Nowa kampania PAYBACK. Punktowy hat-trick i aż 333 333 punktów do zdobycia
Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.
Promocja to nowa akcja multipartnerska organizowana w ramach programu PAYBACK. Na wszystkich uczestników czekają gwarantowane bonusy oraz atrakcyjne nagrody główne. Na konta najbardziej kreatywnych uczestników powędruje ponad 300 tys. punktów.
Przez cały czerwiec uczestnicy Programu mają do dyspozycji mistrzowskie kupony oznaczone futbolową piłką. Znajdują się one na stronie PAYBACK.pl, w aplikacji mobilnej oraz są drukowane na paragonach u wybranych partnerów (bp, Kaufland czy PSB Mrówka).
Zakupy z mistrzowskimi kuponami gwarantują bonus w wysokości 1000 punktów: wystarczy wykorzystać je u dwóch partnerów, w tym co najmniej jeden u partnera stacjonarnego. Natomiast po użyciu ich u trzech partnerów, w tym co najmniej u dwóch stacjonarnych oraz odpowiedzeniu na pytanie konkursowe, dodatkowo otrzymujemy szansę na zgarnięcie aż 333 333 punktów.
Nagrody główne czekają na 33 autorów najciekawszych, najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Odpowiedzi można udzielić wyłącznie za pośrednictwem aplikacji PAYBACK, o czym więcej mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska:
– Zdecydowaliśmy, że „sercem” promocji będzie aplikacja mobilna, w której uczestnicy Programu mogą zgłaszać odpowiedzi na pytanie konkursowe i zagrać o nagrodę główną. To wygodne, intuicyjne, a przy tym szybkie rozwiązanie – chcemy zachęcić PAYBACKowiczów do popisania się kreatywnością, a wiemy też, że wena może nadejść w najmniej spodziewanym momencie. Aplikacja jest przy również skutecznym nośnikiem lojalności, co ma niebagatelne znaczenie dla każdego z naszych partnerów.
Oprócz wspomnianych wyżej sieci Kaufland, bp, PSB Mrówka w akcji uczestniczą też CUK Ubezpieczenia i Maxi Zoo oraz wybrani partnerzy online:
-
AliExpress,
-
Allegro,
-
Decathlon,
-
Empik,
-
eobuwie.pl,
-
H&M,
-
Neonet.
Więcej informacji o kampanii „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” można znaleźć na stronie www.payback.pl/mistrzowie, w aplikacji mobilnej oraz w kanałach komunikacji wybranych partnerów.
Akcja jest kolejną z cyklu aktywności organizowanych przez koalicję partnerów Programu PAYBACK, którzy łączą w ten sposób siły, zwiększając efektywność całego przedsięwzięcia. Poszczególne marki od lat doceniają cross-sellingowe promocje ze względu na możliwość szerszego dotarcia ze swoją ofertą do nowej grupy odbiorców.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.