Komunikaty PR

Najlepsi dekarze roku wybrani po raz dwunasty!

2021-02-15  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Zakrzewska
Fama PR Sp. z o.o.

Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław
alicja|famapr.pl| |alicja|famapr.pl
605734638
www.superdekarz.pl

Tytuł SUPERDEKARZA ROKU 2020 otrzymał wielokrotny SUPERDEKARZ REGIONU Wielkopolskiego i SUPERDEKARZ ROKU 2013 – Łukasz Budzyński (Zakład Blacharsko-Dekarski z miejscowości Strzyżewo Smykowe w woj. wielkopolskim). Na kolejnych miejscach w rankingu uplasowali się: Marcin Kaczmarek (Dachy Kaczmarek, Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie), Jerzy Łączyński (Domino Dach, Mińsk Mazowiecki) oraz Adrian Woźniak (U.R.B Adrian Woźniak, Zawada, woj. małopolskie).

Przyznano również nagrody w dodatkowych kategoriach:

- SUPERDEKARZ w kategorii Dachówka Cisar 2020 - Daniel Czarnecki, Zakład Ogólnobudowlany Czarnecki, Szczecin

- SUPERDEKARZ w kategorii Akcesoria 2020 - Jerzy Łączyński, Domino Dach, Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie

- SUPERDEKARZ w kategorii Gwarancje Systemowe 2020 – Michał Groch, Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MICHAŁ GROCH "GROSZEK", Gniewczyna Łańcucka, woj. Podkarpackie

- SUPERDEKARZ w kategorii Debiut Roku 2020 – Grzegorz Karnafel, Usługi Ciesielsko-Dekarskie, Budzisław Kościelny, woj. wielkopolskie.

W minionym roku uczestnicy programu SUPERDEKARZ zgłosili ponad 6500 obiektów, na których położyli ponad 1,8 mln m2 dachówek marki BMI. Po raz pierwszy do punktacji wliczono produkty marki Icopal. Znakomicie rozwija się produkt Gwarancja Systemowa Braas, którą mogą oferować zweryfikowani przez producenta marki Braas dekarze. W minionym roku udzielono 300 Gwarancji. Jest to pierwsza i jedyna na rynku Gwarancja, która obejmuje nie tylko poszczególne produkty, ale cały system dachowy Braas.

Największym hitem okazała się dachówka Teviva Cisar, tuż za nią Celtycka Lumino i Bałtycka Cisar, co potwierdza tryumf nowoczesnych technologii dla produktów dachowych, szczególnie gdy rekomendują je wykonawcy o ugruntowanej pozycji na rynku. W dalszej kolejności najpopularniejszymi dachówkami minionego roku były Rubin 9Voraz Turmalin.  

XIII edycja programu SUPERDEKARZ oficjalnie wystartuje w ciągu kilku tygodni. Już dziś zapraszamy do rywalizacji zarówno dotychczasowych uczestników, jak i nowych wykonawców dachów, którzy stawiają na wsparcie i szkolenia techniczne, wysoką jakość produktów oraz benefity wynikające z programu SUPERDEKARZ oraz Certyfikowany Dekarz Braas – mówi Grzegorz Barycki, Dyrektor Handlowy BMI Polska. - Branża budowlana jako jedna z nielicznych, oparła się trudnościom wynikającym z ograniczeń narzuconych przez pandemię. Produkcja i dystrybucja materiałów budowlanych, działalność hurtowni nieznacznie się zmieniła, niemniej w Nowym Roku życzymy wszystkim Partnerom dużo zdrowia, ostrożnych decyzji biznesowych i co najmniej utrzymania poziomu rozwoju, jaki odnotowali w 2020 roku.

Więcej informacji o warunkach przystąpienia do XIII edycji programu SUPERDEKARZ można uzyskać na stronie www.superdekarz.pl


Program SUPERDEKARZ powstał w 2008 roku z inicjatywy marki Braas. Jego ideą była integracja środowiska dekarskiego i podnoszenie kwalifikacji zawodowych dekarzy na coraz bardziej wymagającym rynku. Ten największy w Polsce program łączy w sobie rywalizację m.in. o położenie największej ilości dachów, a także system szkoleń - od wykonawstwa po techniki sprzedaży i marketingu. Portal SUPERDEKARZ.PL to z kolei źródło porad związanych z budową i konserwacją dachów, skierowany zarówno do osób zainteresowanych budownictwem, profesjonalnych dekarzy, jak i osób planujących budowę lub właścicieli własnego domu. Strona zawiera m.in. praktyczną wyszukiwarkę Superdekarzy oraz Certyfikowanych Dekarzy Braas działających w Polsce.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fama PR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.