Komunikaty PR

Nowa linia do pielęgnacji cery Your CARE by Your KAYA

2023-03-02  |  17:30
Biuro prasowe

Your KAYA, polska marka naturalnych produktów do pielęgnacji ciała i cery, rozszerza swoją linię łagodnych kosmetyków do twarzy o dwie kolejne, nowatorskie formuły. Do nawilżającego kremu na dzień i na noc z ceramidami i Hydrovitonem® oraz delikatnego żelu myjącego z niacynamidem i wąkrotą azjatycką dołączają serum i kuracja – idealne dla wrażliwej skóry.


Minimalistyczna linia Your CARE by Your KAYA to nowość na rynku kosmetyków, skierowana zwłaszcza do osób, które czują się przytłoczone ilością produktów na swojej półce. Ta seria udowadnia, że uproszczenie rutyny może iść w parze z efektami i nie wymaga pominięcia etapu oczyszczania, nawilżania, eksfoliacji, ani odżywiania.


Opracowując te receptury, skoncentrowaliśmy się na skutecznej, ale delikatniej pielęgnacji, która pozwoli zredukować wieloetapową rutynę do zaledwie czterech kroków. Testy laboratoryjne potwierdzają, że trafiliśmy w punkt, jeśli chodzi o ich łagodność, ale też wszechstronność – opowiada Angelika Jankowska, Product Development Coordinator, doświadczona kosmetolożka i autorka formuł.


Dwa premierowe produkty, które właśnie trafiły na internetowe półki sklepu Your KAYA, wyróżnia wysoki odsetek składników pochodzenia naturalnego, ale nie tylko:


Kojące serum Your REPAIR z witaminą C i nawilżającym kompleksem NMF to jedyne serum na rynku, które równocześnie nawilża, działa antyoksydacyjnie, przeciwtrądzikowo i przeciwzmarszczkowo – wyjaśnia Angelika Jankowska. – Zawiera najskuteczniejszą dostępną formę witaminy C, a także jej naturalny booster – Raykami, który pięknie rozpromienia cerę. Staje się ona aksamitna i zdecydowanie mniej czerwona.


Kwasowa kuracja złuszczająca Your REVIVAL to unikalny produkt 2 w 1: do twarzy, ale również do ciała – w tym okolic oczu, a nawet bikini. Na liście jej składników królują trzy kluczowe kwasy: szikimowy, azelainowy i migdałowy oraz kojąca wąkrota azjatycka, dzięki którym martwy naskórek złuszczany jest efektywnie, ale nieinwazyjnie.

Formuła zapobiega wypryskom, wrastającym włoskom, trądzikowi i przebarwieniom – oraz łagodzi je, jeśli już wystąpiły. Wszystkie kosmetyki z linii Your CARE by Your KAYA są bezpieczne dla kobiet w ciąży i dostępne w wygodnej subskrypcji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje! Biuro prasowe
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok
Konsument Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:15

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.