Nowa kolekcja gresów Opoczno
Natura to niewyczerpane źródło inspiracji. Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów, w wyjątkowy sposób połączył estetyczne walory drewna z trwałością i odpornością płytek. Nowa kolekcja drewnopodobnych gresów Passion Oak, to efektowna i zarazem niezwykle funkcjonalna propozycja do wnętrz prywatnych i komercyjnych.
Seria inspirowanych drewnem płytek gresowych Wood Concept Opoczno została wzbogacona o nowe wzory. Kolekcja Passion Oak stworzona z myślą o pasjonatach współczesnych wnętrz i naturalnego designu oddaje niepowtarzalne piękno drewna. Jest jednocześnie ekologiczną alternatywą dla tego cennego materiału. Rysunek dębowych desek został precyzyjnie odtworzony, a odcienie beige, chocolate, cold beige i natural utrzymane są w najnowszych trendach kolorystycznych. Płytki z nowej kolekcji Opoczno wiernie odwzorowują nie tylko kolor, ale również strukturę i usłojenie naturalnego drewna. Co więcej, ich formaty 15 x90 i 22x90 cm nawiązują do wymiarów desek, dając możliwość odtworzenia wyglądu i charakteru klasycznej drewnianej podłogi w każdym wnętrzu. Unikatowe wzornictwo gresów podkreślają spękania oraz mocne i precyzyjne usłojenia. Ten niezwykle naturalny wygląd dębowych desek uzyskano dzięki oryginalnej strukturze – delikatnie falującej i efektownie podkreślającej autentyczny rysunek słojów. Kolekcja stworzona z niezwykłą starannością oraz wiernie oddająca piękno dębu z pewnością podbije serca inwestorów, projektantów i wielbicieli dobrego wzornictwa.
Szerokie możliwości zastosowania kolekcji Passion Oak, to efekt połączenia naturalnej urody drewna z wyjątkową funkcjonalnością gresów. Inspirowane drewnem płytki z oferty Opoczno zachwycą urządzających domowe wnętrza nie tylko piękną fakturą dębu w przyjemnych, naturalnych odcieniach. Dzięki doskonałej trwałości i odporności ceramiczna podłoga sprosta także wszystkim codziennym wyzwaniom. Kolekcja Passion Oak daje wiele możliwości aranżacyjnych. Drewnopodobne płytki będę idealną bazą aranżacji białej kuchni w każdym stylu, zarówno nowoczesnej, jak też w klimacie boho czy vintage. Jednocześnie świetnie zaprezentują się w modnych, otwartych przestrzeniach salonu, kuchni i jadalni. Można je z powodzeniem łączyć z popularnymi materiałami ściennymi, takimi jak beton czy kamień, tworząc ponadczasowe, eleganckie aranżacje. To trafny wybór dla osób ceniących przytulny, a zarazem reprezentacyjny charakter wnętrz. Co ważne, gresy z tej kolekcji można wykorzystać także na zewnątrz. Dzięki mrozoodporności świetnie sprawdzą się na tarasach i balkonach dając możliwość wizualnego przedłużenia przestrzeni salonu. Podłoga wykończona płytkami Passion Oak będzie atrakcyjnym tłem dla nowoczesnych, prostych form wyposażenia, ale równie efektownie podkreśli klasyczne, stylowe aranżacje. Odcienie i rysunek drewna będą pięknie komponować się z popularną bielą, czernią i szarością, jak też odważnymi, głębokimi odcieniami zieleni, granatu czy bordo. W łazience zaś, płytki drewnopodobne pozwolą uzyskać naturalny, sprzyjający odprężeniu klimat, efektownie prezentując się również na ścianie.
W kolekcji Passion Oak design idzie w parze z jakością. To interesująca propozycja dla osób poszukujących niebanalnych, a zarazem praktycznych rozwiązań aranżacyjnych. Ze względu na wysoką odporność na ścieranie i plamienie oraz antypoślizgowość, drewnopodobne płytki z portfolio Opoczno sprawdzą się także w przestrzeniach komercyjnych. Będą atrakcyjną bazą nowoczesnych projektów wnętrz salonów kosmetycznych, butików czy showroomów. Wyraźny rysunek słojów oraz naturalne odcienie gresów stworzą udaną kompozycję z chętnie stosowanymi w tego typu obiektach materiałami, a więc betonem architektonicznym czy kamieniem naturalnym. Jako efektowna i niezwykle odporna na obciążania użytkowe alternatywa dla drewna. Gresy z Opoczna wpiszą się w aranżacje przestrzeni popularnych loftów, rewitalizowanych budynków, jak też nowoczesnych obiektów handlowo-usługowych.
Orientacyjna cena: 104,99 zł/mkw.
***
Więcej informacji na temat kolekcji na stronie: https://www.opoczno.eu/

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.