Komunikaty PR

Najmłodsi pokochali smaki Mlekpolu - Smakuje Dzieciom 2020

2020-09-24  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Nagrody ( 2.53 MB )

Zwycięzcami okazali się: mleko czekoladowe Łaciate, jogurt pitny Milko FUN truskawka-kiwi oraz mleko Łaciate Junior 3,8%. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas gali Polskiego Kongresu Serowarskiego 2020, która odbyła się 21 września w Lublinie.                                                         

Mlekpol zdobył uznanie młodych ekspertów, a tym samym złoty medal w trzech kategoriach konkursu Smakuje Dzieciom 2020. Mleko czekoladowe Łaciate, zostało wybrane  najsmaczniejszym i triumfowało w grupie produktów idealnych jako przekąska na szkolną przerwę, czyli w kategorii „Do Plecaka”. Drugie złoto za „Mleczne orzeźwienie” dla jogurtu pitnego Milko FUN truskawka-kiwi. Natomiast trzecia nagroda, tym razem za „Czystą etykietę”, została przyznana dla mleka Łaciate Junior 3,8%, które stworzono specjalnie z myślą o dzieciach i ich zwiększonym zapotrzebowaniu na składniki odżywcze.

„Dzieci to bardzo wymagająca, ale także szczera grupa odbiorców. Nie kryją, jeśli coś im nie smakuje. Tym bardziej cieszy nas, że produkty SM Mlekpol zdobyły uznanie młodych, niezależnych sędziów w aż trzech z pięciu kategorii organizowanego konkursu. Bardzo zależy nam na zdrowiu najmłodszych konsumentów, dlatego niezmiernie ważne jest dla nas, że nasze mleczne propozycje stanowią idealną porcję zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, a przy tym pysznie smakują” – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Smakuje Dzieciom to konkurs, w którym produkty mleczarskie oceniane są przez najbardziej wymagające jury, czyli przez dzieci. Przed uczniami ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Żorach stało duże wyzwanie – wybór faworytów w konkursie na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Podczas testowania dzieci otrzymały wyroby w jednorazowych kubeczkach, nie znając ich nazw i producentów. Wybierając swoich faworytów, kierowały się przede wszystkim smakiem, który najbardziej im odpowiadał.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.