„Między rodzicami” – Dicoflor zaprasza do rozmów o rodzicielstwie
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
1 lutego został wyemitowany pierwszy odcinek podcastu parentingowego prowadzony
przez Damiana Michałowskiego, realizowany w partnerstwie z marką suplementów
diety Dicoflor (Bayer).
Damian Michałowski, dziennikarz, prezenter oraz tata dwójki dzieci, prowadzi rozmowy o
byciu rodzicem. W przyjacielskiej atmosferze, jak przy kawiarnianym stoliku, znani rodzice
dzielą się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami na temat wychowywania dzieci. Późne
ojcostwo, adaptacja w przedszkolu, wyzwania małżeńskie, a nawet rodzicielsko-kuchenne
inspiracje – o tym wszystkim opowiedzą goście Michałowskiego.
W pierwszym odcinku prowadzący rozmawia z Krzysztofem Ibiszem o blaskach i cieniach
dojrzałego ojcostwa.
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hz6a7g3eJeU&t=1s
W podcaście usłyszymy także rozmowy z Joanną Okuniewską, Darią Ładochą, Magdaleną
Lamparską i jej mężem Bartkiem Osumkiem oraz Łukaszem Dominikiem, który jako Who’s
your daddy w zabawny sposób komentuje trudy rodzicielstwa na swoim Instagramie.
- Do rozmów zaprosiliśmy różnorodny zestaw gości znanych z telewizji, filmu i Instagrama,
żeby na bazie ich doświadczeń pokazać różne kolory rodzicielstwa. To nie będzie poradnik
tylko platforma wymiany pomysłów i doświadczeń, żeby wspierać się wzajemnie w tym
wyzwaniu jakim jest wychowanie dziecka. W podcascie będzie można znaleźć trochę
ciekawostek z życia naszych rozmówców, trochę inspiracji, ale przede wszystkim taką prostą
refleksję „ja też tak mam – komentuje Aleksandra Książek-Dąbrowska, Cluster Category
Manager marki Dicoflor w Bayer.
Emisja pierwszego odcinka miała miejsce 1 lutego, a kolejne rozmowy będę publikowane co
dwa tygodnie, zarówno na kanale YouTube marki Bayer, jak i na platformach podcastowych.
Za realizację podcastu odpowiada agencja Słucham. Media zaplanował Mediacom.
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.