ocenił dziewięciu dostawców rozwiązań do analizy informacji zwrotnych od klientów na podstawie 31 kryteriów. Forrester wskazuje w raporcie, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”.

 

Medallia otrzymała najwyższe oceny w kategoriach „Aktualna oferta” i „Strategia” spośród wszystkich ocenianych dostawców. W raporcie zauważono, że „jednym z haseł, którym kieruje się Medallia jest „Enterprise-Grade Everything” i firma spełnia tę obietnicę praktycznie w każdym obszarze, który ocenialiśmy”. Medallia uzyskała najwyższe możliwe oceny w 24 z 31 analizowanych kryteriów, w tym: mechanizmy pozyskiwania informacji zwrotnych, udostępnianie i ujednolicanie danych, przetwarzanie języka naturalnego (NLP), analityka mowy, czy pomiar i analiza CX.

 

„Medallia zbudowała kompletną platformę klasy korporacyjnej i stale nadaje tempo innowacjom” – powiedział Joe Tyrell, dyrektor generalny Medallia. „Dzięki temu, że klient znajduje się w centrum zainteresowań przedsiębiorstwa, organizacje mogą szybciej podejmować właściwe decyzje, wdrażać natychmiastowe działania i osiągać znakomite wyniki. Jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy uznani przez Forrester za lidera w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów” – dodaje ekspert z firmy Medallia.

 

Platforma Medallia do zarządzania opiniami klientów zapewnia holistyczne zrozumienie konsumentów w czasie rzeczywistym oraz ujednolicenie informacji zwrotnych we wszystkich punktach kontaktu. Rozwiązanie pozwala na analitykę predykcyjną i zorientowaną na działanie, która wykorzystuje analizę tematyczną opartą na sztucznej inteligencji, aby zidentyfikować klientów wymagających uwagi. Platforma Medallia umożliwia sprawne przygotowanie spersonalizowanych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym każdy pracownik może mieć dostęp do istotnych informacji, co przekłada się na wiodące w branży zaangażowanie użytkowników. Dodatkowo rozwiązanie pozwala na optymalizacje działań w celu rozwiązania indywidualnych problemów klientów i wprowadzenie systemowych usprawnień oraz może być skalowane w zależności od potrzeb organizacji – od pojedynczego działu do globalnego programu obejmującego setki tysięcy użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.