Komunikaty PR

Najmłodsi pokochali smaki Mlekpolu - Smakuje Dzieciom 2020

2020-09-24  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Nagrody ( 2.53 MB )

Zwycięzcami okazali się: mleko czekoladowe Łaciate, jogurt pitny Milko FUN truskawka-kiwi oraz mleko Łaciate Junior 3,8%. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas gali Polskiego Kongresu Serowarskiego 2020, która odbyła się 21 września w Lublinie.                                                         

Mlekpol zdobył uznanie młodych ekspertów, a tym samym złoty medal w trzech kategoriach konkursu Smakuje Dzieciom 2020. Mleko czekoladowe Łaciate, zostało wybrane  najsmaczniejszym i triumfowało w grupie produktów idealnych jako przekąska na szkolną przerwę, czyli w kategorii „Do Plecaka”. Drugie złoto za „Mleczne orzeźwienie” dla jogurtu pitnego Milko FUN truskawka-kiwi. Natomiast trzecia nagroda, tym razem za „Czystą etykietę”, została przyznana dla mleka Łaciate Junior 3,8%, które stworzono specjalnie z myślą o dzieciach i ich zwiększonym zapotrzebowaniu na składniki odżywcze.

„Dzieci to bardzo wymagająca, ale także szczera grupa odbiorców. Nie kryją, jeśli coś im nie smakuje. Tym bardziej cieszy nas, że produkty SM Mlekpol zdobyły uznanie młodych, niezależnych sędziów w aż trzech z pięciu kategorii organizowanego konkursu. Bardzo zależy nam na zdrowiu najmłodszych konsumentów, dlatego niezmiernie ważne jest dla nas, że nasze mleczne propozycje stanowią idealną porcję zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, a przy tym pysznie smakują” – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Smakuje Dzieciom to konkurs, w którym produkty mleczarskie oceniane są przez najbardziej wymagające jury, czyli przez dzieci. Przed uczniami ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Żorach stało duże wyzwanie – wybór faworytów w konkursie na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Podczas testowania dzieci otrzymały wyroby w jednorazowych kubeczkach, nie znając ich nazw i producentów. Wybierając swoich faworytów, kierowały się przede wszystkim smakiem, który najbardziej im odpowiadał.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje! Biuro prasowe
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok
Konsument Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:15

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.