Nowa kampania PAYBACK. Punktowy hat-trick i aż 333 333 punktów do zdobycia
Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.
Promocja to nowa akcja multipartnerska organizowana w ramach programu PAYBACK. Na wszystkich uczestników czekają gwarantowane bonusy oraz atrakcyjne nagrody główne. Na konta najbardziej kreatywnych uczestników powędruje ponad 300 tys. punktów.
Przez cały czerwiec uczestnicy Programu mają do dyspozycji mistrzowskie kupony oznaczone futbolową piłką. Znajdują się one na stronie PAYBACK.pl, w aplikacji mobilnej oraz są drukowane na paragonach u wybranych partnerów (bp, Kaufland czy PSB Mrówka).
Zakupy z mistrzowskimi kuponami gwarantują bonus w wysokości 1000 punktów: wystarczy wykorzystać je u dwóch partnerów, w tym co najmniej jeden u partnera stacjonarnego. Natomiast po użyciu ich u trzech partnerów, w tym co najmniej u dwóch stacjonarnych oraz odpowiedzeniu na pytanie konkursowe, dodatkowo otrzymujemy szansę na zgarnięcie aż 333 333 punktów.
Nagrody główne czekają na 33 autorów najciekawszych, najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Odpowiedzi można udzielić wyłącznie za pośrednictwem aplikacji PAYBACK, o czym więcej mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska:
– Zdecydowaliśmy, że „sercem” promocji będzie aplikacja mobilna, w której uczestnicy Programu mogą zgłaszać odpowiedzi na pytanie konkursowe i zagrać o nagrodę główną. To wygodne, intuicyjne, a przy tym szybkie rozwiązanie – chcemy zachęcić PAYBACKowiczów do popisania się kreatywnością, a wiemy też, że wena może nadejść w najmniej spodziewanym momencie. Aplikacja jest przy również skutecznym nośnikiem lojalności, co ma niebagatelne znaczenie dla każdego z naszych partnerów.
Oprócz wspomnianych wyżej sieci Kaufland, bp, PSB Mrówka w akcji uczestniczą też CUK Ubezpieczenia i Maxi Zoo oraz wybrani partnerzy online:
-
AliExpress,
-
Allegro,
-
Decathlon,
-
Empik,
-
eobuwie.pl,
-
H&M,
-
Neonet.
Więcej informacji o kampanii „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” można znaleźć na stronie www.payback.pl/mistrzowie, w aplikacji mobilnej oraz w kanałach komunikacji wybranych partnerów.
Akcja jest kolejną z cyklu aktywności organizowanych przez koalicję partnerów Programu PAYBACK, którzy łączą w ten sposób siły, zwiększając efektywność całego przedsięwzięcia. Poszczególne marki od lat doceniają cross-sellingowe promocje ze względu na możliwość szerszego dotarcia ze swoją ofertą do nowej grupy odbiorców.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.