Komunikaty PR

Mood Fragrances od YOPE

2023-04-14  |  14:30
Biuro prasowe

Naturalne mgiełki do ciała od YOPE, które zaskoczą swoimi zapachami!

YOPE wprowadza na rynek nową linię naturalnych mgiełek do ciała, inspirowaną siłami natury i  mocą zwierząt. Trzy piękne, bogate i nietuzinkowe zapachy z serii MOOD FRAGRANCES, wprowadzą Cię w dobry nastrój i pobudzą zmysły.

Przywołują wspomnienia, zwiększają kreatywność, poprawiają samopoczucie — tak działają na nas zapachy. Poszukiwanie oryginalnych kompozycji stało się dziś sposobem na wyrażenie indywidualnych potrzeb oraz dbania o dobry nastrój. Mgiełki zapachowe od YOPE to nie tylko nietuzinkowe nuty zapachowe, ale także zmysłowe doświadczenie, pozwalające przenieść się w inny stan. 

Naturalna mgiełka do ciała Holy Tree, którą charakteryzują kadzidlane nuty palo santo, z dodatkiem różowego pieprzu, bergamotki stanowiące głowę zapachu oraz irysa, drzewa sandałowego i paczuli będące jego sercem wraz z bazą z bursztynu, cedru, wetywerii i tonki, przeniesie w świat relaksu i spokoju. Idealna do codziennego użytku, niezależnie od pory dnia i okazji — cisza i spokój w jednym psiknięciu.

Yuzu Cologne to idealny wybór, dla osób szukających energetyzującego zapachu, który orzeźwi i rozjaśni myśli. Głowę zapachu tworzą cytrusowe, świeże nuty yuzu i grejpfruta, serce — optymistyczna werbena i kojąca lawenda, a bazę stonowane aromaty mchu dębowego, paczuli i wetywerii. Ta mieszanka w każdej chwili doda energii i napełni odwagą.

W świat pełen ciepła i słońca można przenieść się dzięki naturalnej mgiełce Sun Atoms Mood Fragrance. Ciepłe nuty cedru, piżma i wanilii stanowiące bazę zapachu, wibrujące nuty limonki, mandarynki i pieprzu stanowiące głowę oraz słodkie serce mgiełki, na które składają się róża, lawenda i jaśmin stworzą wytrawne i świeże połączenie o zapachu gorącego lata. Pomoże odświeżyć zmysły i stawić czoło każdej zmianie.

Mgiełki można stosować na skórę, ale także na ubrania i akcesoria np. pościel. Wszystkie zawierają aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Sprzedawane są w butelkach z atomizerem o pojemności 150 ml w cenie 29,99 zł.

Dostępne w sieci Rossmann i w wybranych najlepszych drogeriach

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.