Narzędzia i przedmioty do majsterkowania już teraz w aplikacji Wolt
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Dziura do załatania, drobna usterka, szybka zmiana koloru ścian? Teraz to nie problem. W aplikacji Wolt można już korzystać z oferty sklepu Rompol, oferującego szeroką gamę produktów niezbędnych do remontu. Co istotne, złożone zamówienie dotrze pod nasze drzwi w zaledwie 35 minut.
Wolt dynamicznie rozwija sieć usług quick-commerce i zaznacza swoją obecność w kolejnych segmentach. Tym razem do grona partnerów dołączył sklep Rompol, oferujący narzędzia i produkty do napraw. Oferta sklepu dostępna jest dla mieszkańców Warszawy, a obszar dostaw można sprawdzić w aplikacji i na stronie Wolt.
Od teraz w szybkiej dostawie Wolt można zamawiać artykuły malarskie, narzędzia, artykuły budowlane, hydrauliczne i ochronne, elektrykę, chemię gospodarczą czy artykuły samochodowe i te przeznaczone do pielęgnacji ogrodu. Dla klientów Wolt został także przygotowany specjalny kod rabatowy ROMPOL, dający 10 zł zniżki na pierwsze zamówienie ze sklepu. Kod ważny jest do końca listopada br.
Stale realizujemy naszą ideę „małego centrum handlowego w kieszeni”. Obecność sklepu Rompol idealnie ją wyraża. Dzięki temu partnerstwu możemy oferować naszym użytkownikom produkty w szybkiej dostawie z kolejnego segmentu produktów codziennego użytku — w tym przypadku drobnych napraw czy remontów. Nasz cel jest prosty: zapewnienie w jednej aplikacji dostępu do wszystkiego, co niezbędne w codziennym życiu, nawet jeśli są to narzędzia potrzebne do szybkiego remontu, czy naprawy. Chcemy jak najszybciej i jak najdokładniej zaspokajać potrzeby zakupowe naszych klientów — dodaje Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.