Komunikaty PR

„Między rodzicami” – Dicoflor zaprasza do rozmów o rodzicielstwie

2023-02-13  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

1 lutego został wyemitowany pierwszy odcinek podcastu parentingowego prowadzony
przez Damiana Michałowskiego, realizowany w partnerstwie z marką suplementów
diety Dicoflor (Bayer).


Damian Michałowski, dziennikarz, prezenter oraz tata dwójki dzieci, prowadzi rozmowy o
byciu rodzicem. W przyjacielskiej atmosferze, jak przy kawiarnianym stoliku, znani rodzice
dzielą się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami na temat wychowywania dzieci. Późne
ojcostwo, adaptacja w przedszkolu, wyzwania małżeńskie, a nawet rodzicielsko-kuchenne
inspiracje – o tym wszystkim opowiedzą goście Michałowskiego. 
W pierwszym odcinku prowadzący rozmawia z Krzysztofem Ibiszem o blaskach i cieniach
dojrzałego ojcostwa.


YouTube:  https://www.youtube.com/watch?v=Hz6a7g3eJeU&t=1s 


W podcaście usłyszymy także rozmowy z Joanną Okuniewską, Darią Ładochą, Magdaleną
Lamparską i jej mężem Bartkiem Osumkiem oraz Łukaszem Dominikiem, który jako Who’s
your daddy w zabawny sposób komentuje trudy rodzicielstwa na swoim Instagramie. 


- Do rozmów zaprosiliśmy różnorodny zestaw gości znanych z telewizji, filmu i Instagrama,
żeby na bazie ich doświadczeń pokazać różne kolory rodzicielstwa. To nie będzie poradnik
tylko platforma wymiany pomysłów i doświadczeń, żeby wspierać się wzajemnie w tym
wyzwaniu jakim jest wychowanie dziecka. W podcascie będzie można znaleźć trochę
ciekawostek z życia naszych rozmówców, trochę inspiracji, ale przede wszystkim taką prostą
refleksję „ja też tak mam
– komentuje Aleksandra Książek-Dąbrowska, Cluster Category
Manager marki Dicoflor w Bayer.


Emisja pierwszego odcinka miała miejsce 1 lutego, a kolejne rozmowy będę publikowane co
dwa tygodnie, zarówno na kanale YouTube marki Bayer, jak i na platformach podcastowych. 
Za realizację podcastu odpowiada agencja Słucham. Media zaplanował Mediacom.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.