Narzędzia i przedmioty do majsterkowania już teraz w aplikacji Wolt
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Dziura do załatania, drobna usterka, szybka zmiana koloru ścian? Teraz to nie problem. W aplikacji Wolt można już korzystać z oferty sklepu Rompol, oferującego szeroką gamę produktów niezbędnych do remontu. Co istotne, złożone zamówienie dotrze pod nasze drzwi w zaledwie 35 minut.
Wolt dynamicznie rozwija sieć usług quick-commerce i zaznacza swoją obecność w kolejnych segmentach. Tym razem do grona partnerów dołączył sklep Rompol, oferujący narzędzia i produkty do napraw. Oferta sklepu dostępna jest dla mieszkańców Warszawy, a obszar dostaw można sprawdzić w aplikacji i na stronie Wolt.
Od teraz w szybkiej dostawie Wolt można zamawiać artykuły malarskie, narzędzia, artykuły budowlane, hydrauliczne i ochronne, elektrykę, chemię gospodarczą czy artykuły samochodowe i te przeznaczone do pielęgnacji ogrodu. Dla klientów Wolt został także przygotowany specjalny kod rabatowy ROMPOL, dający 10 zł zniżki na pierwsze zamówienie ze sklepu. Kod ważny jest do końca listopada br.
Stale realizujemy naszą ideę „małego centrum handlowego w kieszeni”. Obecność sklepu Rompol idealnie ją wyraża. Dzięki temu partnerstwu możemy oferować naszym użytkownikom produkty w szybkiej dostawie z kolejnego segmentu produktów codziennego użytku — w tym przypadku drobnych napraw czy remontów. Nasz cel jest prosty: zapewnienie w jednej aplikacji dostępu do wszystkiego, co niezbędne w codziennym życiu, nawet jeśli są to narzędzia potrzebne do szybkiego remontu, czy naprawy. Chcemy jak najszybciej i jak najdokładniej zaspokajać potrzeby zakupowe naszych klientów — dodaje Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.
Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.