Komunikaty PR

Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki pr

2023-02-08  |  12:35
Biuro prasowe

Warszawa – 7 lutego 2023 r. – Medallia – światowy lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników – nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.

 

Schneider Electric jest skoncentrowany na potrzebach klientów. Firma, chcąc realizować swoją misję, umożliwia pracownikom wgląd w spersonalizowane spostrzeżenia kontrahentów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu wszyscy mogą pracować nad poprawą doświadczeń klientów.

 

„Wierzymy, że proces budowy organizacji skoncentrowanej na kliencie zaczyna się od pracowników” – powiedział Agustin Lopez Diaz, SVP Global Customer Satisfaction & Quality w Schneider Electric. „Możemy teraz zapewnić naszemu zespołowi spersonalizowane spostrzeżenia i umożliwić każdemu z nich wizualizację istotnych wyników dotyczących zakresu pracy. Mając jasny przewodnik po tym, czego chcą klienci, nasi pracownicy są w stanie poprawić ich doświadczenia” – dodaje.

 

Z pomocą firmy Medallia – Schneider Electric uzyskał holistyczny wgląd w doświadczenia kontrahentów, co pozwoliło zespołom na identyfikację ich potrzeb i sprawne działanie. Usprawnienia widoczne w tej firmie obejmują uzyskanie holistycznego widoku każdej podróży klienta, która dotyczy interakcji we wszystkich punktach styku. W ramach współpracy wdrożono kompleksowy program szkoleniowy pracowników w celu lepszego zrozumienia oczekiwań kupujących, co ma wpływ na szybkie zamykanie pętli na tematy poruszane przez klientów.

 

Spostrzeżenia i działania są kluczowe z perspektywy organizacji, która chce realnie poprawić doświadczenie klienta” – powiedział Leslie Stretch, dyrektor generalny w Medallia. „Schneider Electric wyraźnie nadał priorytet zrozumieniu potrzeb swoich klientów i podjęciu działań w celu poprawy ich doświadczeń, jednocześnie upoważniając swoich pracowników do wsłuchania się w ich głos. Jako innowator w tym obszarze – jesteśmy podekscytowani, że możemy obserwować, jak Schneider Electric kontynuuje działania CX” – dodaje Leslie Stretch.

 

O Schneider Electric

 

Celem Schneider Electric jest wsparcie Klientów w wykorzystaniu dostępnej energii i zasobów, łącząc innowacyjne rozwiązania i zrównoważony rozwój. Nazywamy to Life Is On. Naszą misją jest bycie cyfrowym partnerem ekologicznego i wydajnego rozwoju.

 

Przeprowadzamy transformację cyfrową, integrując wiodące na świecie technologie procesowe i energetyczne, automatykę, systemy sterowania w czasie rzeczywistym, oprogramowanie i usługi cyfrowe dla różnych segmentów rynku: zakładów przemysłowych, budynków biurowych i mieszkalnych, centrów przetwarzania danych oraz obiektów infrastruktury krytycznej. Oferujemy rozwiązania obejmujące cykl życia obiektów, od etapów projektowania i budowy po obsługę i konserwację w zakresie cyfrowych bliźniaków. Nasze zintegrowane rozwiązania są tworzone z myślą o bezpieczeństwie, niezawodności i cyberbepieczenstwie oraz o możliwości przejścia od zarządzania „site-to-site” na zarządzanie zintegrowaną firmą.

 

Więcej informacji na stronie https://www.se.com/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.