Komunikaty PR

Nowa kampania PAYBACK. Punktowy hat-trick i aż 333 333 punktów do zdobycia

2021-06-01  |  09:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.

Promocja to nowa akcja multipartnerska organizowana w ramach programu PAYBACK. Na wszystkich uczestników czekają gwarantowane bonusy oraz atrakcyjne nagrody główne. Na konta najbardziej kreatywnych uczestników powędruje ponad 300 tys. punktów.

Przez cały czerwiec uczestnicy Programu mają do dyspozycji mistrzowskie kupony oznaczone futbolową piłką. Znajdują się one na stronie PAYBACK.pl, w aplikacji mobilnej oraz są drukowane na paragonach u wybranych partnerów (bp, Kaufland czy PSB Mrówka).

Zakupy z mistrzowskimi kuponami gwarantują bonus w wysokości 1000 punktów: wystarczy wykorzystać je u dwóch partnerów, w tym co najmniej jeden u partnera stacjonarnego. Natomiast po użyciu ich u trzech partnerów, w tym co najmniej u dwóch stacjonarnych oraz odpowiedzeniu na pytanie konkursowe, dodatkowo otrzymujemy szansę na zgarnięcie aż 333 333 punktów.

Nagrody główne czekają na 33 autorów najciekawszych, najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Odpowiedzi można udzielić wyłącznie za pośrednictwem aplikacji PAYBACK, o czym więcej mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska:

Zdecydowaliśmy, że „sercem” promocji będzie aplikacja mobilna, w której uczestnicy Programu mogą zgłaszać odpowiedzi na pytanie konkursowe i zagrać o nagrodę główną. To wygodne, intuicyjne, a przy tym szybkie rozwiązanie – chcemy zachęcić PAYBACKowiczów do popisania się kreatywnością, a wiemy też, że wena może nadejść w najmniej spodziewanym momencie. Aplikacja jest przy również skutecznym nośnikiem lojalności, co ma niebagatelne znaczenie dla każdego z naszych partnerów.

Oprócz wspomnianych wyżej sieci Kaufland, bp, PSB Mrówka w akcji uczestniczą też CUK Ubezpieczenia i Maxi Zoo oraz wybrani partnerzy online:

  • AliExpress,

  • Allegro,

  • Decathlon,

  • Empik,

  • eobuwie.pl,

  • H&M,

  • Neonet.

Więcej informacji o kampanii „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” można znaleźć na stronie www.payback.pl/mistrzowie, w aplikacji mobilnej oraz w kanałach komunikacji wybranych partnerów.

Akcja jest kolejną z cyklu aktywności organizowanych przez koalicję partnerów Programu PAYBACK, którzy łączą w ten sposób siły, zwiększając efektywność całego przedsięwzięcia. Poszczególne marki od lat doceniają cross-sellingowe promocje ze względu na możliwość szerszego dotarcia ze swoją ofertą do nowej grupy odbiorców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.