Komunikaty PR

Nowa edycja butelek ze szkła borokrzemowego z neoprenowym pokrowcem i paskiem

2023-04-04  |  12:48
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Austriacka marka Waterdrop przedstawia limitowaną edycję butelek wykonanych z wysokiej jakości szkła borokrzemowego wolnego od BPA – szkodliwego polimeru stosowanego w produkcji tworzyw sztucznych. Mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci. Najnowsza seria butelek charakteryzuje się również dużą odpornością na zmiany temperatur.

Polacy piją za mało wody, problem ten dotyczy także dzieci – okazuje się, że odwodnienie może dotyczyć nawet połowy dzieci w wieku szkolnym, które częściej piją słodzoną herbatę niż wodę. Sięgamy po nią przeważnie dopiero wtedy, kiedy czujemy pragnienie, co zazwyczaj oznacza, że nasz organizm jest już w pewnym stopniu odwodniony. Badania dowodzą, że ponad 80 proc. Polaków nie spożywa wystarczającej ilości płynów w ciągu dnia. O regularnym piciu wody nie pamiętamy, często nie mamy jej pod ręką. Waterdrop, jako lider nawadniania, zachowując stale wysoką jakość produktu, nieustannie poszerza swoją ofertę – tej wiosny dołącza do niej limitowana edycja szklanych butelek wyposażonych w praktyczny pasek, który umożliwia posiadanie butelki z wodą zawsze przy sobie.

Trwałe butelki ze szkła borokrzemowego bez BPA

Butelki Waterdrop wykonane są z wytrzymałego szkła borokrzemowego, które w odróżnieniu od najpopularniejszego szkła sodowo-wapniowego, charakteryzuje bardzo niski współczynnik rozszerzalności, co oznacza, że jest ono wyjątkowo odporne na gwałtowne zmiany temperatur. Dzięki tej właściwości szkło borokrzemowe jest powszechnie wykorzystywane w laboratoriach, gastronomii i przemyśle. Dodatkowo bardzo ważne jest, że butelki Waterdrop nie zawierają BPA – polimeru, który, mimo że ma negatywny wpływ na nasze zdrowie, jest powszechnie stosowany do otrzymywania wielu tworzyw sztucznych, np. opakowań żywności. Badania dowodzą, że pod wpływem wysokiej temperatury substancja ta może przedostawać się do zawartości opakowania. Co ciekawe, mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm, dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci.

Limitowana edycja butelek z dwiema zakrętkami i paskiem

Butelki Waterdrop z edycji limitowanej charakteryzuje szeroka szyjka oraz zaokrąglony kształt, co sprawia, że z jednej strony jest ona łatwa w czyszczeniu, a z drugiej – wygodnie leży w dłoni. Wyróżnia je oryginalny wygląd – wykonane są z matowego szkła w trzech letnich kolorach: turkusowym, miętowym oraz różowym. W zestawie znajdują się dwie zakrętki: bambusowa oraz pull-up z wysuwanym ustnikiem, który umożliwia korzystanie z niej przy użyciu jednej ręki. Do szklanych butelek Waterdrop dołączony jest pokrowiec wykonany z neoprenu, który utrzymuje temperaturę napoju przez dłuższy czas. Materiał ten charakteryzują właściwości izolacyjne, a jego miękka i sprężysta struktura ma dodatkowo funkcję ochronną.

W zestawie butelek z limitowanej edycji znajduje się także łatwy do zamocowania pasek, który umożliwia noszenie butelki na ramieniu lub przewieszenie jej przez ciało, co będzie szczególnie przydatne w czasie uprawiania sportów oraz letnich aktywności na świeżym powietrzu. Jego regulowana długość (85-155 cm) sprawia, że będzie odpowiedni zarówno dla dzieci, jak i dorosłych użytkowników. Zestaw szklanej butelki z neoprenowym pokrowcem, dwiema zakrętkami i paskiem dostępny jest z bezpłatną dostawą na oficjalnej stronie Waterdrop w cenie 140,99 zł.

Trwałość na lata

Waterdrop, którego inwestorem oraz ambasadorem jest wybitny tenisista Novak Djoković, dokłada wszelkich starań, aby ich produkty cechowała trwałość i mogły służyć użytkownikom przez jak najdłuższy czas. Łączy się to z ich ideą walki o ochronę środowiska poprzez eliminację plastiku z naszego otoczenia. Marka wierzy w to, że poprzez codzienne wybory konsumenckie możemy wykluczyć go z naszej przestrzeni, rezygnując z jednorazowych butelek na rzecz tych wielorazowych. Dokładanie własnej cegiełki do ochrony naszej planety poprzez codzienne nawyki nie jest ideą obcą naszym rodakom – z badań wynika, że 84 proc. z nas chodzi na zakupy z własnymi siatkami, a 76 proc. Polaków korzysta z wielorazowych toreb na warzywa i owoce.

 


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.

 

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.