Komunikaty PR

Nowa linia produktów do ust od YOPE na bazie wegańskiej lanoliny

2023-04-14  |  14:10
Biuro prasowe

Kosmetyki do ust od YOPE — w 100% wegańskie, w których składzie jest ponad 99% składników roślinnych, łączą w sobie zalety pielęgnacyjne i estetyczne. Wszystko po to, by zapewnić ustom komfort, nawilżenie i promienny wygląd.

Delikatna skóra ust potrzebuje wzmożonej ochrony. Narażona każdego dnia na wiatr, mróz czy słońce często jest wysuszona, popękana i bolesna. By wspierać codzienną pielęgnację, YOPE stworzył serię czterech kosmetyków, których głównym składnikiem jest wegańska lanolina. Wytwarzana z odnawialnych składników roślinnych wykazuje te same właściwości co lanolina owcza — zapewnia nawilżenie, trwałość, połysk i elastyczność.

Na serię pod nazwą Lana V, której towarzyszy wizerunek lisiczki Lany, składają się:

Odżywczy balsam do ust Feels Comfy - Zapewnia codzienną pielęgnację dla nawilżonych, miękkich i sprężystych ust. Oprócz vege lanoliny, która zmiękcza i uelastycznia skórę, w składzie znaleźć można masło shea — bogate źródło kwasów tłuszczowych, które dogłębnie odżywia, witaminy A i E — intensywnie nawilżające usta oraz ekstrakt z kwiatu porcelany, który odbija światło, nadając im perłowy blask. 

Regenerująca kuracja Say It Soflty - Odżywi i wygładzi nawet najbardziej wysuszone czy popękane usta. Ta pachnąca kokosem, tłusta, ale nie klejąca się konsystencja długotrwale zmiękcza skórę ust. Kompozycja vege lanoliny oraz gęstych olejków, maseł i wosków, w tym olejków jojoba i kokosowego, przynosi ulgę natychmiast po zastosowaniu. 

Odżywczy olejek do ust Glow Up! - Daje efekt lśniących ust, jednocześnie regenerując je i nawilżając. Jego sekret tkwi w wyjątkowej mocy 10 olejów roślinnych, wśród których znaleźć można olejek z pestek granatu, który intensywnie nawilża, olej z lnu, który koi i regeneruje, olej z dzikiej róży, który ma działanie silnie odbudowujące oraz olej ryżowy, który ujędrnia i głęboko odżywia usta. 

Peeling That’s Smooth - Złuszcza, odżywia i wygładza skórę ust. Pozostawia usta miękkie i gładkie, dzięki zawartym w kosmetyku vege lanolinie, maśle shea oraz pyłowi wulkanicznemu, który działa już od pierwszego użycia, a jednocześnie jest na tyle delikatny, że umożliwia kilkukrotne ścieranie naskórka. Dlatego też peeling można używać w zgodzie z indywidualnymi potrzebami, osiągając zadowalające efekty.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.