NIEMIECKA STACJA BENZYNOWA WYPOSAŻONA W SYSTEMY PANASONIC ESL ZDOBYŁA NAGRODĘ!
Firma team energie, która jest klientem Panasonic Connect Europe, została wyróżniona prestiżową nagrodą „Stacja Paliw Roku” w kategorii „Bistro” za swoją placówkę w Peelwatt znajdującą się na północy Niemiec. Ta renomowana nagroda jest przyznawana co dwa lata przez czasopismo branżowe Tankstelle we współpracy z Federalnym Stowarzyszeniem Niezależnych Stacji Paliw (BFT) oraz Stowarzyszeniem Zakupów Niezależnych Stacji Paliw (EFT), które reprezentują około 3000 stacji paliw w całych Niemczech.
Każda nominowana do tytułu stacja paliw została poddana ocenie przez jury składające się z doświadczonych ekspertów branżowych. Podczas oceny brano pod uwagę innowacyjność usług, zaangażowanie w ochronę środowiska, asortyment, przyjazny personel oraz jakość doradztwa świadczonego przez pracowników. Oficjalna ceremonia wręczenia nagrody odbyła się 14 czerwca podczas gali Tankstellenmesse Essen, która zgromadziła 1000 gości. To wynik wspaniałej współpracy między pracownikami stacji benzynowych, zespołem Petrol Station Business Unit, a także wszystkimi zaangażowanymi dostawcami i usługodawcami, podsumował zwycięstwo Arnd Luther, szef działu zarządzania w zespole team energie.
Przekonujący pakiet – od usług po ceny
W sklepie klientów przywitać mogą podświetlone diodami LED stanowiska kasowe, a także lokalna panorama Flensburga, widoczna na zadaszeniu nad obszarem kas i bistro. Te regionalne elementy personalizują zakupy, tworząc unikatową atmosferę, która jest obecna w całym budynku.
Wykorzystanie rozwiązania Panasonic Electronic Shelf Labelling (ESL) stanowi dodatkowy czynnik zapewniający pozytywne doświadczenia klientów. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu, sklep może bezprzewodowo połączyć się ze scentralizowanym systemem punktów sprzedaży (POS), co umożliwia automatyczną aktualizację wyświetlanych cen w sklepie oraz wprowadzanie na bieżąco nowatorskich kampanii marketingowych, zwiększenie sprzedaż, redukcję błędów cenowych oraz optymalizację czasu pracy personelu. Sklep korzysta również z elementów cyfrowej reklamy na regałach i przy kasach, a także z ekranu dotykowego, na którym prezentowane są miesięczne zmiany w ofercie sklepu. Nowoczesny moduł sklepowy promuje również najnowsze i najbardziej popularne produkty, podkreślając tym samym innowacyjny charakter sklepu.
Kiedy mówimy o kategorii „Bistro”, niezwykle ważna jest obsługa klienta, czystość i porządek, dodaje Luther. Doświadczenie klienta było oceniane za pomocą tajnego testu zakupowego, którego wyniki były kluczowe do zdobycia tej nagrody.
Rozwiązanie ESL przyczyniło się do zdobycia nagrody w dwóch istotnych aspektach. Po pierwsze, system ten znacząco oszczędza czas, dzięki czemu pracownicy mają większą swobodę w obsłudze klientów i spełnianiu ich potrzeb. Po drugie, tego typu rozwiązanie ułatwia organizację i kontrolę poziomów zapasów, nawet wtedy, gdy kierownictwo nie jest dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, podkreśla Jens-Michael Pohl, Head of Engineering w firmie Panasonic Connect Europe.
Stacja paliw Peelwatt przeszła proces cyfryzacji w zaledwie jeden dzień! W tym czasie zainstalowano na niej ponad 800 elektronicznych etykiet (ESL), głownie o rozmiarze 2,2 cala, ale także w rozmiarach 2,6 i 4,2 cala.
Więcej informacji na temat pierwszej stacji paliw team energie wyposażonej w system Panasonic można znaleźć na stronie internetowej PCOEU.
Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.