Komunikaty PR

Miejski kurier najlepszym przyjacielem Polaka

2021-08-04  |  01:00
Biuro prasowe

Kurierzy dostarczający zakupy, jedzenie czy paczki wprost do naszych rąk to już codzienność. W ostatnich dwóch latach branża delivery niewyobrażalnie urosła w siłę, Glovo co rusz proponuje klientom nowe funkcjonalności. Miejscy kurierzy, którzy towarzyszą nam już niemal każdego dnia, często mierzą się z nie lada wyzwaniami, jak masażer do stóp, konkretny model konsoli czy… wypożyczenie jachtu. Co zamawiamy najczęściej? Jakie największe oraz najdziwniejsze zamówienia dostarczyli kurierzy Glovo? Odpowiedź znajdziecie poniżej!

 

Miejscy kurierzy na stałe wpisali się w krajobraz miast. Jeżdżą głównie rowerami i skuterami, a ich pokaźnych rozmiarów plecaki z logo kryją nasze paczki oraz jedzenie. A zamawiamy na potęgę, dosłownie wszystko, niezależnie od naszego wieku! Przekonaliśmy się już nie tylko do dostaw ulubionych dań z restauracji czy cateringu, ale także zamówień niestandardowych. Glovo może pochwalić się już 3 milionami pobrań aplikacji od lipca 2019 roku. Najczęściej dzięki przyciskowi „cokolwiek” zamawiamy pojedyncze konkretne produkty spożywcze, pojedyncze ulubione kosmetyki, ale także artykuły pierwszej potrzeby, takie jak pieluszki czy produkty dla niemowląt. Jednak to tylko wierzchołek góry lodowej…

 

Miejski kurier – przyjaciel od zadań specjalnych

Jak się okazuje, chętnie zlecamy dostarczenie wprost pod nasze drzwi nie tylko podstawowych produktów spożywczych, ale także tych na specjalne okazje. Za pomocą usługi „cokolwiek” użytkownicy Glovo mogą zamówić niemal wszystko, o czym zamarzą. Musi być to oczywiście dostępne w zasięgu kuriera w danym mieście. Jeden z użytkowników zażyczył sobie zatem dostawę dwóch butelek wysokopółkowego czerwonego wina wartego kilkaset złotych, inny natomiast butelkę schłodzonego luksusowego szampana. Kurier Glovo ratował także zapominalskiego Pana przewiezieniem urodzinowego tortu i prezentu oraz bukietu dwudziestu długich róż, ale też dostarczał… konkretny model paneli podłogowych. Ale to nie koniec zamówień, które mogły wzbudzić w kurierze niemałą konsternację…

 

Elektronika królową zamówień

Polscy użytkownicy, równie chętnie co dania z ulubionych restauracji, zamawiają za pomocą Glovo także… elektronikę. To właśnie elektroniczne gadżety relatywnie często dowożą nam miejscy kurierzy. Najdroższym zamówieniem tego typu złożonym za pomocą przycisku „cokolwiek” w Glovo była konsola Nintendo Switch oraz kontroler Switch – zestaw ten opiewał na kwotę 1530 zł. Kurier miał za zadanie dostarczyć także słuchawki Apple AirPods czy konkretny głośnik Bluetooth. Jak widać, zakup konkretnych produktów, nawet gadżetów służących do rozrywki z dostawą w ciągu kilkudziesięciu minut stały się czymś zupełnie naturalnym. Nawet jeśli mowa tutaj o gadżetach elektronicznych, których sam wybór i zakup jest często sporą przyjemnością dla fana nowinek technologicznych.

 

Jacht, masażer i zestaw na imprezę, czyli z czym mierzą się kurierzy

Jednym z zamówień, które były niemałym wyzwaniem dla realizującego je kuriera w Polsce, był masażer do stóp, ale także zestaw damskich ubrań. Były to konkretne jeansy o kroju skinny high waist oraz koszulka z krótkim rękawem i nadrukiem. Niemożliwe? A jednak!

Hiszpanie tak bardzo przyzwyczaili się do korzystania z usług miejskich kurierów, że kurier pracujący dla katalońskiego giganta delivery dostał zlecenie, w którym użytkownik poprosił go o zajęcie miejsca w kolejce do… wypożyczenia luksusowego jachtu na Ibizie. Niestety tego typu usług nie ma jeszcze w ofercie Glovo.

 

Wszystko wskazuje na to, że usługi kurierów miejskich pozostaną naszą codziennością. Uwielbiamy korzystać z nich niemal każdego dnia, a firmy nieustannie kuszą nas nowymi ofertami jak pakiety abonamentowe czy specjalne rabaty promocyjne. To branża, która niezwykle rośnie w siłę i pokazuje, że życie z delivery potrafi zaoszczędzić sporo cennego czasu, a dostawca może okazać się naszym supermenem, nawet w najbardziej kryzysowych sytuacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument MIASTO ZGORZELEC DOCZEKAŁO SIĘ NOWEGO SALONU OPTYCZNEGO! ZIKO OPTYK JUŻ OTWARTY Biuro prasowe
2024-04-17 | 15:00

MIASTO ZGORZELEC DOCZEKAŁO SIĘ NOWEGO SALONU OPTYCZNEGO! ZIKO OPTYK JUŻ OTWARTY

Wraz z nadejściem wiosny sieć Ziko Optyk otworzyła kolejny salon optyczny. Tym razem nowy lokal znajduje się w województwie dolnośląskim w przygranicznym Zgorzelcu, a dokładniej w
Konsument DIVE PRO W GOTOWOŚCI NA KAŻDĄ PRZYGODĘ
2024-04-11 | 12:15

DIVE PRO W GOTOWOŚCI NA KAŻDĄ PRZYGODĘ

Misją Victorinox jest przygotowanie swoich klientów na codzienne wyzwania, dzięki przemyślanym i mistrzowskim rozwiązaniom, które sprawdzą się zarówno pod wodą, jak i
Konsument Dojrzeli do długów – Polacy w średnim wieku z największymi problemami
2024-04-09 | 08:00

Dojrzeli do długów – Polacy w średnim wieku z największymi problemami

Zaległości konsumentów, widniejące w Krajowym Rejestrze Długów, wynoszą obecnie 44,2 mld zł. Najbardziej zadłużoną grupą wiekową w Polsce są osoby pomiędzy 36. a 65.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze

Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.

Infrastruktura

Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach

W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.