Komunikaty PR

Medallia uznana za lidera w dziedzinie platform zarządzania opiniami klientów

2023-03-29  |  09:00
Biuro prasowe

Raport niezależnej firmy badawczej wskazuje, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”

 

28 marca 2023 r. – Firma Medallia, Inc, globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników, została uznana za lidera rynku w badaniu „The Forrester Wave™: Customer Feedback Management, Q1 2023”. Raport ocenił dziewięciu dostawców rozwiązań do analizy informacji zwrotnych od klientów na podstawie 31 kryteriów. Forrester wskazuje w raporcie, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”.

 

Medallia otrzymała najwyższe oceny w kategoriach „Aktualna oferta” i „Strategia” spośród wszystkich ocenianych dostawców. W raporcie zauważono, że „jednym z haseł, którym kieruje się Medallia jest „Enterprise-Grade Everything” i firma spełnia tę obietnicę praktycznie w każdym obszarze, który ocenialiśmy”. Medallia uzyskała najwyższe możliwe oceny w 24 z 31 analizowanych kryteriów, w tym: mechanizmy pozyskiwania informacji zwrotnych, udostępnianie i ujednolicanie danych, przetwarzanie języka naturalnego (NLP), analityka mowy, czy pomiar i analiza CX.

 

„Medallia zbudowała kompletną platformę klasy korporacyjnej i stale nadaje tempo innowacjom” – powiedział Joe Tyrell, dyrektor generalny Medallia. „Dzięki temu, że klient znajduje się w centrum zainteresowań przedsiębiorstwa, organizacje mogą szybciej podejmować właściwe decyzje, wdrażać natychmiastowe działania i osiągać znakomite wyniki. Jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy uznani przez Forrester za lidera w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów” – dodaje ekspert z firmy Medallia.

 

Platforma Medallia do zarządzania opiniami klientów zapewnia holistyczne zrozumienie konsumentów w czasie rzeczywistym oraz ujednolicenie informacji zwrotnych we wszystkich punktach kontaktu. Rozwiązanie pozwala na analitykę predykcyjną i zorientowaną na działanie, która wykorzystuje analizę tematyczną opartą na sztucznej inteligencji, aby zidentyfikować klientów wymagających uwagi. Platforma Medallia umożliwia sprawne przygotowanie spersonalizowanych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym każdy pracownik może mieć dostęp do istotnych informacji, co przekłada się na wiodące w branży zaangażowanie użytkowników. Dodatkowo rozwiązanie pozwala na optymalizacje działań w celu rozwiązania indywidualnych problemów klientów i wprowadzenie systemowych usprawnień oraz może być skalowane w zależności od potrzeb organizacji – od pojedynczego działu do globalnego programu obejmującego setki tysięcy użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.