Komunikaty PR

Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki pr

2023-02-08  |  12:35
Biuro prasowe

Warszawa – 7 lutego 2023 r. – Medallia – światowy lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników – nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.

 

Schneider Electric jest skoncentrowany na potrzebach klientów. Firma, chcąc realizować swoją misję, umożliwia pracownikom wgląd w spersonalizowane spostrzeżenia kontrahentów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu wszyscy mogą pracować nad poprawą doświadczeń klientów.

 

„Wierzymy, że proces budowy organizacji skoncentrowanej na kliencie zaczyna się od pracowników” – powiedział Agustin Lopez Diaz, SVP Global Customer Satisfaction & Quality w Schneider Electric. „Możemy teraz zapewnić naszemu zespołowi spersonalizowane spostrzeżenia i umożliwić każdemu z nich wizualizację istotnych wyników dotyczących zakresu pracy. Mając jasny przewodnik po tym, czego chcą klienci, nasi pracownicy są w stanie poprawić ich doświadczenia” – dodaje.

 

Z pomocą firmy Medallia – Schneider Electric uzyskał holistyczny wgląd w doświadczenia kontrahentów, co pozwoliło zespołom na identyfikację ich potrzeb i sprawne działanie. Usprawnienia widoczne w tej firmie obejmują uzyskanie holistycznego widoku każdej podróży klienta, która dotyczy interakcji we wszystkich punktach styku. W ramach współpracy wdrożono kompleksowy program szkoleniowy pracowników w celu lepszego zrozumienia oczekiwań kupujących, co ma wpływ na szybkie zamykanie pętli na tematy poruszane przez klientów.

 

Spostrzeżenia i działania są kluczowe z perspektywy organizacji, która chce realnie poprawić doświadczenie klienta” – powiedział Leslie Stretch, dyrektor generalny w Medallia. „Schneider Electric wyraźnie nadał priorytet zrozumieniu potrzeb swoich klientów i podjęciu działań w celu poprawy ich doświadczeń, jednocześnie upoważniając swoich pracowników do wsłuchania się w ich głos. Jako innowator w tym obszarze – jesteśmy podekscytowani, że możemy obserwować, jak Schneider Electric kontynuuje działania CX” – dodaje Leslie Stretch.

 

O Schneider Electric

 

Celem Schneider Electric jest wsparcie Klientów w wykorzystaniu dostępnej energii i zasobów, łącząc innowacyjne rozwiązania i zrównoważony rozwój. Nazywamy to Life Is On. Naszą misją jest bycie cyfrowym partnerem ekologicznego i wydajnego rozwoju.

 

Przeprowadzamy transformację cyfrową, integrując wiodące na świecie technologie procesowe i energetyczne, automatykę, systemy sterowania w czasie rzeczywistym, oprogramowanie i usługi cyfrowe dla różnych segmentów rynku: zakładów przemysłowych, budynków biurowych i mieszkalnych, centrów przetwarzania danych oraz obiektów infrastruktury krytycznej. Oferujemy rozwiązania obejmujące cykl życia obiektów, od etapów projektowania i budowy po obsługę i konserwację w zakresie cyfrowych bliźniaków. Nasze zintegrowane rozwiązania są tworzone z myślą o bezpieczeństwie, niezawodności i cyberbepieczenstwie oraz o możliwości przejścia od zarządzania „site-to-site” na zarządzanie zintegrowaną firmą.

 

Więcej informacji na stronie https://www.se.com/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.