„Między rodzicami” – Dicoflor zaprasza do rozmów o rodzicielstwie
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
1 lutego został wyemitowany pierwszy odcinek podcastu parentingowego prowadzony
przez Damiana Michałowskiego, realizowany w partnerstwie z marką suplementów
diety Dicoflor (Bayer).
Damian Michałowski, dziennikarz, prezenter oraz tata dwójki dzieci, prowadzi rozmowy o
byciu rodzicem. W przyjacielskiej atmosferze, jak przy kawiarnianym stoliku, znani rodzice
dzielą się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami na temat wychowywania dzieci. Późne
ojcostwo, adaptacja w przedszkolu, wyzwania małżeńskie, a nawet rodzicielsko-kuchenne
inspiracje – o tym wszystkim opowiedzą goście Michałowskiego.
W pierwszym odcinku prowadzący rozmawia z Krzysztofem Ibiszem o blaskach i cieniach
dojrzałego ojcostwa.
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hz6a7g3eJeU&t=1s
W podcaście usłyszymy także rozmowy z Joanną Okuniewską, Darią Ładochą, Magdaleną
Lamparską i jej mężem Bartkiem Osumkiem oraz Łukaszem Dominikiem, który jako Who’s
your daddy w zabawny sposób komentuje trudy rodzicielstwa na swoim Instagramie.
- Do rozmów zaprosiliśmy różnorodny zestaw gości znanych z telewizji, filmu i Instagrama,
żeby na bazie ich doświadczeń pokazać różne kolory rodzicielstwa. To nie będzie poradnik
tylko platforma wymiany pomysłów i doświadczeń, żeby wspierać się wzajemnie w tym
wyzwaniu jakim jest wychowanie dziecka. W podcascie będzie można znaleźć trochę
ciekawostek z życia naszych rozmówców, trochę inspiracji, ale przede wszystkim taką prostą
refleksję „ja też tak mam – komentuje Aleksandra Książek-Dąbrowska, Cluster Category
Manager marki Dicoflor w Bayer.
Emisja pierwszego odcinka miała miejsce 1 lutego, a kolejne rozmowy będę publikowane co
dwa tygodnie, zarówno na kanale YouTube marki Bayer, jak i na platformach podcastowych.
Za realizację podcastu odpowiada agencja Słucham. Media zaplanował Mediacom.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.