Komunikaty PR

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

2024-04-27  |  01:00
Biuro prasowe

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej żywności z różnych regionów Polski, a także kilku bardziej egzotycznych wystawców. 

Tegoroczna majówka jest najdłuższa od lat - wystarczy zaledwie dzień urlopu, by długi weekend trwał aż 5 dni. Wachlarz ulubionych rozrywek Polaków jest zaś od lat ten sam - rowery, spacery, pikniki, a przede wszystkim - otwarcie sezonu grillowego. 

Choć pierwsze majówkowe prognozy nie zachęcały do planowania wypoczynku na świeżym powietrzu, te ostatnie pokazują, że mimo drobnych zachmurzeń, temperatury na Mazowszu będą utrzymywały się w okolicach 20 stopni. 

Jarmarku Produktów Regionalnych wypadający w ostatni weekend kwietnia to świetna okazja, by zaopatrzyć się na majówkę, w szczególności zaś - na grilla. Tym bardziej że dostaniemy tu szeroki wybór mięs - na czele z przeróżnymi rodzajami kiełbasek - od jałowcowej, przez wiejską i krakowską aż po kaszanki. 

Wszystkie produkty pochodzą z małych, przeważnie rodzinnych gospodarstw i powstają z poszanowaniem nie tylko tradycji, ale też ekologii. Słowem: żadnych sztucznych aromatów, a co najwyżej dym wędzarni opalanej m.in. drzewami owocowymi. Ci, którzy nie przepadają za mięsem, będą mogli wrzucić na ruszt np.oscypki, które do Blue City trafiają prosto z bacówki na Wójciźnie na Podkarpaciu. 

Nie zabraknie również dodatków - różnego rodzaju domowych pikli i kiszonek, marynowanych grzybków, smalczyku z dodatkami i szerokiego wyboru oliwek. Jak na każdej edycji wśród dostawców znajdziemy też piekarzy i cukierników. 

Coś mocniejszego na wieczorną posiadówę z gośćmi? Jednym z wystawców kwietniowej edycji Jarmarku będzie młoda, polska winnica, której właściciele z pasji zrobili swój zawód. 

Czekamy na was przy fontannie na poziomie -1 do wieczora w sobotę 27 kwietnia. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.