Komunikaty PR

Nowa linia do pielęgnacji cery Your CARE by Your KAYA

2023-03-02  |  17:30
Biuro prasowe

Your KAYA, polska marka naturalnych produktów do pielęgnacji ciała i cery, rozszerza swoją linię łagodnych kosmetyków do twarzy o dwie kolejne, nowatorskie formuły. Do nawilżającego kremu na dzień i na noc z ceramidami i Hydrovitonem® oraz delikatnego żelu myjącego z niacynamidem i wąkrotą azjatycką dołączają serum i kuracja – idealne dla wrażliwej skóry.


Minimalistyczna linia Your CARE by Your KAYA to nowość na rynku kosmetyków, skierowana zwłaszcza do osób, które czują się przytłoczone ilością produktów na swojej półce. Ta seria udowadnia, że uproszczenie rutyny może iść w parze z efektami i nie wymaga pominięcia etapu oczyszczania, nawilżania, eksfoliacji, ani odżywiania.


Opracowując te receptury, skoncentrowaliśmy się na skutecznej, ale delikatniej pielęgnacji, która pozwoli zredukować wieloetapową rutynę do zaledwie czterech kroków. Testy laboratoryjne potwierdzają, że trafiliśmy w punkt, jeśli chodzi o ich łagodność, ale też wszechstronność – opowiada Angelika Jankowska, Product Development Coordinator, doświadczona kosmetolożka i autorka formuł.


Dwa premierowe produkty, które właśnie trafiły na internetowe półki sklepu Your KAYA, wyróżnia wysoki odsetek składników pochodzenia naturalnego, ale nie tylko:


Kojące serum Your REPAIR z witaminą C i nawilżającym kompleksem NMF to jedyne serum na rynku, które równocześnie nawilża, działa antyoksydacyjnie, przeciwtrądzikowo i przeciwzmarszczkowo – wyjaśnia Angelika Jankowska. – Zawiera najskuteczniejszą dostępną formę witaminy C, a także jej naturalny booster – Raykami, który pięknie rozpromienia cerę. Staje się ona aksamitna i zdecydowanie mniej czerwona.


Kwasowa kuracja złuszczająca Your REVIVAL to unikalny produkt 2 w 1: do twarzy, ale również do ciała – w tym okolic oczu, a nawet bikini. Na liście jej składników królują trzy kluczowe kwasy: szikimowy, azelainowy i migdałowy oraz kojąca wąkrota azjatycka, dzięki którym martwy naskórek złuszczany jest efektywnie, ale nieinwazyjnie.

Formuła zapobiega wypryskom, wrastającym włoskom, trądzikowi i przebarwieniom – oraz łagodzi je, jeśli już wystąpiły. Wszystkie kosmetyki z linii Your CARE by Your KAYA są bezpieczne dla kobiet w ciąży i dostępne w wygodnej subskrypcji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.