Najmłodsi pokochali smaki Mlekpolu - Smakuje Dzieciom 2020
Zwycięzcami okazali się: mleko czekoladowe Łaciate, jogurt pitny Milko FUN truskawka-kiwi oraz mleko Łaciate Junior 3,8%. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas gali Polskiego Kongresu Serowarskiego 2020, która odbyła się 21 września w Lublinie.
Mlekpol zdobył uznanie młodych ekspertów, a tym samym złoty medal w trzech kategoriach konkursu Smakuje Dzieciom 2020. Mleko czekoladowe Łaciate, zostało wybrane najsmaczniejszym i triumfowało w grupie produktów idealnych jako przekąska na szkolną przerwę, czyli w kategorii „Do Plecaka”. Drugie złoto za „Mleczne orzeźwienie” dla jogurtu pitnego Milko FUN truskawka-kiwi. Natomiast trzecia nagroda, tym razem za „Czystą etykietę”, została przyznana dla mleka Łaciate Junior 3,8%, które stworzono specjalnie z myślą o dzieciach i ich zwiększonym zapotrzebowaniu na składniki odżywcze.
„Dzieci to bardzo wymagająca, ale także szczera grupa odbiorców. Nie kryją, jeśli coś im nie smakuje. Tym bardziej cieszy nas, że produkty SM Mlekpol zdobyły uznanie młodych, niezależnych sędziów w aż trzech z pięciu kategorii organizowanego konkursu. Bardzo zależy nam na zdrowiu najmłodszych konsumentów, dlatego niezmiernie ważne jest dla nas, że nasze mleczne propozycje stanowią idealną porcję zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, a przy tym pysznie smakują” – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Smakuje Dzieciom to konkurs, w którym produkty mleczarskie oceniane są przez najbardziej wymagające jury, czyli przez dzieci. Przed uczniami ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Żorach stało duże wyzwanie – wybór faworytów w konkursie na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Podczas testowania dzieci otrzymały wyroby w jednorazowych kubeczkach, nie znając ich nazw i producentów. Wybierając swoich faworytów, kierowały się przede wszystkim smakiem, który najbardziej im odpowiadał.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.