Medallia uznana za lidera w dziedzinie platform zarządzania opiniami klientów
Raport niezależnej firmy badawczej wskazuje, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”
28 marca 2023 r. – Firma Medallia, Inc, globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników, została uznana za lidera rynku w badaniu „The Forrester Wave™: Customer Feedback Management, Q1 2023”. Raport ocenił dziewięciu dostawców rozwiązań do analizy informacji zwrotnych od klientów na podstawie 31 kryteriów. Forrester wskazuje w raporcie, że Medallia „wyróżnia się na tle konkurencji różnorodnością i zakresem oferty”.
Medallia otrzymała najwyższe oceny w kategoriach „Aktualna oferta” i „Strategia” spośród wszystkich ocenianych dostawców. W raporcie zauważono, że „jednym z haseł, którym kieruje się Medallia jest „Enterprise-Grade Everything” i firma spełnia tę obietnicę praktycznie w każdym obszarze, który ocenialiśmy”. Medallia uzyskała najwyższe możliwe oceny w 24 z 31 analizowanych kryteriów, w tym: mechanizmy pozyskiwania informacji zwrotnych, udostępnianie i ujednolicanie danych, przetwarzanie języka naturalnego (NLP), analityka mowy, czy pomiar i analiza CX.
„Medallia zbudowała kompletną platformę klasy korporacyjnej i stale nadaje tempo innowacjom” – powiedział Joe Tyrell, dyrektor generalny Medallia. „Dzięki temu, że klient znajduje się w centrum zainteresowań przedsiębiorstwa, organizacje mogą szybciej podejmować właściwe decyzje, wdrażać natychmiastowe działania i osiągać znakomite wyniki. Jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy uznani przez Forrester za lidera w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów” – dodaje ekspert z firmy Medallia.
Platforma Medallia do zarządzania opiniami klientów zapewnia holistyczne zrozumienie konsumentów w czasie rzeczywistym oraz ujednolicenie informacji zwrotnych we wszystkich punktach kontaktu. Rozwiązanie pozwala na analitykę predykcyjną i zorientowaną na działanie, która wykorzystuje analizę tematyczną opartą na sztucznej inteligencji, aby zidentyfikować klientów wymagających uwagi. Platforma Medallia umożliwia sprawne przygotowanie spersonalizowanych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym każdy pracownik może mieć dostęp do istotnych informacji, co przekłada się na wiodące w branży zaangażowanie użytkowników. Dodatkowo rozwiązanie pozwala na optymalizacje działań w celu rozwiązania indywidualnych problemów klientów i wprowadzenie systemowych usprawnień oraz może być skalowane w zależności od potrzeb organizacji – od pojedynczego działu do globalnego programu obejmującego setki tysięcy użytkowników.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.