Naturalnie czysty dom z serią Familove od YOPE
Seria FAMILOVE zyskała 5 nowych produktów przeznaczonych do mycia, czyszczenia i pielęgnacji domu: płyn do mycia naczyń, płyn do podłóg, płyn uniwersalny, płyn do szyb oraz żel do toalet. Dzięki formule z receptury YOPE linia jest przyjazna dla ludzi, zwierząt i środowiska, a dzięki niezwykłej wydajności – również dla rodzinnego budżetu.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO NACZYŃ
Skuteczny, bezpieczny i super wydajny - naturalny płyn do mycia naczyń YOPE FAMILOVE zaskakuje przyjemną konsystencją, świeżym zapachem lawendy oraz delikatnością. Skutecznie usuwa tłuszcz i inne zabrudzenia. Pozostawia naczynia czyste i lśniące, a dłonie miękkie i gładkie. Dzięki neutralnemu pH nie podrażnia skóry, a wielka, rodzinna butelka wystarczy na długo. Formuła złożona z 99% składników naturalnych oraz o niskim stopniu przetworzenia gwarantuje, że stosowanie płynu jest bezpieczne dla wszystkich domowników - małych, dużych i kudłatych.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO PODŁÓG
Płyn do podłóg FAMILOVE delikatnie, ale skutecznie usuwa zanieczyszczenia ze wszystkich powierzchni - bezpiecznie czyści zarówno terakotę, marmur, jak i linoleum, a do tego pozostawia w powietrzu soczysty zapach świeżości i słonecznej lawendy. Co ważne nie pozostawia smug, a do tego zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN UNIWERSALNY
Uniwersalny płyn z serii FAMILOVE w wielkiej butelce jest mega wydajny i co ważne przyjazny dla wszystkich domowników, ponieważ zawiera aż 96% składników naturalnych. Skutecznie i efektywnie czyści różne rodzaje powierzchni - delikatnie, ale stanowczo i niezawodnie usuwa brud z płytek, emalii, stali nierdzewnej i tworzyw sztucznych. Pozostawia zapach świeżości, słonecznej lawendy i czystej satysfakcji bez smug.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO SZYB
Naturalny płyn do szyb YOPE FAMILOVE działa błyskawicznie i skutecznie usuwa zabrudzenia z luster i szklanych powierzchni nie pozostawiając po tym smug. Niemiły dla kurzu, miły w użytkowaniu. Wystarczy spryskać i przetrzeć, żeby cieszyć się czystą i lśniącą powierzchnią. Jego formuła zawiera 88% składników pochodzenia naturalnego.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO CZYSZCZENIA TOALETY
Z nim rodzinne sprzątanie dawno nie było tak przyjemne! Mowa o żelu do WC Yope FAMILOVE, który zapewnia 24h świeżości. Połączenie naturalnych składników, które stanowią 99% formuły żelu - kwasu cytrynowego, cytrynianu sodu i kwasu mlekowego, zjawiskowo skutecznie usuwa nalot i kamień. Nie pozostawia po sobie zacieków ani wątpliwości, a długotrwały zapach czystości jest gwarantowany

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.