Nowa kampania PAYBACK. Punktowy hat-trick i aż 333 333 punktów do zdobycia
Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.
Promocja to nowa akcja multipartnerska organizowana w ramach programu PAYBACK. Na wszystkich uczestników czekają gwarantowane bonusy oraz atrakcyjne nagrody główne. Na konta najbardziej kreatywnych uczestników powędruje ponad 300 tys. punktów.
Przez cały czerwiec uczestnicy Programu mają do dyspozycji mistrzowskie kupony oznaczone futbolową piłką. Znajdują się one na stronie PAYBACK.pl, w aplikacji mobilnej oraz są drukowane na paragonach u wybranych partnerów (bp, Kaufland czy PSB Mrówka).
Zakupy z mistrzowskimi kuponami gwarantują bonus w wysokości 1000 punktów: wystarczy wykorzystać je u dwóch partnerów, w tym co najmniej jeden u partnera stacjonarnego. Natomiast po użyciu ich u trzech partnerów, w tym co najmniej u dwóch stacjonarnych oraz odpowiedzeniu na pytanie konkursowe, dodatkowo otrzymujemy szansę na zgarnięcie aż 333 333 punktów.
Nagrody główne czekają na 33 autorów najciekawszych, najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Odpowiedzi można udzielić wyłącznie za pośrednictwem aplikacji PAYBACK, o czym więcej mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska:
– Zdecydowaliśmy, że „sercem” promocji będzie aplikacja mobilna, w której uczestnicy Programu mogą zgłaszać odpowiedzi na pytanie konkursowe i zagrać o nagrodę główną. To wygodne, intuicyjne, a przy tym szybkie rozwiązanie – chcemy zachęcić PAYBACKowiczów do popisania się kreatywnością, a wiemy też, że wena może nadejść w najmniej spodziewanym momencie. Aplikacja jest przy również skutecznym nośnikiem lojalności, co ma niebagatelne znaczenie dla każdego z naszych partnerów.
Oprócz wspomnianych wyżej sieci Kaufland, bp, PSB Mrówka w akcji uczestniczą też CUK Ubezpieczenia i Maxi Zoo oraz wybrani partnerzy online:
-
AliExpress,
-
Allegro,
-
Decathlon,
-
Empik,
-
eobuwie.pl,
-
H&M,
-
Neonet.
Więcej informacji o kampanii „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” można znaleźć na stronie www.payback.pl/mistrzowie, w aplikacji mobilnej oraz w kanałach komunikacji wybranych partnerów.
Akcja jest kolejną z cyklu aktywności organizowanych przez koalicję partnerów Programu PAYBACK, którzy łączą w ten sposób siły, zwiększając efektywność całego przedsięwzięcia. Poszczególne marki od lat doceniają cross-sellingowe promocje ze względu na możliwość szerszego dotarcia ze swoją ofertą do nowej grupy odbiorców.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.