Komunikaty PR

Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki pr

2023-02-08  |  12:35
Biuro prasowe

Warszawa – 7 lutego 2023 r. – Medallia – światowy lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników – nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.

 

Schneider Electric jest skoncentrowany na potrzebach klientów. Firma, chcąc realizować swoją misję, umożliwia pracownikom wgląd w spersonalizowane spostrzeżenia kontrahentów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu wszyscy mogą pracować nad poprawą doświadczeń klientów.

 

„Wierzymy, że proces budowy organizacji skoncentrowanej na kliencie zaczyna się od pracowników” – powiedział Agustin Lopez Diaz, SVP Global Customer Satisfaction & Quality w Schneider Electric. „Możemy teraz zapewnić naszemu zespołowi spersonalizowane spostrzeżenia i umożliwić każdemu z nich wizualizację istotnych wyników dotyczących zakresu pracy. Mając jasny przewodnik po tym, czego chcą klienci, nasi pracownicy są w stanie poprawić ich doświadczenia” – dodaje.

 

Z pomocą firmy Medallia – Schneider Electric uzyskał holistyczny wgląd w doświadczenia kontrahentów, co pozwoliło zespołom na identyfikację ich potrzeb i sprawne działanie. Usprawnienia widoczne w tej firmie obejmują uzyskanie holistycznego widoku każdej podróży klienta, która dotyczy interakcji we wszystkich punktach styku. W ramach współpracy wdrożono kompleksowy program szkoleniowy pracowników w celu lepszego zrozumienia oczekiwań kupujących, co ma wpływ na szybkie zamykanie pętli na tematy poruszane przez klientów.

 

Spostrzeżenia i działania są kluczowe z perspektywy organizacji, która chce realnie poprawić doświadczenie klienta” – powiedział Leslie Stretch, dyrektor generalny w Medallia. „Schneider Electric wyraźnie nadał priorytet zrozumieniu potrzeb swoich klientów i podjęciu działań w celu poprawy ich doświadczeń, jednocześnie upoważniając swoich pracowników do wsłuchania się w ich głos. Jako innowator w tym obszarze – jesteśmy podekscytowani, że możemy obserwować, jak Schneider Electric kontynuuje działania CX” – dodaje Leslie Stretch.

 

O Schneider Electric

 

Celem Schneider Electric jest wsparcie Klientów w wykorzystaniu dostępnej energii i zasobów, łącząc innowacyjne rozwiązania i zrównoważony rozwój. Nazywamy to Life Is On. Naszą misją jest bycie cyfrowym partnerem ekologicznego i wydajnego rozwoju.

 

Przeprowadzamy transformację cyfrową, integrując wiodące na świecie technologie procesowe i energetyczne, automatykę, systemy sterowania w czasie rzeczywistym, oprogramowanie i usługi cyfrowe dla różnych segmentów rynku: zakładów przemysłowych, budynków biurowych i mieszkalnych, centrów przetwarzania danych oraz obiektów infrastruktury krytycznej. Oferujemy rozwiązania obejmujące cykl życia obiektów, od etapów projektowania i budowy po obsługę i konserwację w zakresie cyfrowych bliźniaków. Nasze zintegrowane rozwiązania są tworzone z myślą o bezpieczeństwie, niezawodności i cyberbepieczenstwie oraz o możliwości przejścia od zarządzania „site-to-site” na zarządzanie zintegrowaną firmą.

 

Więcej informacji na stronie https://www.se.com/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.