Komunikaty PR

Najmłodsi pokochali smaki Mlekpolu - Smakuje Dzieciom 2020

2020-09-24  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Nagrody ( 2.53 MB )

Zwycięzcami okazali się: mleko czekoladowe Łaciate, jogurt pitny Milko FUN truskawka-kiwi oraz mleko Łaciate Junior 3,8%. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas gali Polskiego Kongresu Serowarskiego 2020, która odbyła się 21 września w Lublinie.                                                         

Mlekpol zdobył uznanie młodych ekspertów, a tym samym złoty medal w trzech kategoriach konkursu Smakuje Dzieciom 2020. Mleko czekoladowe Łaciate, zostało wybrane  najsmaczniejszym i triumfowało w grupie produktów idealnych jako przekąska na szkolną przerwę, czyli w kategorii „Do Plecaka”. Drugie złoto za „Mleczne orzeźwienie” dla jogurtu pitnego Milko FUN truskawka-kiwi. Natomiast trzecia nagroda, tym razem za „Czystą etykietę”, została przyznana dla mleka Łaciate Junior 3,8%, które stworzono specjalnie z myślą o dzieciach i ich zwiększonym zapotrzebowaniu na składniki odżywcze.

„Dzieci to bardzo wymagająca, ale także szczera grupa odbiorców. Nie kryją, jeśli coś im nie smakuje. Tym bardziej cieszy nas, że produkty SM Mlekpol zdobyły uznanie młodych, niezależnych sędziów w aż trzech z pięciu kategorii organizowanego konkursu. Bardzo zależy nam na zdrowiu najmłodszych konsumentów, dlatego niezmiernie ważne jest dla nas, że nasze mleczne propozycje stanowią idealną porcję zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, a przy tym pysznie smakują” – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Smakuje Dzieciom to konkurs, w którym produkty mleczarskie oceniane są przez najbardziej wymagające jury, czyli przez dzieci. Przed uczniami ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Żorach stało duże wyzwanie – wybór faworytów w konkursie na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Podczas testowania dzieci otrzymały wyroby w jednorazowych kubeczkach, nie znając ich nazw i producentów. Wybierając swoich faworytów, kierowały się przede wszystkim smakiem, który najbardziej im odpowiadał.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.