Komunikaty PR

Nowa kolekcja gresów Opoczno

2021-02-09  |  08:33
Biuro prasowe

Natura to niewyczerpane źródło inspiracji. Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów, w wyjątkowy sposób połączył estetyczne walory drewna z trwałością i odpornością płytek. Nowa kolekcja drewnopodobnych gresów Passion Oak, to efektowna i zarazem niezwykle funkcjonalna propozycja do wnętrz prywatnych i komercyjnych.

Seria inspirowanych drewnem płytek gresowych Wood Concept Opoczno została wzbogacona o nowe wzory. Kolekcja Passion Oak stworzona z myślą o pasjonatach współczesnych wnętrz i naturalnego designu oddaje niepowtarzalne piękno drewna. Jest jednocześnie ekologiczną alternatywą dla tego cennego materiału. Rysunek dębowych desek został precyzyjnie odtworzony, a odcienie beige, chocolate, cold beige i natural utrzymane są w najnowszych trendach kolorystycznych. Płytki z nowej kolekcji Opoczno wiernie odwzorowują nie tylko kolor, ale również strukturę i usłojenie naturalnego drewna. Co więcej, ich formaty 15 x90 i 22x90 cm nawiązują do wymiarów desek, dając możliwość odtworzenia wyglądu i charakteru klasycznej drewnianej podłogi w każdym wnętrzu. Unikatowe wzornictwo gresów podkreślają spękania oraz mocne i precyzyjne usłojenia. Ten niezwykle naturalny wygląd dębowych desek uzyskano dzięki oryginalnej strukturze – delikatnie falującej i efektownie podkreślającej autentyczny rysunek słojów. Kolekcja stworzona z niezwykłą starannością oraz wiernie oddająca piękno dębu z pewnością podbije serca inwestorów, projektantów i wielbicieli dobrego wzornictwa.

Szerokie możliwości zastosowania kolekcji Passion Oak, to efekt połączenia naturalnej urody drewna z wyjątkową funkcjonalnością gresów. Inspirowane drewnem płytki z oferty Opoczno zachwycą urządzających domowe wnętrza nie tylko piękną fakturą dębu w przyjemnych, naturalnych odcieniach. Dzięki doskonałej trwałości i odporności ceramiczna podłoga sprosta także wszystkim codziennym wyzwaniom. Kolekcja Passion Oak daje wiele możliwości aranżacyjnych. Drewnopodobne płytki będę idealną bazą aranżacji białej kuchni w każdym stylu, zarówno nowoczesnej, jak też w klimacie boho czy vintage. Jednocześnie świetnie zaprezentują się w modnych, otwartych przestrzeniach salonu, kuchni i jadalni. Można je z powodzeniem łączyć z popularnymi materiałami ściennymi, takimi jak beton czy kamień, tworząc ponadczasowe, eleganckie aranżacje. To trafny wybór dla osób ceniących przytulny, a zarazem reprezentacyjny charakter wnętrz. Co ważne, gresy z tej kolekcji można wykorzystać także na zewnątrz. Dzięki mrozoodporności świetnie sprawdzą się na tarasach i balkonach dając możliwość wizualnego przedłużenia przestrzeni salonu. Podłoga wykończona płytkami Passion Oak będzie atrakcyjnym tłem dla nowoczesnych, prostych form wyposażenia, ale równie efektownie podkreśli klasyczne, stylowe aranżacje. Odcienie i rysunek drewna będą pięknie komponować się z popularną bielą, czernią i szarością, jak też odważnymi, głębokimi odcieniami zieleni, granatu czy bordo. W łazience zaś, płytki drewnopodobne pozwolą uzyskać naturalny, sprzyjający odprężeniu klimat, efektownie prezentując się również na ścianie.

W kolekcji Passion Oak design idzie w parze z jakością. To interesująca propozycja dla osób poszukujących niebanalnych, a zarazem praktycznych rozwiązań aranżacyjnych. Ze względu na wysoką odporność na ścieranie i plamienie oraz antypoślizgowość, drewnopodobne płytki z portfolio Opoczno sprawdzą się także w przestrzeniach komercyjnych. Będą atrakcyjną bazą nowoczesnych projektów wnętrz salonów kosmetycznych, butików czy showroomów. Wyraźny rysunek słojów oraz naturalne odcienie gresów stworzą udaną kompozycję z chętnie stosowanymi w tego typu obiektach materiałami, a więc betonem architektonicznym czy kamieniem naturalnym. Jako efektowna i niezwykle odporna na obciążania użytkowe alternatywa dla drewna. Gresy z Opoczna wpiszą się w aranżacje przestrzeni popularnych loftów, rewitalizowanych budynków, jak też nowoczesnych obiektów handlowo-usługowych.

Orientacyjna cena: 104,99 zł/mkw.

***

Więcej informacji na temat kolekcji na stronie: https://www.opoczno.eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.