Komunikaty PR

Naturalnie czysty dom z serią Familove od YOPE

2023-02-24  |  15:40
Biuro prasowe

Seria FAMILOVE zyskała 5 nowych produktów przeznaczonych do mycia, czyszczenia i pielęgnacji domu: płyn do mycia naczyń, płyn do podłóg, płyn uniwersalny, płyn do szyb oraz żel do toalet.  Dzięki formule z receptury YOPE linia jest przyjazna dla ludzi, zwierząt i środowiska, a dzięki niezwykłej wydajności – również dla rodzinnego budżetu.

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO NACZYŃ

Skuteczny, bezpieczny i super wydajny - naturalny płyn do mycia naczyń YOPE FAMILOVE zaskakuje przyjemną konsystencją, świeżym zapachem lawendy oraz delikatnością. Skutecznie usuwa tłuszcz i inne zabrudzenia. Pozostawia naczynia czyste i lśniące, a dłonie miękkie i gładkie. Dzięki neutralnemu pH nie podrażnia skóry, a wielka, rodzinna butelka wystarczy na długo. Formuła złożona z 99% składników naturalnych oraz o niskim stopniu przetworzenia gwarantuje, że stosowanie płynu jest bezpieczne dla wszystkich domowników - małych, dużych i kudłatych. 

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO PODŁÓG

Płyn do podłóg FAMILOVE delikatnie, ale skutecznie usuwa zanieczyszczenia ze wszystkich powierzchni - bezpiecznie czyści zarówno terakotę, marmur, jak i linoleum, a do tego pozostawia w powietrzu soczysty zapach świeżości i słonecznej lawendy. Co ważne nie pozostawia smug, a do tego zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego.

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN UNIWERSALNY

Uniwersalny płyn z serii FAMILOVE w wielkiej butelce jest mega wydajny i co ważne przyjazny dla wszystkich domowników, ponieważ zawiera aż 96% składników naturalnych. Skutecznie i efektywnie czyści różne rodzaje powierzchni - delikatnie, ale stanowczo i niezawodnie usuwa brud z płytek, emalii, stali nierdzewnej i tworzyw sztucznych. Pozostawia zapach świeżości, słonecznej lawendy i czystej satysfakcji bez smug.


NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO SZYB

Naturalny płyn do szyb YOPE FAMILOVE działa błyskawicznie i skutecznie usuwa zabrudzenia z luster i szklanych powierzchni nie pozostawiając po tym smug. Niemiły dla kurzu, miły w użytkowaniu. Wystarczy spryskać i przetrzeć, żeby cieszyć się czystą i lśniącą powierzchnią. Jego formuła zawiera 88% składników pochodzenia naturalnego.

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO CZYSZCZENIA TOALETY

Z nim rodzinne sprzątanie dawno nie było tak przyjemne! Mowa o żelu do WC Yope FAMILOVE, który zapewnia 24h świeżości. Połączenie naturalnych składników, które stanowią 99% formuły żelu - kwasu cytrynowego, cytrynianu sodu i kwasu mlekowego, zjawiskowo skutecznie usuwa nalot i kamień. Nie pozostawia po sobie zacieków ani wątpliwości, a  długotrwały zapach czystości jest gwarantowany

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.