Mood Fragrances od YOPE
Naturalne mgiełki do ciała od YOPE, które zaskoczą swoimi zapachami!
YOPE wprowadza na rynek nową linię naturalnych mgiełek do ciała, inspirowaną siłami natury i mocą zwierząt. Trzy piękne, bogate i nietuzinkowe zapachy z serii MOOD FRAGRANCES, wprowadzą Cię w dobry nastrój i pobudzą zmysły.
Przywołują wspomnienia, zwiększają kreatywność, poprawiają samopoczucie — tak działają na nas zapachy. Poszukiwanie oryginalnych kompozycji stało się dziś sposobem na wyrażenie indywidualnych potrzeb oraz dbania o dobry nastrój. Mgiełki zapachowe od YOPE to nie tylko nietuzinkowe nuty zapachowe, ale także zmysłowe doświadczenie, pozwalające przenieść się w inny stan.
Naturalna mgiełka do ciała Holy Tree, którą charakteryzują kadzidlane nuty palo santo, z dodatkiem różowego pieprzu, bergamotki stanowiące głowę zapachu oraz irysa, drzewa sandałowego i paczuli będące jego sercem wraz z bazą z bursztynu, cedru, wetywerii i tonki, przeniesie w świat relaksu i spokoju. Idealna do codziennego użytku, niezależnie od pory dnia i okazji — cisza i spokój w jednym psiknięciu.
Yuzu Cologne to idealny wybór, dla osób szukających energetyzującego zapachu, który orzeźwi i rozjaśni myśli. Głowę zapachu tworzą cytrusowe, świeże nuty yuzu i grejpfruta, serce — optymistyczna werbena i kojąca lawenda, a bazę stonowane aromaty mchu dębowego, paczuli i wetywerii. Ta mieszanka w każdej chwili doda energii i napełni odwagą.
W świat pełen ciepła i słońca można przenieść się dzięki naturalnej mgiełce Sun Atoms Mood Fragrance. Ciepłe nuty cedru, piżma i wanilii stanowiące bazę zapachu, wibrujące nuty limonki, mandarynki i pieprzu stanowiące głowę oraz słodkie serce mgiełki, na które składają się róża, lawenda i jaśmin stworzą wytrawne i świeże połączenie o zapachu gorącego lata. Pomoże odświeżyć zmysły i stawić czoło każdej zmianie.
Mgiełki można stosować na skórę, ale także na ubrania i akcesoria np. pościel. Wszystkie zawierają aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Sprzedawane są w butelkach z atomizerem o pojemności 150 ml w cenie 29,99 zł.
Dostępne w sieci Rossmann i w wybranych najlepszych drogeriach

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.