Komunikaty PR

Nowa edycja butelek ze szkła borokrzemowego z neoprenowym pokrowcem i paskiem

2023-04-04  |  12:48
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Austriacka marka Waterdrop przedstawia limitowaną edycję butelek wykonanych z wysokiej jakości szkła borokrzemowego wolnego od BPA – szkodliwego polimeru stosowanego w produkcji tworzyw sztucznych. Mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci. Najnowsza seria butelek charakteryzuje się również dużą odpornością na zmiany temperatur.

Polacy piją za mało wody, problem ten dotyczy także dzieci – okazuje się, że odwodnienie może dotyczyć nawet połowy dzieci w wieku szkolnym, które częściej piją słodzoną herbatę niż wodę. Sięgamy po nią przeważnie dopiero wtedy, kiedy czujemy pragnienie, co zazwyczaj oznacza, że nasz organizm jest już w pewnym stopniu odwodniony. Badania dowodzą, że ponad 80 proc. Polaków nie spożywa wystarczającej ilości płynów w ciągu dnia. O regularnym piciu wody nie pamiętamy, często nie mamy jej pod ręką. Waterdrop, jako lider nawadniania, zachowując stale wysoką jakość produktu, nieustannie poszerza swoją ofertę – tej wiosny dołącza do niej limitowana edycja szklanych butelek wyposażonych w praktyczny pasek, który umożliwia posiadanie butelki z wodą zawsze przy sobie.

Trwałe butelki ze szkła borokrzemowego bez BPA

Butelki Waterdrop wykonane są z wytrzymałego szkła borokrzemowego, które w odróżnieniu od najpopularniejszego szkła sodowo-wapniowego, charakteryzuje bardzo niski współczynnik rozszerzalności, co oznacza, że jest ono wyjątkowo odporne na gwałtowne zmiany temperatur. Dzięki tej właściwości szkło borokrzemowe jest powszechnie wykorzystywane w laboratoriach, gastronomii i przemyśle. Dodatkowo bardzo ważne jest, że butelki Waterdrop nie zawierają BPA – polimeru, który, mimo że ma negatywny wpływ na nasze zdrowie, jest powszechnie stosowany do otrzymywania wielu tworzyw sztucznych, np. opakowań żywności. Badania dowodzą, że pod wpływem wysokiej temperatury substancja ta może przedostawać się do zawartości opakowania. Co ciekawe, mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm, dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci.

Limitowana edycja butelek z dwiema zakrętkami i paskiem

Butelki Waterdrop z edycji limitowanej charakteryzuje szeroka szyjka oraz zaokrąglony kształt, co sprawia, że z jednej strony jest ona łatwa w czyszczeniu, a z drugiej – wygodnie leży w dłoni. Wyróżnia je oryginalny wygląd – wykonane są z matowego szkła w trzech letnich kolorach: turkusowym, miętowym oraz różowym. W zestawie znajdują się dwie zakrętki: bambusowa oraz pull-up z wysuwanym ustnikiem, który umożliwia korzystanie z niej przy użyciu jednej ręki. Do szklanych butelek Waterdrop dołączony jest pokrowiec wykonany z neoprenu, który utrzymuje temperaturę napoju przez dłuższy czas. Materiał ten charakteryzują właściwości izolacyjne, a jego miękka i sprężysta struktura ma dodatkowo funkcję ochronną.

W zestawie butelek z limitowanej edycji znajduje się także łatwy do zamocowania pasek, który umożliwia noszenie butelki na ramieniu lub przewieszenie jej przez ciało, co będzie szczególnie przydatne w czasie uprawiania sportów oraz letnich aktywności na świeżym powietrzu. Jego regulowana długość (85-155 cm) sprawia, że będzie odpowiedni zarówno dla dzieci, jak i dorosłych użytkowników. Zestaw szklanej butelki z neoprenowym pokrowcem, dwiema zakrętkami i paskiem dostępny jest z bezpłatną dostawą na oficjalnej stronie Waterdrop w cenie 140,99 zł.

Trwałość na lata

Waterdrop, którego inwestorem oraz ambasadorem jest wybitny tenisista Novak Djoković, dokłada wszelkich starań, aby ich produkty cechowała trwałość i mogły służyć użytkownikom przez jak najdłuższy czas. Łączy się to z ich ideą walki o ochronę środowiska poprzez eliminację plastiku z naszego otoczenia. Marka wierzy w to, że poprzez codzienne wybory konsumenckie możemy wykluczyć go z naszej przestrzeni, rezygnując z jednorazowych butelek na rzecz tych wielorazowych. Dokładanie własnej cegiełki do ochrony naszej planety poprzez codzienne nawyki nie jest ideą obcą naszym rodakom – z badań wynika, że 84 proc. z nas chodzi na zakupy z własnymi siatkami, a 76 proc. Polaków korzysta z wielorazowych toreb na warzywa i owoce.

 


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.

 

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.